Eto'o was niet heel erg scherp volgens mijquote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Shreyas het volgende:
De wedstrijd is afgelopen. Het is 2-0 gebleven, Eto'o stond twee keer vrij voor de doelman van Real Mallorca, maar faalde jammerlijk. Verder nog een kans voor Van Bommel die vanuit een moeilijke hoek de buitenkant van de paal raakte.
Nee.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 11 september 2005 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Het is trouwens ook alweer 2-1 voor Zaragossa
Had toch gekund ?quote:
Zeker hij zit wel op de bank volgens mij.quote:
Volgens www.vi.nl heeft hij niet mee gedaanquote:Op maandag 12 september 2005 15:13 schreef BobRooney het volgende:
Heeft Daniel de Ridder meegedaan tegen Real van het weekend? Kan dat nergens terugvinden namelijk? Iemand?
Das nou weer jammer, voor hem dan. Had een leuk debuut geweest. 3-2 winnen in Bernabeuquote:Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens www.vi.nl heeft hij niet mee gedaan
Binho krijgt de bal aangespeeld en scoort maar de goal wordt geannuleerd omdat Ronaldo buitenspel zou hebben gestaan. Wat die @(#&@&^#@ scheidsrechters zelf niet begrijpen is dat Ronaldo niet buitenspel stond omdat ie niet aan het spel meedeed. Regels die ze zelfs hebben geintroduceerd.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef jojomen4 het volgende:
Het enige dat me op het moment nog op de been houd is dat we aan het einde van het jaar 3 prijzen hebben.
![]()
Wat deed ie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Valencia - Deportivo begint erg aardig (nu rust), wel een bikkelhard duel met opstootjes en meer. Baraja is er net afgestuurd door een warrig fluitende scheidsrechter. De kaart was overigens wel terecht.
Een vuile tackle van achteren, had toch ook wel geel kunnen zijn. Er zijn nu al acht gele kaarten uitgedeeld en twee rode. De 2-1 van Miguel was een beauty. Het is nu 2-2, leuke wedstrijd.quote:
hij kon toch een elftal beter laten voetballen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij viel in de tweede helft in, ik heb hem bijna niet gezien.
tsja een echte prutserquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deed prutser Kluivert niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |