Ik dacht toch echt de paal. Maar de lat zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:46 schreef DutchGooner het volgende:
op de lat
het was echt op de lat,Sierdje verbeterde zich ook nadat Sierdje eerst ook dacht dat die op de paal was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt de paal. Maar de lat zou ook kunnen.
Canal+quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:05 schreef Grimli het volgende:
is die wedstrijd op TV ofzo?
Real ook gelijk dus.quote:
Levante uit, wat wil je dan? Dat het Rijkaard en Ten Cate maar goed mag smakenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Barcelona wordt kampioen, maar het was wel een kampioenonwaardige wedstrijd. Een beetje jammer.
Ik wil ook graag een leuke wedstrijd zien. Dan is het jammer dat de laatste 20min de bal alleen maar wordt rondgespeeld rond de middenlijn. Een klein smetje.quote:
Een klein smetje? Ik vind het verschrikkelijk dat het grote Barcelona, de kampioen van Spanje zo ontzettend veel moeite heeft met de nr. 17 van de Primere Divison. Echt schandalig gewoon. Dat Barcelona op die manier kampioen wordt is eigenlijk wel erg jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een leuke wedstrijd zien. Dan is het jammer dat de laatste 20min de bal alleen maar wordt rondgespeeld rond de middenlijn. Een klein smetje.
Het is feest hoor dan krijg je dat. De trots mag in deze overheersenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een klein smetje? Ik vind het verschrikkelijk dat het grote Barcelona, de kampioen van Spanje zo ontzettend veel moeite heeft met de nr. 17 van de Primere Divison. Echt schandalig gewoon. Dat Barcelona op die manier kampioen wordt is eigenlijk wel erg jammer.
Barcelona is kampioen op basis van alle gespeelde wedstrijdenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een klein smetje? Ik vind het verschrikkelijk dat het grote Barcelona, de kampioen van Spanje zo ontzettend veel moeite heeft met de nr. 17 van de Primere Divison. Echt schandalig gewoon. Dat Barcelona op die manier kampioen wordt is eigenlijk wel erg jammer.
*hap*quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tuurlijk en ik ben ook zeer blij met het kampioenschap, alleen ze speelde niet als een kampioen vandaag en dat mag ik toch jammer vinden.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:05 schreef BennieK het volgende:
[..]
Barcelona is kampioen op basis van alle gespeelde wedstrijden![]()
Bij een gelijkspel is er geen sprake van een matchwinner.quote:
jij ookquote:Op zondag 15 mei 2005 00:10 schreef BennieK het volgende:
je komt eerder zeikerig dan teleurgesteld over
Preciesquote:Op zondag 15 mei 2005 00:31 schreef Skwish het volgende:
Real verdiende zeker niet de titel
Al is het maar omdat Barça hun 2x van het veld speelde (maar in Madrid de kansen niet afmaakte)quote:Op zondag 15 mei 2005 00:31 schreef Skwish het volgende:
Real verdiende zeker niet de titel
quote:Op zondag 15 mei 2005 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
kut club
Ik gok op 1-2quote:Op zondag 15 mei 2005 19:46 schreef Gelderland het volgende:
Atletico Madrid - Betis Sevilla
Eto'o zag een groene paal niet staan (die het net recht houdt vlak achter het doel) en knalt er tegen op..quote:Op zondag 22 mei 2005 22:43 schreef twi het volgende:
Wat was er met die doelpaal? Toen was ik net weggezapt
Alleen de eerste goal was goed. De tweede was een penalty en de derde was een cadeautje van de verdediging van Barcelona. Die had ik ook kunnen scoren.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doet Forlan het ook goed. Barcelona maakt er een mooi spectakel van. Dat is dan wel weer leuk.
Volgens mij had Eto'o er 25 en Forlan 23, nu staat het dus 25 -25. Dus beide spelers hebben even veel goals gemaakt nu. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeurenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:58 schreef ASSpirine het volgende:
1 dacht ik
dit betekend dus dat Forlan topscorer is...
Maar goed, nu is hij samen met Forlan topscorer, alleen wie krijgt nu die prijs?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:03 schreef Skwish het volgende:
Eto'o had er idd 25 (goal tijdje geleden wel op zijn naam gezet)
Als hij vorige keer nou gescoord had vanuit een penalty..![]()
Forlan is degene die de meeste goals gemaakt heeft. Lijkt me duidelijk dat dan niet Eto'o, die er 1 minder heeft gemaakt, de prijs krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar goed, nu is hij samen met Forlan topscorer, alleen wie krijgt nu die prijs?
Leuk dat ie een competitie heeft gevonden waar die wel uit de voeten kan. Nu eens kijken wat hij met VIllarreal in de CL kan doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Doet Diego goed, in Spanje maakt hij het wel waar.
Ze hebben er evenveel gemaakt, allebei 25, aldus de spaanse bondquote:Op zondag 29 mei 2005 23:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Forlan is degene die de meeste goals gemaakt heeft. Lijkt me duidelijk dat dan niet Eto'o, die er 1 minder heeft gemaakt, de prijs krijgt.
Wat is jou bron van 25? Een droom?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:17 schreef Skwish het volgende:
Eurosport heeft het erover dat Eto'o 24 heeft gemaakt wat dus niet waar is.
Beiden op 25 goals jojomen
Leer eens lezen voordat je terugpost. Het heeft weinig zin om een link van de spaanse bond te geven, want ik kan geen spaans lezen. Maar goed, wees maar lekker eigenwijs, de mensen met verstand weten tenminste dat ze er allebei 25 hebben gemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Je noemt de Spaanse bond en geeft de link van Eurosport..![]()
Ga zelf zoeken, vriend..quote:
quote:Eto'o is widely credited with having scored 24 goals this season which puts him within a goal of Golden Shoe leader Thierry Henry who will have no further opportunities to add to his tally as the English league season is finished.
According to the Spanish Football League (LFP) Eto'o has scored 25 goals because the referee reported that he got a slight touch to a shot from team mate Deco in his side's 2-0 win over Real Mallorca in February.
Ja, daar staan ze allebei op 25.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:07 schreef ASSpirine het volgende:
Het staat er anders wel op op de lfp site
Ga naar http://www.lfp.es/competiciones/2004-05/primera/
en kijk dan bij estadisticas
Had ik al gezienquote:Op maandag 30 mei 2005 00:24 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
om Jojo te ovetuigen hé
als de bond het zegt, dan zal de bond gelijk hebben neem ik aan?
Sukkels.quote:Promotie Celta de Vigo onzeker
Het is nog niet zeker of Celta de Vigo naar de Spaanse Primera Division zal promoveren. De koploper van de Secunda Division stelde in de wedstrijd waarin promotie afgedwongen werd een niet-speelgerechtigde speler op.
De Spaanse bond(RFEF) heeft een regel opgesteld over het opstellen van spelers. Clubs mogen spelers in de laatste vier competitiewedstrijden niet opstellen als ze minder dan tien wedstrijden gespeeld hebben. Zo probeert de Spaanse bond competitievervalsing tegen te gaan.
Tegen Xerex speelde Toni Moral 53 minuten mee bij Celta. Moral had echter nog maar vijf wedstrijden gespeeld. Celta won de wedstrijd met 3-1, zo leek de Spaanse club zich te verzekeren van promotie naar de hoogste afdeling in het Spaanse voetbal.
Ware het niet dat de concurrenten Alavés, Cádiz en Recreativo de Huelva een protest indienden bij de RFEF. Eibar ondersteunde dit protest echter niet. Deze club staat in punten gelijk met Huelva, Celta is praktisch echter niet meer te achterhalen door Eibar. Zodoende zal Celta nog vol gas moeten geven als de Spaanse bond een besluit te puntaftrek neemt.
De RFEF zal de komende tijd een onderzoek instellen naar het incident rond Moral. In het verleden zijn er al clubs bestraft met een geldboete en een puntaftrek van drie punten.
De spelers van Celta maken zich niet druk over de ontstane situatie. "Ik heb vertrouwen in onze juridische mensen. Wij moeten er tegen Eibar maar voor zorgen dat we spelen, winnen en onze aanhang vreugde geven. We zullen spelen om kampioen te worden", aldus Celta-speler Gustavo López.
Wellicht zal Celta dus nog een duel vol aan de bak moeten om promotie naar de Primera Division veilig te stellen. Celta staat twee speelrondes voor het competitieslot met 76 punten op de eerste plek. Alavés volgt met 73 punten op de tweede plaats. Cádiz heeft 70 punten. Recreativo en Huelva hebben beide 69 punten.
Verbazendwekkend!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Hoe vond je de stats Jojo?
Ja! Maar dat was al bekend bij mijquote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Verrassend ja en op zich nog aardig gescoord ook.
Het zal wat zijn zeg als ze meteen winnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:29 schreef jojomen4 het volgende:
Eerste wedstrijd van het seizoen Cádiz - Real Madrid![]()
![]()
Ze hebben Armando en Navas.. Navas stond altijd op doel en was supergoed.. maar met Victor Esparrago (Aspergequote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
Cádiz wil Westerveld als keeper halen. Wie hebben ze nu op doel Jojo?
Alavés wil Sander ook, maar die hebben al Bonano.
20-25% kans..quote:Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ze gaan die Estoyanoff gelijk weer verhuren dus, onze Valenciaanse vrienden. Slimme zet, dan heb je hem vast binnen.
Geef je Cádiz kans op handhaving, Jojo?
Wauw, voetbalt hij nog?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:48 schreef jojomen4 het volgende:
Oud ¨volgens mij 2'voudig¨international Oli!
![]()
Die jah! HIjs dé publiekslieveling door z´n harde werk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:46 schreef EKterror het volgende:
[..]
Wauw, voetbalt hij nog?
Speelde toch vroeger bij Betis, samen met Alfonso was hij een ware plaag in championship manager.![]()
quote:Nieuwe tegenslag voor Barça's Thiago Motta
25/7/2005 19:10
Thiago Motta dreigt de seizoensstart te moeten missen. De Braziliaan onderging maandag een operatie om een cyste van de grote teen van zijn linkervoet te laten verwijderen. De medische staf van Barcelona kon geen uitsluitsel geven hoe lang de middenvelder niet kan voetballen.
Voor Motta is het een nieuwe tegenvaller. De 22-jarige speler moest al bijna het gehele vorige seizoen toekijken door een zware knieblessure, die hij in september 2004 had opgelopen.
Ook Santiago Ezquerro dreigt het begin van de competitie te moeten missen. Afgelopen weekeinde scheurde hij een spier in een dijbeen. Eerder deze zomer maakte hij de overstap van Athletic de Bilbao naar Barça.
Steel mijn post nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:24 schreef Chadi het volgende:
0-3 door een schitterende vrije trap van Ronaldihno
Niks bijzonders behalve op de links back die Braziliaan of zo. Ronaldihno weer met wereldpassesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:59 schreef Saviola het volgende:
Wat was de opstelling ? En de wissels ?
Cadiz ?? ehm....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:11 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi.
As.com (staat doorgaans meer aan de kant van Real) meld na de overwinning van Barca dat Real toch nog wel heel veel moet verbeteren willen ze het Barca moeilijk maken. Barca schijnt heel erg goed gespeeld te hebben en hebben ook een gigasterkte selectie. Als positief punt noemt As dat Real vorig jaar ook niet goed heeft gespeeld (en Barca wel) en dat Barca maar met een kleine voorsprong kampioen werd en in de 2de seizoenshelft (onder Luxe) meer punten (3 meer) heeft verzameld dan Barca.
Misschien dat Cádiz zich anders kan mengen in de strijd om de titel. Ze hebben zich iig versterkt met Benjamin.. speler van Betis (speelde volgens mij zelfs samen met Oli samen bij Betis).
Cádiz ja..quote:
Ja.. ik dacht zelf aan Osasunaquote:
Niet echt nee, maar elke prijs is meegenomen, tochquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:25 schreef ASSpirine het volgende:
Niet dat dit zo heel belangrijk is eiglijk..
Atlético lijkt me ook een titelkandidaat. Wát een competitie gaat dat worden in Spanje zegquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:51 schreef jojomen4 het volgende:
Mascherano komt in december naar Atletico. Ze zouden proberen hem nu al hierheen te brengen maar december schijnt dus zeker te zijn. Lijkt me een goeie.![]()
Toch denk ik dat het ditmaal weer zal gaan tussen Real en Barcelona. Real Madrid heeft natuurlijk superaankoop Robinho gedaan en als hij het net zo goed gaat doen als Ronaldinho bij Barcelona hebben ze zeker kans op de titel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Atlético lijkt me ook een titelkandidaat. Wát een competitie gaat dat worden in Spanje zeg
Valencia, Barca, Real Madrid en Villarreal zijn titelkandidaten. Real Betis, Sevilla en Atlético zijn outsiders voor de titel. Atlético heeft kampioenenmaker Bianchi als trainer en gaat zeker hoge ogen gooien in de Primera Divisíon.
Nou, 30 lijkt me erg veel voor hem hoor. Met 10 goals mag ie al dik tevreden zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef jojomen4 het volgende:
Atletico heeft zich iid goed versterkt. Vind het alleen jammer dat Kezman nog niet op volle stoom is geraakt. Als die z'n PSV vorm terug kan krijgen schiet ie er zo 30 in dit jaar. Samen met 15 goals van Torres kunnen ze een goed aanvals duwo vormen.
Helaas heeft ie in de voorbereiding niet zoveel gescoort.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:49 schreef cultheld het volgende:
Erg slechte opening van Barca.
quote:
Zoals afgelopen 2 jaar dat er geen prijzen zijn gewonnen en alles rustig is gebleven? Of zoals bij Barca dat het ff minder gaat en er gelijk als een stelletje gekken miljoenen doorheen gejaagd worden waarna de president afgezet wordt?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:01 schreef Saviola het volgende:
[..]
![]()
Dat zal eerder gebeuren in Madrid dan in Barça![]()
Idd, wat een kansen en toch ook redelijk wat pech voor de Catalanen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Qua uitslag viel het tegen, qua spel had niemand met 0-5 geklaagd.
Right..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:52 schreef jojomen4 het volgende:
Zoals afgelopen 2 jaar dat er geen prijzen zijn gewonnen en alles rustig is gebleven?
Whahaha jij bent goed geinformeerd zeg!quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:52 schreef Saviola het volgende:
[..]
Right..Of hoe ze vorig jaar na een paar weken de trainer al buitengooiden..
Precies, een type Simeone is broodnodig. Vandaar dat het zonde is dat Macherano niet alvast komt. Die is echt heel hard nodig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
De Argentijnen Galletti en Maxi Rodriguez vind ik meer halve aanvallers dan middenvelders, Petrov is een goede flankspeler, die de aanvoer kan verzorgen naar Kezman en Torres. Maar ik mis een leider op het middenveld, type Simeone, Mascherano had dat kunnen zijn.
Was al ingecalculeerd, moet eerst even 'aclamatiseren'.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef jojomen4 het volgende:
Nee, zit niet eens op de bank.
quote:
de manier waarop is ook mooiquote:Op zondag 11 september 2005 15:56 schreef tong80 het volgende:
Real verloren ?Ik zie het nu pas. Geweldig.
Dat mag je wel stellen,op zijn "Real's" wint Celta,heerlijk,nu nog hopen op een nederlaag van Barca ondanks hun 1-0 voorsprong.quote:
Voor wie ben jij dan?quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag je wel stellen,op zijn "Real's" wint Celta,heerlijk,nu nog hopen op een nederlaag van Barca ondanks hun 1-0 voorsprong.
Ik ben voor niemand,heb symphatie voor Sevilla en Atletico but that's it.quote:
en barca speelt meteen beterquote:Op zondag 11 september 2005 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Van Bommel is er in gekomen, nog 25 minuten te spelen.
Eto'o was niet heel erg scherp volgens mijquote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Shreyas het volgende:
De wedstrijd is afgelopen. Het is 2-0 gebleven, Eto'o stond twee keer vrij voor de doelman van Real Mallorca, maar faalde jammerlijk. Verder nog een kans voor Van Bommel die vanuit een moeilijke hoek de buitenkant van de paal raakte.
Nee.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 11 september 2005 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Het is trouwens ook alweer 2-1 voor Zaragossa
Had toch gekund ?quote:
Zeker hij zit wel op de bank volgens mij.quote:
Volgens www.vi.nl heeft hij niet mee gedaanquote:Op maandag 12 september 2005 15:13 schreef BobRooney het volgende:
Heeft Daniel de Ridder meegedaan tegen Real van het weekend? Kan dat nergens terugvinden namelijk? Iemand?
Das nou weer jammer, voor hem dan. Had een leuk debuut geweest. 3-2 winnen in Bernabeuquote:Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens www.vi.nl heeft hij niet mee gedaan
Binho krijgt de bal aangespeeld en scoort maar de goal wordt geannuleerd omdat Ronaldo buitenspel zou hebben gestaan. Wat die @(#&@&^#@ scheidsrechters zelf niet begrijpen is dat Ronaldo niet buitenspel stond omdat ie niet aan het spel meedeed. Regels die ze zelfs hebben geintroduceerd.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef jojomen4 het volgende:
Het enige dat me op het moment nog op de been houd is dat we aan het einde van het jaar 3 prijzen hebben.
![]()
Wat deed ie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Valencia - Deportivo begint erg aardig (nu rust), wel een bikkelhard duel met opstootjes en meer. Baraja is er net afgestuurd door een warrig fluitende scheidsrechter. De kaart was overigens wel terecht.
Een vuile tackle van achteren, had toch ook wel geel kunnen zijn. Er zijn nu al acht gele kaarten uitgedeeld en twee rode. De 2-1 van Miguel was een beauty. Het is nu 2-2, leuke wedstrijd.quote:
hij kon toch een elftal beter laten voetballen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij viel in de tweede helft in, ik heb hem bijna niet gezien.
tsja een echte prutserquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deed prutser Kluivert niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |