Dit vind ik een echte mooi foto van Cas. Hier staat hij zo tevreden voor zich uit te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:11 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaaa! Doen!
Ja inderdaad, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:34 schreef miss_sly het volgende:
Ow en Spin: nogmaals bedankt voor dat ontzettend lieve zakje met lekkers voor Misu
Die grote koekkies wel een beetje verkruimelen hoor... Straks verslikt Misu zich nogquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:34 schreef miss_sly het volgende:
Ow en Spin: nogmaals bedankt voor dat ontzettend lieve zakje met lekkers voor Misu
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:36 schreef daniman het volgende:
Volgens mij hebben jullie honden zich heerlijk kunnen uitleven
Valt het op:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:36 schreef daniman het volgende:
Volgens mij hebben jullie honden zich heerlijk kunnen uitleven
oh ja hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:39 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja
Ik hoop dat jullie het ook leuk hebben gehad!![]()
Beaker is gelijk met Spin en Taak weggegaan, die moest sowieso eerder wegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:32 schreef moussy het volgende:
Joop en Bas bleven niet op de foto's plakken, net zoals de hoofdjes van de mensjes?
Ja, de zachte g op de achtergrond, dat ben ikquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:07 schreef jolene het volgende:
Miss_Sly, jou hoor je ook praten met dat filmpje of niet?
Tinkerbell, het schreeuwen viel best mee
Ik heb er ook nog meer hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:20 schreef miss_sly het volgende:
JIj had wel veruit de meeste foto's Spin
En hele leuke ook nog
Ik vergeet altijd foto's te maken, ben altijd te druk bezig met genieten en praten en kijken enzo
Gelukkig heb ik T dan bij me
hahahahahahquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Klopt Beaker hahahahaha
Wij gingen rond 4 uur weer naar huis
Ja, dat wel en ik moet nog vrij regelenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:25 schreef Spindizzy het volgende:
Duurt nog hartstikke lang voor het donderdag is
Die was te druk met andere dingenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik maar bellen naar Spin en die nam d'r telefoon niet op
Ik weet uit recente ervaring dat 5 nachtjes een ongelofelijk lange tijd isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:26 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja, dat wel en ik moet nog vrij regelen
Maar ik tel af.
Nog maar 5 nachtjes slapen
Erg he, maar ja, ze heeft op straat gezworven en ze moet eerst compleet gekeurd zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet uit recente ervaring dat 5 nachtjes een ongelofelijk lange tijd is
Maar: dan is het ook zo ver
Deze maak ik nu net. Het gaat redelijk maar helemaal lekker is ze nog niet. Hier kan je zien hoeveel ze afgevallen is.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:30 schreef jolene het volgende:
Tink, hoe is het nu met Piper?
quote:
Oeh, dat klinkt als iets voor mij! Ben nu eenmaal een vreselijk lui wijf en mezelf in mijn kisten wurmen duurt tien minuten ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:53 schreef moussy het volgende:
oh ja, Spin, ik zag dat je gewoon veters in je kisten had, wist je dat je ook een soort matjes met ritsen kon kopen voor kisten? Die veter je er tussen met kortere veters en dan kan je gewoon de ritsen gebruiken . oke.. zeg het maar, waar bemoei je je mee en máák je je druk om![]()
![]()
Dan zou het vanaf nu (ongeveer) beter moeten gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:33 schreef moussy het volgende:
ja heb ik gedaan vanmiddag
quote:Op zondag 15 mei 2005 10:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Nog even over gisteren: wat een geluk hadden we met het weer he? En nog iets: dat was zo maf gister toen we op dat weggetje kwamen aanrijden en daar ineens Spin en Taak en CASPER zagen staan. Bijna surrealistisch na al die foto's
quote:Op zondag 15 mei 2005 10:21 schreef Spindizzy het volgende:
Aaaah dat kleine ding in die grote mand... Daar moet een hondenvriendje bij
Toen wij aan kwamen rijden, stond er een auto in de berm waarvan het achterportier openging, en ineens kwam daar Casper uitquote:Op zondag 15 mei 2005 10:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Nog even over gisteren: wat een geluk hadden we met het weer he? En nog iets: dat was zo maf gister toen we op dat weggetje kwamen aanrijden en daar ineens Spin en Taak en CASPER zagen staan. Bijna surrealistisch na al die foto's
Jaquote:Op zondag 15 mei 2005 19:05 schreef Syrena het volgende:
Even voor de zekerheid: alle pups zijn toch bijterig, druk en schijterig/pisserig in het begin he?
Dat had ik dus ook. Mijn moeder kennende zit Bruno binnen de korste keren overdag bij ons.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja
ik kan wel janken als ik denk aan dat pupje dat hele dagen in de bench zit![]()
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De bedoeling van een bench is dat hij het al die tijd ophoudt volgens het principe: "een hond bevuilt zijn eigen nest niet". Maar een pupje kan het echt niet zolang ophoudenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Sowieso, houdt een pup dat vol, hele dagen in de bench zonder te poepen en plassen? Geen idee hoor, ik weet weinig van benches![]()
![]()
Maar heej, je tante blijft wel een héle week thuis hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 20:12 schreef kissa het volgende:
Een pupje, net bij zijn moeder en broertjes en zusjes weg....alleen in een bench....de hele dag....![]()
Ik vond het al raar.... ik weet nog wel dat wij toen met Yian terugkwamen uit België en hij wilde niet piesen in zn mandje, logisch ook natuurlijk, toen ie thuis kwam rende ie naar de bak alsof zn leven ervan af hing. Nou was dit één keertje en al sneu, maar elke dagquote:Op zondag 15 mei 2005 20:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De bedoeling van een bench is dat hij het al die tijd ophoudt volgens het principe: "een hond bevuilt zijn eigen nest niet". Maar een pupje kan het echt niet zolang ophouden
Smek is nu 6 maanden en heeft nog regelmatig een ongelukje in huis.
Misschien!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar heej, je tante blijft wel een héle week thuis hoor![]()
![]()
![]()
Een hele week jaquote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar heej, je tante blijft wel een héle week thuis hoor![]()
![]()
![]()
Ja echt wel. Ik krijg al zeik van mijn vriendinnen dat ik Ozzie niet alleen laat 's nachts en fijn mee ga stappen. Ik weet dat hij dan echt wel slaapt, maar ik kan het gewoon niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind dat je ze moet slaan, SyreenHeel hard
Ja inderdaad allesquote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef mallemeid het volgende:
Maar beagles zijn toch jagers? Die jagen toch op álles?. Ozzie is wel kjoet
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:05 schreef Syrena het volgende:
Even voor de zekerheid: alle pups zijn toch bijterig, druk en schijterig/pisserig in het begin he?
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:48 schreef Syrena het volgende:
Ozzie gaat alleen in de bench om te slapen, en overdag springt hij zelf in en uit om er te spelen.
Als wij eten ligt hij op zijn kussen zodat hij ons nog kan zien.
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef mallemeid het volgende:
Het is ook nooit als strafmiddel gebruikt en ze hoefde er nooit een hele dag in om zindelijk te worden ofzo.
quote:Bij een gezonde kat is het derde ooglid niet zichtbaar. Dit knipvlies wordt zichtbaar als er bijvoorbeeld stof of kattenbakkorrels in het oog terecht zijn gekomen. Je kunt het verminderen door het oog met een beetje verdund oogwater te deppen. Als het knipvlies te zien is kan het er ook op duiden dat je kat een ziekte aan het krijgen is. Als in dit geval het knipvlies na 24 uur nog steeds zichtbaar is moet je een dierenarts raadplegen.
Over het algemeen geldt dat wanneer er maar bij een oog een knipvlies te zien is dat er iets in het oog zit. Als het bij twee ogen het geval is, is je kat waarschijnlijk ziek.
Ik vind het ronduit zielig voor de hond en slecht van die mensen die dat willen doen.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb ramp bazen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh ja Jolene, nu weet ik het weer. De delen van de SC zijn zo snel gegaan dat ik het haast niet meer terug kon vinden
Is het zo lastig om vrij te krijgen op je werk?
Je ontslagbrief?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:32 schreef jolene het volgende:
Ach alsze dit tegen houden. Dan weet ik wel wat ik 's avonds ga schrijven.
Helemaal juist.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:33 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Je ontslagbrief?
Met Piper gaat het wel, ze eet goed inmiddels en ze speelt ook alweer
Gijs wel, die ziet ons al aardig als personeel en heeft door dat ik knak als ik "ieuw" hoor. Maar de groters vinden het nog steeds eng ze zijn nu al wel weer beneden, maar zoeken Gijs niet op.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:50 schreef jolene het volgende:
Zijn ze vlug gewend Moussy?
Hier loopt een kwade Windy rond omdat we aanhet stofzuigen zijn.
Houdt ze niet van
Ik heb er ook ontzettend moeite mee. Wij hebben jaren gepraat over 'wel een hond - niet een hond' en we zijn absoluut niet perfect wat betreft opvoeden e.d. maar ik vind dat je niet zomaar kunt beslissen om een pupje te nemen als je er 1 avondje mee op schoot hebt gezeten. Ik hoop dat ze er echt goed over na gaan denken de komende twee weken. De andere kennis die mee was om naar de hondjes te kijken heeft het beestje diezelfde avond nog mee naar huis genomen trouwens. Ik weet verder niet of die ervaring had met pups.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:11 schreef kissa het volgende:
Syrena, ik val jou niet aan hoor, maar ik heb moeite met de opvattingen van je tante...
Ik vond van welquote:Op maandag 16 mei 2005 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
is t bij jullie terrasjesweer dan? Hier écht niet...
Wow!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Foto's van het noorderlicht dat gisteren te zien was in the USA .....![]()
Ik zou het wel doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:40 schreef jolene het volgende:
Ik trek vanochtend een pak kattenvoer open is het volgens mij bedorven.
Moet ik nu bellen??
Als het volgens de datum nog goed zou moeten zijn én je hebt het volgens de verpakking bewaard, dan zeker.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:40 schreef jolene het volgende:
Ik trek vanochtend een pak kattenvoer open is het volgens mij bedorven.
Moet ik nu bellen??
Volgens de datum is het nog goed en ik heb de verpakking bewaardquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het volgens de datum nog goed zou moeten zijn én je hebt het volgens de verpakking bewaard, dan zeker.
de inhoud ook? al is het maar een klein beetjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:12 schreef jolene het volgende:
[..]
Volgens de datum is het nog goed en ik heb de verpakking bewaard
Ja ,in een apart zakje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
[..]
de inhoud ook? al is het maar een klein beetje
nou het is half drie geweest dus inclusief mijn slaapuren nog 48 uur.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zou precies navragen wat voor darmproblemen Hannah heeft bij het ophalen en zo nodig instructies vragen. Daar in het asiel hebben ze nu specifieke ervaring met Hannah en haar problemen
Ik zou zelf persoonlijk Hannah thuis even laten wennen en zelf observeren en dan indien nodig mijn eigen dierenarts nog even laten kijken (niet in de eerste week trouwens)
Hoeveel uur nog?(Blij dat je vrij hebt gekregen meid
)
Ach jakkes, gatverdammequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef Tinkerbell het volgende:
Ayla begint nu net weer, braken en diarree.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef Tinkerbell het volgende:
Niks aan, zelf de hele ochtend ziekenhuis, 2 zieke beesten en nu druk voor mijn vrijwilligerswerk. Druk dus.
Over dieren, over tuinen, als het maar over F&F gaat, met zoals het SC betaamd ook lichte off-topic zaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:14 schreef daniman het volgende:
gaat deze SC over alle dieren?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:02 schreef teigan het volgende:
..
Het had misschien nog geopereerd kunnen worden, maar ikh eb ervoor gekozen hem in te laten slapen..
voelt heel raar, om met een leeg mandje weer thuis te komen...
Ejj Danimanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:14 schreef daniman het volgende:
gaat deze SC over alle dieren?
Ratjesquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Tiep Smekkie eens in bij de afb. van google spin
quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:36 schreef kissa het volgende:
Hier is Saar superloops, zoooo loops dat ze vergeet te slopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:36 schreef kissa het volgende:
Gefeliciteerd Smek met je halve jaar + één dag![]()
Hier is Saar superloops, zoooo loops dat ze vergeet te slopen![]()
![]()
van die smekkies heb ik een gróót konijnenhok gekregen voor de kuikentjesquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:23 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
RatjesRatjes horen geen Smekkie te heten maar Schurfie
Geen foto van het beledigde schuimige poesje?
Gefeliciteerd Spindizzy!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:02 schreef Spindizzy het volgende:
18 mei 2005 - Hoera! Vandaag is mijn Smekkekind een half jaar oud
[afbeelding]
Pensstaafjes en mergkoekjes voor iedereen!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef jolene het volgende:
Gisteren een extra reismand erbij gehaald. Windy heeft er de hele avond in liggen slapen.
Het is allemaal voor Windy, die heeft echt als er iets nieuws komt.quote:
Dat is ook waarom ik er een beestje bij wil... Yian is zo ontzettend jaloers, en heel ver in de toekomst gedacht zou dat best wel problemen kunnen gaan opleveren als je bijv. een kind of een huisdier wil over een aantal jaar. De ervaring met deze katten leert: hoe ouder, hoe knorrigerquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:33 schreef jolene het volgende:
Vanaf morgen moet ze delen
Ja, dat is ook zo.quote:
Windy, had ook het alleen recht.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik er een beestje bij wil... Yian is zo ontzettend jaloers, en heel ver in de toekomst gedacht zou dat best wel problemen kunnen gaan opleveren als je bijv. een kind of een huisdier wil over een aantal jaar. De ervaring met deze katten leert: hoe ouder, hoe knorrigerDus we zijn nu ontzettend aan het twijfelen tussen eerst nog een kat en dan een hond, of andersom. Hoe decadent eigenlijk
Yian is er ook dol op... terwijl je vaak verhalen hoort van mensen die met zn drieën de kat moeten vangen en zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:08 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
Maar voor een hoop mensen is het een raar gezicht hoe dol zij is op de reismand.
Heeeeeeeeeeeeel geweldig zal ze het in het begin niet vinden, denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:09 schreef jolene het volgende:
[..]
Windy, had ook het alleen recht.
Ben dus erg benieuwd naar haar reactie morgen.
Beetje angstig zelfs![]()
bij ons gaat het zo ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yian is er ook dol op... terwijl je vaak verhalen hoort van mensen die met zn drieën de kat moeten vangen en zoYian ligt er gewoon in te slapen als het ff kan
Dat zou er nog bij moeten komenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:16 schreef jolene het volgende:
[..]
bij ons gaat het zo ook.
Als we roepen Windy we gaan weg springt ze er zelf in.
Ze doet alleen haar deurtje niet zelf dicht.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:28 schreef moussy het volgende:![]()
Hier is ruzie tussen de 2 jongste mannetjes in huisDe 1 jaagt achter de ander aan met een zeer onschuldig hoofd.... en de ander jankt en gilt alleen maar
Gijs gaat achter Cas aan
![]()
Filmpjequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:28 schreef moussy het volgende:![]()
Hier is ruzie tussen de 2 jongste mannetjes in huisDe 1 jaagt achter de ander aan met een zeer onschuldig hoofd.... en de ander jankt en gilt alleen maar
Gijs gaat achter Cas aan
![]()
Hoe reageerden ze.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:11 schreef Spindizzy het volgende:
nu waren ze bij het wandelen zo vervelend bezig en zo slecht aan het luisteren dat ik het na 5 minuten spuugzat was en rechtstreeks naar huis ben gegaanuitlezen [afbeelding]
Het zijn zulke lieverdsquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef Spindizzy het volgende:
Op weg naar huis gedroegen ze zich goed en was Cas naar me aan het opspringen. Nu liggen ze inderdaad op de bank te dutten.
Taak is vroeg thuis vanmiddag dus gaan we dan wel even met zijn allen uit
Grinnink, en hier moet ik op reageren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
edit: waarom post ik vanmiddag ineens alles twee keer
Morgen wordt echt zo'n tuur dag..quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Welterusten Jolene
maar tis wel waar.... als je slaapt gaat de tijd lekker snel
Och jee, arme Gijsquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:12 schreef moussy het volgende:
Nou gijs zat door de tralies te hengelen met zn kleine pootjes en daar hing een rat in,d ie niet meer los lietKussentje stuk door de enorm scherpe tandjes van de rat.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Dus als ik straks terug ben van pauze hebben "we" een hannah
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef jolene het volgende:
Ja, leuk he.
Ik zal zorgen dat ik zo snel mogelijk foto's naar miss-D mail
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat is er met Bommel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |