Luier, 1954?quote:
Getverdemme. Kom er nou maar gewoon voor uit.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:51 schreef PLAE@ het volgende:
Wij hebben met de vriendengroep eens een paar zondagavonden gehad dat we dit ook deden op TMF en dan maakte we screenshots van de rukkertjes. Kwamen als het even konden achter hun adres en haalden wat vuile streken uit (zoals bellen met moeders beneden terwijl zoontje boven zit te rukken).
We wilden er nog eens een site mee beginnen. Maar dat is misschien wat overdreven en niet helemaal legaal ().
We hebben in ieder geval leuke zondagavonden gehad. Onder het genot van een paar biertjes rukkertjes uitlachen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Getverdemme. Kom er nou maar gewoon voor uit.
Als een papa opnam was me dag verpestquote:
Dan zit je hier op een zaterdagnacht op fokquote:Op zondag 15 mei 2005 03:04 schreef stijgende_ster het volgende:
![]()
Dus dit gebeurt er als je eenmaal geen leven meer hebt?
Wat raar.quote:Op zondag 15 mei 2005 03:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als een papa opnam was me dag verpest
Het is trouwens prachtig als je zo'n gast aan de telefoon krijgt en hij heeft de cam nog aan. Dat gezicht. En vervolgens gaat ineens de cam uit![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 03:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dan zit je hier op een zaterdagnacht op fok![]()
Wat stond er in je yahoo profiel dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 03:09 schreef Murray het volgende:
Toen ik een tijde geleden weer op m'n yahoo account inlogde kreeg ik meteen allemaal caminvites... en ik was ook nog zo naief om te gaan kijken wat het was.
die berichtjes van 'The_Beer" zijn niet van mij !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
omg![]()
Ik kom die chat binnen, gelijk 11 privé berichten ofzo![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
stuur hem gewoon naar het Koningsplein dan![]()
Jupz! Die hi-res webcam.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:53 schreef Het_Biertje het volgende:
koningsplein? is dat met die webcam etc?
owk, tof. Maar ik ken die omgeving niet. Lastig als je zo'n loser erheen wil lokkenquote:Op zondag 15 mei 2005 10:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jupz! Die hi-res webcam.
Webcam Koningsplein deel 12 (GoT vs. Fok!)
en ondertussen het nummer van Iris doorsturen aan 40 andere Karimsquote:Op zondag 15 mei 2005 12:29 schreef -DailaLama- het volgende:
Toch wel lief van die karim dat ie tegen m'n Iris zegt dat ik het niet moet doen wanneer ik het niet wil.
johquote:
Hehehe.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Volgende level: Laat een homo een van die wanhopige gastjes bellen.
... ?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:49 schreef Bluurgh het volgende:
als je je voordoet als geil 14 jarig meisje moet je natuurlijk wel van 2 rukkers hun nummer te pakken krijgen en die tussen hun uitwisselen, belt rukker 1 naar rukker 2![]()
Goed bezigquote:Op zondag 15 mei 2005 12:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Volgende level: Laat een homo een van die wanhopige gastjes bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |