Dit vind ik een echte mooi foto van Cas. Hier staat hij zo tevreden voor zich uit te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:11 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaaa! Doen!
Ja inderdaad, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:34 schreef miss_sly het volgende:
Ow en Spin: nogmaals bedankt voor dat ontzettend lieve zakje met lekkers voor Misu
Die grote koekkies wel een beetje verkruimelen hoor... Straks verslikt Misu zich nogquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:34 schreef miss_sly het volgende:
Ow en Spin: nogmaals bedankt voor dat ontzettend lieve zakje met lekkers voor Misu
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:36 schreef daniman het volgende:
Volgens mij hebben jullie honden zich heerlijk kunnen uitleven
Valt het op:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:36 schreef daniman het volgende:
Volgens mij hebben jullie honden zich heerlijk kunnen uitleven
oh ja hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:39 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja
Ik hoop dat jullie het ook leuk hebben gehad!![]()
Beaker is gelijk met Spin en Taak weggegaan, die moest sowieso eerder wegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:32 schreef moussy het volgende:
Joop en Bas bleven niet op de foto's plakken, net zoals de hoofdjes van de mensjes?
Ja, de zachte g op de achtergrond, dat ben ikquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:07 schreef jolene het volgende:
Miss_Sly, jou hoor je ook praten met dat filmpje of niet?
Tinkerbell, het schreeuwen viel best mee
Ik heb er ook nog meer hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:20 schreef miss_sly het volgende:
JIj had wel veruit de meeste foto's Spin
En hele leuke ook nog
Ik vergeet altijd foto's te maken, ben altijd te druk bezig met genieten en praten en kijken enzo
Gelukkig heb ik T dan bij me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |