Ik dacht toch echt de paal. Maar de lat zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:46 schreef DutchGooner het volgende:
op de lat
het was echt op de lat,Sierdje verbeterde zich ook nadat Sierdje eerst ook dacht dat die op de paal was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt de paal. Maar de lat zou ook kunnen.
Canal+quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:05 schreef Grimli het volgende:
is die wedstrijd op TV ofzo?
Real ook gelijk dus.quote:
Levante uit, wat wil je dan? Dat het Rijkaard en Ten Cate maar goed mag smakenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Barcelona wordt kampioen, maar het was wel een kampioenonwaardige wedstrijd. Een beetje jammer.
Ik wil ook graag een leuke wedstrijd zien. Dan is het jammer dat de laatste 20min de bal alleen maar wordt rondgespeeld rond de middenlijn. Een klein smetje.quote:
Een klein smetje? Ik vind het verschrikkelijk dat het grote Barcelona, de kampioen van Spanje zo ontzettend veel moeite heeft met de nr. 17 van de Primere Divison. Echt schandalig gewoon. Dat Barcelona op die manier kampioen wordt is eigenlijk wel erg jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een leuke wedstrijd zien. Dan is het jammer dat de laatste 20min de bal alleen maar wordt rondgespeeld rond de middenlijn. Een klein smetje.
Het is feest hoor dan krijg je dat. De trots mag in deze overheersenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een klein smetje? Ik vind het verschrikkelijk dat het grote Barcelona, de kampioen van Spanje zo ontzettend veel moeite heeft met de nr. 17 van de Primere Divison. Echt schandalig gewoon. Dat Barcelona op die manier kampioen wordt is eigenlijk wel erg jammer.
Barcelona is kampioen op basis van alle gespeelde wedstrijdenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een klein smetje? Ik vind het verschrikkelijk dat het grote Barcelona, de kampioen van Spanje zo ontzettend veel moeite heeft met de nr. 17 van de Primere Divison. Echt schandalig gewoon. Dat Barcelona op die manier kampioen wordt is eigenlijk wel erg jammer.
*hap*quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tuurlijk en ik ben ook zeer blij met het kampioenschap, alleen ze speelde niet als een kampioen vandaag en dat mag ik toch jammer vinden.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:05 schreef BennieK het volgende:
[..]
Barcelona is kampioen op basis van alle gespeelde wedstrijden![]()
Bij een gelijkspel is er geen sprake van een matchwinner.quote:
jij ookquote:Op zondag 15 mei 2005 00:10 schreef BennieK het volgende:
je komt eerder zeikerig dan teleurgesteld over
Preciesquote:Op zondag 15 mei 2005 00:31 schreef Skwish het volgende:
Real verdiende zeker niet de titel
Al is het maar omdat Barça hun 2x van het veld speelde (maar in Madrid de kansen niet afmaakte)quote:Op zondag 15 mei 2005 00:31 schreef Skwish het volgende:
Real verdiende zeker niet de titel
quote:Op zondag 15 mei 2005 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
kut club
Ik gok op 1-2quote:Op zondag 15 mei 2005 19:46 schreef Gelderland het volgende:
Atletico Madrid - Betis Sevilla
Eto'o zag een groene paal niet staan (die het net recht houdt vlak achter het doel) en knalt er tegen op..quote:Op zondag 22 mei 2005 22:43 schreef twi het volgende:
Wat was er met die doelpaal? Toen was ik net weggezapt
Alleen de eerste goal was goed. De tweede was een penalty en de derde was een cadeautje van de verdediging van Barcelona. Die had ik ook kunnen scoren.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doet Forlan het ook goed. Barcelona maakt er een mooi spectakel van. Dat is dan wel weer leuk.
Volgens mij had Eto'o er 25 en Forlan 23, nu staat het dus 25 -25. Dus beide spelers hebben even veel goals gemaakt nu. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeurenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:58 schreef ASSpirine het volgende:
1 dacht ik
dit betekend dus dat Forlan topscorer is...
Maar goed, nu is hij samen met Forlan topscorer, alleen wie krijgt nu die prijs?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:03 schreef Skwish het volgende:
Eto'o had er idd 25 (goal tijdje geleden wel op zijn naam gezet)
Als hij vorige keer nou gescoord had vanuit een penalty..![]()
Forlan is degene die de meeste goals gemaakt heeft. Lijkt me duidelijk dat dan niet Eto'o, die er 1 minder heeft gemaakt, de prijs krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar goed, nu is hij samen met Forlan topscorer, alleen wie krijgt nu die prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |