Aha daarom vind ik ze dus leuk.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef keijz het volgende:
[..]
KC heeft last van het Franz Ferdinant-immitatiesyndroom
Nee, pas netquote:Op maandag 16 mei 2005 16:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aha daarom vind ik ze dus leuk.
Offtopic: staan die opmaaktekens er al lang in je reply eigenlijk ?
Het is wat mij betreft ook meer een gevoel.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:20 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij zijn die opmaakknoppen nieuw, vanmorgen zaten ze er nog niet.
KC is duidelijk niet mijn kopje thee, dat ringtone-keyboardje werkt een beetje op m'n zenuwen. Maar goed, leuk dat jullie het leuk vinden.
metalcore bedoelde ik, zeikneus.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
da's ook geen metal.....
Kaiser Chiefs zijn kut. Oh my god we are unable to write decent songs.
Hij ligt zelf op het publiek.quote:
Ja, ik was wel even blij om dat hitje van ze te horen, daar zit iig geen gameboysound in. Jammergenoeg begonnen ze ineens allemaal mensen mee te zingen (gooide hij op dat moment die microfoon in het publiek, ik heb alleen de radio aanstaan dus ik kan dat niet zien).quote:Op maandag 16 mei 2005 16:20 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij zijn die opmaakknoppen nieuw, vanmorgen zaten ze er nog niet.
KC is duidelijk niet mijn kopje thee, dat ringtone-keyboardje werkt een beetje op m'n zenuwen. Maar goed, leuk dat jullie het leuk vinden.
Metalcore is 't al helemaal niet.quote:
NYC hardcore dan toch wel zekerquote:Op maandag 16 mei 2005 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Metalcore is 't al helemaal niet.
Ben een grote fan, was het op tv te zien ?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vond het best aardig. Maar ik geloof niet dat iedereen die mening deelt
Daar kan ik me wel in vinden, ja.quote:
Ja, ik denk dat ze ongv. 10 minuten hebben uitgezonden, dus een aantal nummers. Volgens mij doen die gasten over 20 jaar nog exact hetzelfde truucje met net zoveel energie.quote:
Ook weer opgelost dan.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |