hahahahahahquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Klopt Beaker hahahahaha
Wij gingen rond 4 uur weer naar huis
Ja, dat wel en ik moet nog vrij regelenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:25 schreef Spindizzy het volgende:
Duurt nog hartstikke lang voor het donderdag is
Die was te druk met andere dingenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik maar bellen naar Spin en die nam d'r telefoon niet op
Ik weet uit recente ervaring dat 5 nachtjes een ongelofelijk lange tijd isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:26 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja, dat wel en ik moet nog vrij regelen
Maar ik tel af.
Nog maar 5 nachtjes slapen
Erg he, maar ja, ze heeft op straat gezworven en ze moet eerst compleet gekeurd zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet uit recente ervaring dat 5 nachtjes een ongelofelijk lange tijd is
Maar: dan is het ook zo ver
Deze maak ik nu net. Het gaat redelijk maar helemaal lekker is ze nog niet. Hier kan je zien hoeveel ze afgevallen is.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:30 schreef jolene het volgende:
Tink, hoe is het nu met Piper?
quote:
Oeh, dat klinkt als iets voor mij! Ben nu eenmaal een vreselijk lui wijf en mezelf in mijn kisten wurmen duurt tien minuten ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:53 schreef moussy het volgende:
oh ja, Spin, ik zag dat je gewoon veters in je kisten had, wist je dat je ook een soort matjes met ritsen kon kopen voor kisten? Die veter je er tussen met kortere veters en dan kan je gewoon de ritsen gebruiken . oke.. zeg het maar, waar bemoei je je mee en máák je je druk om![]()
![]()
Dan zou het vanaf nu (ongeveer) beter moeten gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:33 schreef moussy het volgende:
ja heb ik gedaan vanmiddag
quote:Op zondag 15 mei 2005 10:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Nog even over gisteren: wat een geluk hadden we met het weer he? En nog iets: dat was zo maf gister toen we op dat weggetje kwamen aanrijden en daar ineens Spin en Taak en CASPER zagen staan. Bijna surrealistisch na al die foto's
quote:Op zondag 15 mei 2005 10:21 schreef Spindizzy het volgende:
Aaaah dat kleine ding in die grote mand... Daar moet een hondenvriendje bij
Toen wij aan kwamen rijden, stond er een auto in de berm waarvan het achterportier openging, en ineens kwam daar Casper uitquote:Op zondag 15 mei 2005 10:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Nog even over gisteren: wat een geluk hadden we met het weer he? En nog iets: dat was zo maf gister toen we op dat weggetje kwamen aanrijden en daar ineens Spin en Taak en CASPER zagen staan. Bijna surrealistisch na al die foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |