Right..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:52 schreef jojomen4 het volgende:
Zoals afgelopen 2 jaar dat er geen prijzen zijn gewonnen en alles rustig is gebleven?
Whahaha jij bent goed geinformeerd zeg!quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:52 schreef Saviola het volgende:
[..]
Right..Of hoe ze vorig jaar na een paar weken de trainer al buitengooiden..
Precies, een type Simeone is broodnodig. Vandaar dat het zonde is dat Macherano niet alvast komt. Die is echt heel hard nodig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
De Argentijnen Galletti en Maxi Rodriguez vind ik meer halve aanvallers dan middenvelders, Petrov is een goede flankspeler, die de aanvoer kan verzorgen naar Kezman en Torres. Maar ik mis een leider op het middenveld, type Simeone, Mascherano had dat kunnen zijn.
Was al ingecalculeerd, moet eerst even 'aclamatiseren'.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef jojomen4 het volgende:
Nee, zit niet eens op de bank.
quote:
de manier waarop is ook mooiquote:Op zondag 11 september 2005 15:56 schreef tong80 het volgende:
Real verloren ?Ik zie het nu pas. Geweldig.
Dat mag je wel stellen,op zijn "Real's" wint Celta,heerlijk,nu nog hopen op een nederlaag van Barca ondanks hun 1-0 voorsprong.quote:
Voor wie ben jij dan?quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag je wel stellen,op zijn "Real's" wint Celta,heerlijk,nu nog hopen op een nederlaag van Barca ondanks hun 1-0 voorsprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |