Niet echt nee, maar elke prijs is meegenomen, tochquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:25 schreef ASSpirine het volgende:
Niet dat dit zo heel belangrijk is eiglijk..
Atlético lijkt me ook een titelkandidaat. Wát een competitie gaat dat worden in Spanje zegquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:51 schreef jojomen4 het volgende:
Mascherano komt in december naar Atletico. Ze zouden proberen hem nu al hierheen te brengen maar december schijnt dus zeker te zijn. Lijkt me een goeie.![]()
Toch denk ik dat het ditmaal weer zal gaan tussen Real en Barcelona. Real Madrid heeft natuurlijk superaankoop Robinho gedaan en als hij het net zo goed gaat doen als Ronaldinho bij Barcelona hebben ze zeker kans op de titel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Atlético lijkt me ook een titelkandidaat. Wát een competitie gaat dat worden in Spanje zeg
Valencia, Barca, Real Madrid en Villarreal zijn titelkandidaten. Real Betis, Sevilla en Atlético zijn outsiders voor de titel. Atlético heeft kampioenenmaker Bianchi als trainer en gaat zeker hoge ogen gooien in de Primera Divisíon.
Nou, 30 lijkt me erg veel voor hem hoor. Met 10 goals mag ie al dik tevreden zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef jojomen4 het volgende:
Atletico heeft zich iid goed versterkt. Vind het alleen jammer dat Kezman nog niet op volle stoom is geraakt. Als die z'n PSV vorm terug kan krijgen schiet ie er zo 30 in dit jaar. Samen met 15 goals van Torres kunnen ze een goed aanvals duwo vormen.
Helaas heeft ie in de voorbereiding niet zoveel gescoort.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:49 schreef cultheld het volgende:
Erg slechte opening van Barca.
quote:
Zoals afgelopen 2 jaar dat er geen prijzen zijn gewonnen en alles rustig is gebleven? Of zoals bij Barca dat het ff minder gaat en er gelijk als een stelletje gekken miljoenen doorheen gejaagd worden waarna de president afgezet wordt?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:01 schreef Saviola het volgende:
[..]
![]()
Dat zal eerder gebeuren in Madrid dan in Barça![]()
Idd, wat een kansen en toch ook redelijk wat pech voor de Catalanen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Qua uitslag viel het tegen, qua spel had niemand met 0-5 geklaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |