dat is pimpzilla, ik probeerde mij in te leven in m'n slachtoffer weetjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:23 schreef tonks het volgende:
Wat een lelijke firefox theme trouwens
quote:
ik zag hetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:32 schreef detulp050 het volgende:
De KLPD heeft het vast niet over actievieteiten![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Nee, hij was danig onder de indruk en peert hem nu met zijn vrienden
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:01 schreef deadfucked het volgende:
Onder de knop "opties" zit een aanvinkhokje en als je dat aanvinkt, raad je het al, kun je die mensen zonder id negeren of privé uitzetten :/
Ja dat ze die rukkers overal heen lieten gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dit roept herinneringen op. Was een heel topic reeks in onzin, waarbij half fok op chatplaza zat om screenshots van webcam rukkers te maken.
en dan fotos maken als ze er werkelijk waren?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja dat ze die rukkers overal heen lieten gaan
Waar wacht je dan nog op? Inloggen jijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Allemaal geile nerds, daar op die chatbox.
Picsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
omg![]()
Ik kom die chat binnen, gelijk 11 privé berichten ofzo![]()
Dan wel voor een webcam, er liep een topic van 1 of andere cam in amsterdam, gericht op een plein?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:58 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik log nu in als hotchicky, eens zien of ik een kneus om dit tijdstip buiten kan krijgen
Ik woon in Arnhem..dussequote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:59 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Dan wel voor een webcam, er liep een topic van 1 of andere cam in amsterdam, gericht op een plein?
whahaha een luierquote:
Luier, 1954?quote:
Getverdemme. Kom er nou maar gewoon voor uit.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:51 schreef PLAE@ het volgende:
Wij hebben met de vriendengroep eens een paar zondagavonden gehad dat we dit ook deden op TMF en dan maakte we screenshots van de rukkertjes. Kwamen als het even konden achter hun adres en haalden wat vuile streken uit (zoals bellen met moeders beneden terwijl zoontje boven zit te rukken).
We wilden er nog eens een site mee beginnen. Maar dat is misschien wat overdreven en niet helemaal legaal ().
We hebben in ieder geval leuke zondagavonden gehad. Onder het genot van een paar biertjes rukkertjes uitlachen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Getverdemme. Kom er nou maar gewoon voor uit.
Als een papa opnam was me dag verpestquote:
Dan zit je hier op een zaterdagnacht op fokquote:Op zondag 15 mei 2005 03:04 schreef stijgende_ster het volgende:
![]()
Dus dit gebeurt er als je eenmaal geen leven meer hebt?
Wat raar.quote:Op zondag 15 mei 2005 03:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als een papa opnam was me dag verpest
Het is trouwens prachtig als je zo'n gast aan de telefoon krijgt en hij heeft de cam nog aan. Dat gezicht. En vervolgens gaat ineens de cam uit![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 03:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dan zit je hier op een zaterdagnacht op fok![]()
Wat stond er in je yahoo profiel dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 03:09 schreef Murray het volgende:
Toen ik een tijde geleden weer op m'n yahoo account inlogde kreeg ik meteen allemaal caminvites... en ik was ook nog zo naief om te gaan kijken wat het was.
die berichtjes van 'The_Beer" zijn niet van mij !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
omg![]()
Ik kom die chat binnen, gelijk 11 privé berichten ofzo![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
stuur hem gewoon naar het Koningsplein dan![]()
Jupz! Die hi-res webcam.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:53 schreef Het_Biertje het volgende:
koningsplein? is dat met die webcam etc?
owk, tof. Maar ik ken die omgeving niet. Lastig als je zo'n loser erheen wil lokkenquote:Op zondag 15 mei 2005 10:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jupz! Die hi-res webcam.
Webcam Koningsplein deel 12 (GoT vs. Fok!)
en ondertussen het nummer van Iris doorsturen aan 40 andere Karimsquote:Op zondag 15 mei 2005 12:29 schreef -DailaLama- het volgende:
Toch wel lief van die karim dat ie tegen m'n Iris zegt dat ik het niet moet doen wanneer ik het niet wil.
johquote:
Hehehe.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Volgende level: Laat een homo een van die wanhopige gastjes bellen.
... ?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:49 schreef Bluurgh het volgende:
als je je voordoet als geil 14 jarig meisje moet je natuurlijk wel van 2 rukkers hun nummer te pakken krijgen en die tussen hun uitwisselen, belt rukker 1 naar rukker 2![]()
Goed bezigquote:Op zondag 15 mei 2005 12:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ik heb hier ook nog een nummer in voorraard. Die wacht tot hij gebeld wordt. Kan je daar wat mee ?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:33 schreef -DailaLama- het volgende:
[2 afbeeldingen]
"Hai Anniek, ik ben opgewonden."quote:Op zondag 15 mei 2005 15:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Jammer dat je die gesprekken niet kan horen.
Lijkt me fantastisch.
Give it a try, zou ik zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik vraag me af... zullen die rukkertjes ooit "beet" hebben? Zijn er nou echt meisjes die zo dom zijn?
Webcam Koningsplein deel 12 (GoT vs. Fok!)quote:Op zondag 15 mei 2005 14:48 schreef -DailaLama- het volgende:
Hebben we al een webcam plek waar we die mensen heen kunnen lokken? Of is dat een beetje tegen de wet?
Ik ken Amsterdam niet, dus ik zou niet weten hoe ik die knakker daar zou moeten krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:21 schreef Het_Biertje het volgende:
Toeps, regel als echt meisje eens een paar loser voor de cam
gebruik je girlpowerquote:Op zondag 15 mei 2005 15:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ken Amsterdam niet, dus ik zou niet weten hoe ik die knakker daar zou moeten krijgen.
holycrap, das dichtbijquote:Op zondag 15 mei 2005 15:29 schreef -DailaLama- het volgende:
http://webcam.exception.nl/ Is de Grote Markt in Groningen ook goed?![]()
Dat moet ik zien!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:20 schreef -DailaLama- het volgende:
http://webcam.exception.nl/ <- om 18.30 ... gast met beige jas
ik ook. hij zal wel zenuwachtig heen en weer lopen.quote:
*met broek op enkels klaar zit*quote:Op zondag 15 mei 2005 16:20 schreef -DailaLama- het volgende:
http://webcam.exception.nl/ <- om 18.30 ... gast met beige jas
dat moet je doen dat is grappigquote:Op zondag 15 mei 2005 15:14 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ga zometeen ff nog ff zo'n banga nadoen en ze dan hijgen een telefoonnummer van het politie bureau laten bellen.![]()
Potloodventerquote:Op zondag 15 mei 2005 16:56 schreef HuHu het volgende:
http://img240.echo.cx/my.php?image=ik7an.jpg
Deze stakker heeft zelf een foto ge-upload. Kon ik kijken hoe hij eruit zag
Er was hier ooit eens topic waarin dat soort meisjes zeg maar gecapped werduhquote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik vraag me af... zullen die rukkertjes ooit "beet" hebben? Zijn er nou echt meisjes die zo dom zijn?
wie bedoel je ?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:59 schreef Markster het volgende:
wateen extreem gay FF-skin heb je daar.
Pimpzilla is masterlijk, hij bling-bliingt als je over een van de navigatie-knoppen heen gaat (Vorige/volgende Refresh alles)quote:Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef DeRCT14 het volgende:
@ HUHU: TS denk ik
Heb het wel al geprobeerd, echt iedereen wil zn lul laten zien, kweenie hoe ik ze ergens naar toe moet lokkenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wou dat ik het topic eerder had ontdekt
http://people.zeelandnet.nl/marco/pimpzilla/quote:Op zondag 15 mei 2005 16:59 schreef Markster het volgende:
wateen extreem gay FF-skin heb je daar.
dat bedoel ikquote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Pimpzilla is masterlijk, hij bling-bliingt als je over een van de navigatie-knoppen heen gaat (Vorige/volgende Refresh alles)![]()
En het past goed bij de Fok! kleur![]()
13, dan mag je tenminste legaal pijpenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ga er ook 1 halen
onder de noemer estelle.
wat is trouwens de optimale leeftijd
Doe je toch wat foutquote:Op zondag 15 mei 2005 18:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
jawel binnen 10 sec 5 vensters open staan
post eens n screenshotquote:Op zondag 15 mei 2005 18:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
jawel binnen 10 sec 5 vensters open staan
quote:Q -Alles lijkt goed te gaan maar ik blijf een leeg vlak houden...
A - Dan is waarschijnlijk Java Runtime niet bij je geinstalleerd. Dit komt voor bij bijvoorbeeld Windows XP. Meer informatie hierover vindt je in de TMF Chatbox help file of surf naar http://windowsupdate.microsoft.com om de ' virtual machine' van Microsoft te downloaden voor Windows XP.
http://www.imageshack.us/quote:Op zondag 15 mei 2005 18:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
waar upload ik dat een beetje snel
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:[
merk trouwens estelle2 op wat een mede fok!ker is
quote:Loesje zegt:
kan je die kindjes niet ff snel wegsturen ?
-=>donniej<=- {game} zegt:
hoe dan?
Loesje zegt:
"GA WEG"
Loesje zegt:
zoeits
denk je dat lukt?
Loesje zegt:
msschien
Loesje zegt:
als je zgt dat ze met je playstation mogen
nee dan weet jij nog niet hoe mijn broertje is
Loesje zegt:
bijv
ja dat doen ze al
wacht ik probeer even iets
Loesje zegt:
oke
Loesje zegt:
en ?
lukt niet
Loesje zegt:
jmmr
ja
maar vanaaf kan denk ik wel
Loesje zegt:
hoe laat ?
uhm ka ligt ernaan hoelaat mijn ouders en broertje naar bed gaat
Loesje zegt:
en dat is meestal ?
11 uur 10 uur
maar mag ik jou heel even zien pl
?
Loesje zegt:
Zal ik je eens wat vertellen: Je bent er keihard bijgenaait. Je zit momenteel te chatten met een 18 jarige gozer. Ik heb de shots van je webcam vastgelegd, evenals de chatlogs. Ik beschik over je IP-adres. Kortom, je bent de lul. Binnenkort sta je op internet met je blote buik.
-=>donniej<=- {game} heeft het kijken via de webcam gestopt.
Deze is net zo triest.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:21 schreef Het_Biertje het volgende:
gatverdamme, dat is een 12 jarig ventje HuHu.![]()
we willen rukkers van 30 jaar zien.
Ben jij nou zo een BoyLover?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:19 schreef HuHu het volgende:
IIk heb net zo'n 15 jarig gozertje op een fake MSN gehad. Wat een stakker. Vanavond laat zou ie wel 'wat meer laten zien'Hier even een deel van de chatlogs en wat screens van de stakker:
[..]
[afbeelding]
Whehehe...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:19 schreef HuHu het volgende:
IIk heb net zo'n 15 jarig gozertje op een fake MSN gehad. Wat een stakker. Vanavond laat zou ie wel 'wat meer laten zien'Hier even een deel van de chatlogs en wat screens van de stakker:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe...
Ik heb het wel eens leuker aangepakt. webcam van een chick opnemen. die streamen op msn bij de lozertjes, zij helemaal blij dat een chick voor hun stript, en dan die blik als het niet zo blijkt te zijn!
Die is wegquote:Op zondag 15 mei 2005 20:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat laatste plaatje ging het me ff om
Camtasia studio, dan de recorder de output op live zetten ipv file. Dan werkt je webcam als wat je selecteerd in de recorder...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef HuHu het volgende:
[..]hoe doe je dat, een avi streamen op MSN ?
@Cavia: dit is gewoon voor de lol
Koningspleinquote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef pc-fr34k het volgende:
...
Handiger om ze naar amsterdam te lokken.die cam dus
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Camtasia studio, dan de recorder de output op live zetten ipv file. Dan werkt je webcam als wat je selecteerd in de recorder...
Je moet wel een stuk selecteren dus he...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:53 schreef ..O_O.. het volgende:
ik heb het gedownd enzo maar het wil niet helemaal werken hij zegt telkens geenwebcam gevonden als ik dan dat ding wil aandoen in een gesprek....
quote:
Pfft, dit is zo makkelijk man, en het word al jaren gedaanquote:
Maar dat mag dan niet van FOK!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pfft, dit is zo makkelijk man, en het word al jaren gedaan
Alleen is het leuker om het bij meisjes te doen, jongens zijn te makkelijk
WHahahahaaaa, dit meen je nietquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef ..O_O.. het volgende:
Kijk deze mongool dan
(voorproefje op ze lompheid hij zou straks iets in ze aars stoppen MUWHAHAHAHA![]()
![]()
klik ofzo
wtf hoe maak je zon plaat man
Meesterlijkquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef ..O_O.. het volgende:
Kijk deze mongool dan
(voorproefje op ze lompheid hij zou straks iets in ze aars stoppen MUWHAHAHAHA![]()
![]()
-knip-
GE-NI-AAL!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef ..O_O.. het volgende:
Kijk deze mongool dan
![]()
klik ofzo
"ik do wa jij zegt"quote:Op zondag 15 mei 2005 22:22 schreef ..O_O.. het volgende:
oke hier de eersrte plaat kijk vooral dat ie niet zo goed is...
deze gast is trouwens ZO dom ik liet em 3 compleet verschillende filmpjes zien en hij geloofde dat het vriendinnen waren die op het laatste moment binnen kwamen xDDD
kijk trouewns ook naar die chat channel, die gasten zijn gewoon op KIDS CHAT CHANNEL te vinden .... lekker triest
klik hgier ofzo noobs
Whahahaha meeeesterlijk dat hoofd van die mafkeesquote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef SlaggY het volgende:
http://files.slaggy.nl/images/cam/cam1.JPG
http://files.slaggy.nl/images/cam/cam2.JPG
http://files.slaggy.nl/images/cam/cam3.JPG
heb er maar ff linkjes van gemaakt ivm layout
WHahahahhaahhah!!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Deze is echt meesterlijk !!
http://upload.markschaap.nl/uploadbestanden/ohara_commercial.avi
Mooi is dat. Die ventjes zijn als was in je handen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:39 schreef ..O_O.. het volgende:
huahuhau evul 15 jarig meisje :x dit ben ik dus he die annouk :p
klik voor teh pictaaa
Nicequote:Op zondag 15 mei 2005 22:49 schreef -DailaLama- het volgende:
Hey ... kan een van de mensen hier niet een lesbo strikken met dat progje.
dat is echt uren werk hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 22:49 schreef -DailaLama- het volgende:
Hey ... kan een van de mensen hier niet een lesbo strikken met dat progje.
Zou echt wel vet zijnquote:Op zondag 15 mei 2005 22:52 schreef ..O_O.. het volgende:
[..]
dat is echt uren werk hoor
maar het proberen waard
Of een stel.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:52 schreef ..O_O.. het volgende:
[..]
dat is echt uren werk hoor
maar het proberen waard
hopelijk zit er een klasgenoot van hem op fokquote:Op zondag 15 mei 2005 22:58 schreef ..O_O.. het volgende:
naja om 12 uur is die gast erweer en dan scoor ik een paarpics van hem met spullen imn ze aars Muwhahahahaha
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:39 schreef ..O_O.. het volgende:
huahuhau evul 15 jarig meisje :x dit ben ik dus he die annouk :p
klik voor teh pictaaa
en laat hem daarna ff dit topic zienquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef PureOwnage het volgende:
noh die dude is er bijna dikkeee shit dan als ie eris
Whahahahahahquote:Op zondag 15 mei 2005 12:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Dit gebeurde al in 2001.quote:
Je hebt ook wel gelijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:36 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het eigenlijk ontzettend triest dat men dit soort dingen uitlokt en dat mensen hier met foto en al voor lul gezet worden. Maar nu zal ik vast wel weer een zeikende moraalridder zijn.
Amsterdam / Maastricht.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef MrBadGuy het volgende:
welk kanaal zit iedereen?
kijken hoe verbouwereerd ze dan reagerenquote:even mijn penis wassen, zo terug
Als ik zijn mail-adres zie ken ik die gastquote:Op zondag 15 mei 2005 23:54 schreef xFriendx het volgende:
http://img22.echo.cx/img22/748/pff26ez.jpg
omg, ben er net en meteen een rij vol met die gozertjes. Kanaal Amsterdam
Lol eigenlijk zie ik het ook voor mequote:Op maandag 16 mei 2005 00:21 schreef Yildiz het volgende:
Beter zou zijn van:
[..]
kijken hoe verbouwereerd ze dan reageren
Doen!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:22 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Lol eigenlijk zie ik het ook voor me
Grotebozeneger: Oh wat ben ik geil, zal ik mij afrukken?
Lekkersletje: Ja hoor, maar wacht, even mijn penis wassen![]()
Anne18 doet het ook goedquote:Op maandag 16 mei 2005 00:24 schreef DemonRage het volgende:
Lol al die loosers daar!
Log ik in als ~evelientju, meteen m'n prive venster ramvol tabbladen
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
[23:28:23] Mr Enormous: Eej lekkerding
[23:28:27] Roxxieee- la: ey geile beer hoe ist
[23:28:27] Mr Enormous: goed, ik ben fking geil man
[23:28:30] Roxxieee- la: Zal ik je er van af helpen?
[23:29:08] Roxxieee- la: zet je cam aandanz
[23:29:09] Roxxieee- la: ??
[23:29:13] Mr Enormous: w8
[23:29:18] Roxxieee- la: wat is er dan
[23:29:21] Mr Enormous: wil je me niet zien pijpen
[23:29:27] Roxxieee- la: jawel doe maar
[23:29:29] Mr Enormous:
[23:29:31] Roxxieee- la: maar wacht
[23:29:34] Roxxieee- la: Ik moet even mijn penis wassen
[23:29:40] Mr Enormous heeft zijn/haar webcam uitgeschakeld.
[23:29:43] *Mr Enormous is nu Offline
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
[23:28:23] Mr Enormous: Eej lekkerding
[23:28:27] Roxxieee- la: ey geile beer hoe ist
[23:28:27] Mr Enormous: goed, ik ben fking geil man
[23:28:30] Roxxieee- la: Zal ik je er van af helpen?
[23:29:08] Roxxieee- la: zet je cam aandanz
[23:29:09] Roxxieee- la: ??
[23:29:13] Mr Enormous: w8
[23:29:18] Roxxieee- la: wat is er dan
[23:29:21] Mr Enormous: wil je me niet zien pijpen
[23:29:27] Roxxieee- la: jawel doe maar
[23:29:29] Mr Enormous:
[23:29:31] Roxxieee- la: maar wacht
[23:29:34] Roxxieee- la: Ik moet even mijn penis wassen
[23:29:40] Mr Enormous heeft zijn/haar webcam uitgeschakeld.
[23:29:43] *Mr Enormous is nu Offline
![]()
editquote:Op maandag 16 mei 2005 00:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als ik zijn mail-adres zie ken ik die gast
Ja zeg, lekker motivatie.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:33 schreef vbmot het volgende:
[..]
edit
Verder geweldig topicGa zo door meiden mannen!
quote:MEDEDELINGEN:
Het is niet meer mogelijk om privé te chatten wanneer je geen TMF ID hebt. Ook kun je zonder ID geen eigen kanaal aanmaken.
*check* Ik ken kemquote:Op maandag 16 mei 2005 00:33 schreef vbmot het volgende:
[..]
editVerder geweldig topicGa zo door meiden mannen!
Laat hem dit topic zienquote:
En dan gaat-ie het vernaaien voor iedereen in dit topic, door het op TMF door te lullen?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat hem dit topic zien![]()
![]()
!!! Of pas na pics
![]()
Hij is niet online hierquote:Op maandag 16 mei 2005 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat hem dit topic zien![]()
![]()
!!! Of pas na pics
![]()
Woehoequote:Op maandag 16 mei 2005 00:56 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt een goede troef in handen nu.
quote:
Dan doe ik het niet. Works for mequote:Op maandag 16 mei 2005 01:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan gaat-ie het vernaaien voor iedereen in dit topic, door het op TMF door te lullen?
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Óf wel, krijg je allemaal van die hitsige nichten op de cam![]()
Heb je wel de juiste Java?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
TMF Chat krijg ik hier echt niet werkend. Jammer.
Wat lukt er niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
TMF Chat krijg ik hier echt niet werkend. Jammer.
omg ik ben datquote:Op maandag 16 mei 2005 00:55 schreef xippie het volgende:
~Melanie17: wie kan vanaaf op het koningsplein afspreken? Kom er toch langs, dus Mss kunnen we een afspraakje maken , dussz xxx Melanie
![]()
![]()
Wie is dat?
Oh my gosh!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Deze is echt meesterlijk !!
http://upload.markschaap.nl/uploadbestanden/ohara_commercial.avi
omfgquote:Op maandag 16 mei 2005 01:20 schreef PureOwnage het volgende:
Yayayyaya het is gelukt mensen MUWHAHAHAHA
zowaar doet die flikker gewoon 3?? JA DRIE HELE VINGERS IN ZE AARS lOOOOOOOOOOOOOLLLL
en een pen natuurlijk, wat een homo
What. the. fuck.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:20 schreef PureOwnage het volgende:
Yayayyaya het is gelukt mensen MUWHAHAHAHA
zowaar doet die flikker gewoon 3?? JA DRIE HELE VINGERS IN ZE AARS lOOOOOOOOOOOOOLLLL
en een pen natuurlijk, wat een homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |