wie bedoel je ?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:59 schreef Markster het volgende:
wateen extreem gay FF-skin heb je daar.
Pimpzilla is masterlijk, hij bling-bliingt als je over een van de navigatie-knoppen heen gaat (Vorige/volgende Refresh alles)quote:Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef DeRCT14 het volgende:
@ HUHU: TS denk ik
Heb het wel al geprobeerd, echt iedereen wil zn lul laten zien, kweenie hoe ik ze ergens naar toe moet lokkenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wou dat ik het topic eerder had ontdekt
http://people.zeelandnet.nl/marco/pimpzilla/quote:Op zondag 15 mei 2005 16:59 schreef Markster het volgende:
wateen extreem gay FF-skin heb je daar.
dat bedoel ikquote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Pimpzilla is masterlijk, hij bling-bliingt als je over een van de navigatie-knoppen heen gaat (Vorige/volgende Refresh alles)![]()
En het past goed bij de Fok! kleur![]()
13, dan mag je tenminste legaal pijpenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ga er ook 1 halen
onder de noemer estelle.
wat is trouwens de optimale leeftijd
Doe je toch wat foutquote:Op zondag 15 mei 2005 18:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
jawel binnen 10 sec 5 vensters open staan
post eens n screenshotquote:Op zondag 15 mei 2005 18:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
jawel binnen 10 sec 5 vensters open staan
quote:Q -Alles lijkt goed te gaan maar ik blijf een leeg vlak houden...
A - Dan is waarschijnlijk Java Runtime niet bij je geinstalleerd. Dit komt voor bij bijvoorbeeld Windows XP. Meer informatie hierover vindt je in de TMF Chatbox help file of surf naar http://windowsupdate.microsoft.com om de ' virtual machine' van Microsoft te downloaden voor Windows XP.
http://www.imageshack.us/quote:Op zondag 15 mei 2005 18:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
waar upload ik dat een beetje snel
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:[
merk trouwens estelle2 op wat een mede fok!ker is
quote:Loesje zegt:
kan je die kindjes niet ff snel wegsturen ?
-=>donniej<=- {game} zegt:
hoe dan?
Loesje zegt:
"GA WEG"
Loesje zegt:
zoeits
denk je dat lukt?
Loesje zegt:
msschien
Loesje zegt:
als je zgt dat ze met je playstation mogen
nee dan weet jij nog niet hoe mijn broertje is
Loesje zegt:
bijv
ja dat doen ze al
wacht ik probeer even iets
Loesje zegt:
oke
Loesje zegt:
en ?
lukt niet
Loesje zegt:
jmmr
ja
maar vanaaf kan denk ik wel
Loesje zegt:
hoe laat ?
uhm ka ligt ernaan hoelaat mijn ouders en broertje naar bed gaat
Loesje zegt:
en dat is meestal ?
11 uur 10 uur
maar mag ik jou heel even zien pl
?
Loesje zegt:
Zal ik je eens wat vertellen: Je bent er keihard bijgenaait. Je zit momenteel te chatten met een 18 jarige gozer. Ik heb de shots van je webcam vastgelegd, evenals de chatlogs. Ik beschik over je IP-adres. Kortom, je bent de lul. Binnenkort sta je op internet met je blote buik.
-=>donniej<=- {game} heeft het kijken via de webcam gestopt.
Deze is net zo triest.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:21 schreef Het_Biertje het volgende:
gatverdamme, dat is een 12 jarig ventje HuHu.![]()
we willen rukkers van 30 jaar zien.
Ben jij nou zo een BoyLover?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:19 schreef HuHu het volgende:
IIk heb net zo'n 15 jarig gozertje op een fake MSN gehad. Wat een stakker. Vanavond laat zou ie wel 'wat meer laten zien'Hier even een deel van de chatlogs en wat screens van de stakker:
[..]
[afbeelding]
Whehehe...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:19 schreef HuHu het volgende:
IIk heb net zo'n 15 jarig gozertje op een fake MSN gehad. Wat een stakker. Vanavond laat zou ie wel 'wat meer laten zien'Hier even een deel van de chatlogs en wat screens van de stakker:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe...
Ik heb het wel eens leuker aangepakt. webcam van een chick opnemen. die streamen op msn bij de lozertjes, zij helemaal blij dat een chick voor hun stript, en dan die blik als het niet zo blijkt te zijn!
Die is wegquote:Op zondag 15 mei 2005 20:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat laatste plaatje ging het me ff om
Camtasia studio, dan de recorder de output op live zetten ipv file. Dan werkt je webcam als wat je selecteerd in de recorder...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef HuHu het volgende:
[..]hoe doe je dat, een avi streamen op MSN ?
@Cavia: dit is gewoon voor de lol
Koningspleinquote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef pc-fr34k het volgende:
...
Handiger om ze naar amsterdam te lokken.die cam dus
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Camtasia studio, dan de recorder de output op live zetten ipv file. Dan werkt je webcam als wat je selecteerd in de recorder...
Je moet wel een stuk selecteren dus he...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:53 schreef ..O_O.. het volgende:
ik heb het gedownd enzo maar het wil niet helemaal werken hij zegt telkens geenwebcam gevonden als ik dan dat ding wil aandoen in een gesprek....
quote:
Pfft, dit is zo makkelijk man, en het word al jaren gedaanquote:
Maar dat mag dan niet van FOK!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pfft, dit is zo makkelijk man, en het word al jaren gedaan
Alleen is het leuker om het bij meisjes te doen, jongens zijn te makkelijk
WHahahahaaaa, dit meen je nietquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef ..O_O.. het volgende:
Kijk deze mongool dan
(voorproefje op ze lompheid hij zou straks iets in ze aars stoppen MUWHAHAHAHA![]()
![]()
klik ofzo
wtf hoe maak je zon plaat man
Meesterlijkquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef ..O_O.. het volgende:
Kijk deze mongool dan
(voorproefje op ze lompheid hij zou straks iets in ze aars stoppen MUWHAHAHAHA![]()
![]()
-knip-
GE-NI-AAL!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef ..O_O.. het volgende:
Kijk deze mongool dan
![]()
klik ofzo
"ik do wa jij zegt"quote:Op zondag 15 mei 2005 22:22 schreef ..O_O.. het volgende:
oke hier de eersrte plaat kijk vooral dat ie niet zo goed is...
deze gast is trouwens ZO dom ik liet em 3 compleet verschillende filmpjes zien en hij geloofde dat het vriendinnen waren die op het laatste moment binnen kwamen xDDD
kijk trouewns ook naar die chat channel, die gasten zijn gewoon op KIDS CHAT CHANNEL te vinden .... lekker triest
klik hgier ofzo noobs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |