Gijs wel, die ziet ons al aardig als personeel en heeft door dat ik knak als ik "ieuw" hoor. Maar de groters vinden het nog steeds eng ze zijn nu al wel weer beneden, maar zoeken Gijs niet op.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:50 schreef jolene het volgende:
Zijn ze vlug gewend Moussy?
Hier loopt een kwade Windy rond omdat we aanhet stofzuigen zijn.
Houdt ze niet van
Ik heb er ook ontzettend moeite mee. Wij hebben jaren gepraat over 'wel een hond - niet een hond' en we zijn absoluut niet perfect wat betreft opvoeden e.d. maar ik vind dat je niet zomaar kunt beslissen om een pupje te nemen als je er 1 avondje mee op schoot hebt gezeten. Ik hoop dat ze er echt goed over na gaan denken de komende twee weken. De andere kennis die mee was om naar de hondjes te kijken heeft het beestje diezelfde avond nog mee naar huis genomen trouwens. Ik weet verder niet of die ervaring had met pups.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:11 schreef kissa het volgende:
Syrena, ik val jou niet aan hoor, maar ik heb moeite met de opvattingen van je tante...
Ik vond van welquote:Op maandag 16 mei 2005 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
is t bij jullie terrasjesweer dan? Hier écht niet...
Wow!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Foto's van het noorderlicht dat gisteren te zien was in the USA .....![]()
Ik zou het wel doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:40 schreef jolene het volgende:
Ik trek vanochtend een pak kattenvoer open is het volgens mij bedorven.
Moet ik nu bellen??
Als het volgens de datum nog goed zou moeten zijn én je hebt het volgens de verpakking bewaard, dan zeker.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:40 schreef jolene het volgende:
Ik trek vanochtend een pak kattenvoer open is het volgens mij bedorven.
Moet ik nu bellen??
Volgens de datum is het nog goed en ik heb de verpakking bewaardquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het volgens de datum nog goed zou moeten zijn én je hebt het volgens de verpakking bewaard, dan zeker.
de inhoud ook? al is het maar een klein beetjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:12 schreef jolene het volgende:
[..]
Volgens de datum is het nog goed en ik heb de verpakking bewaard
Ja ,in een apart zakje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
[..]
de inhoud ook? al is het maar een klein beetje
nou het is half drie geweest dus inclusief mijn slaapuren nog 48 uur.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zou precies navragen wat voor darmproblemen Hannah heeft bij het ophalen en zo nodig instructies vragen. Daar in het asiel hebben ze nu specifieke ervaring met Hannah en haar problemen
Ik zou zelf persoonlijk Hannah thuis even laten wennen en zelf observeren en dan indien nodig mijn eigen dierenarts nog even laten kijken (niet in de eerste week trouwens)
Hoeveel uur nog?(Blij dat je vrij hebt gekregen meid
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |