abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2005 @ 13:25:25 #101
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27023869
Gijs is mooi
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_27024906
Casper en Gijs
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_27030516
Ow Gijs wat ben je prachtig.

Casper, het rook echt lekker of niet
pi_27030572
Bommel is echt een boef, mijn moeder had hem een uur geleden al eten gegeven, wat ik niet wist, en normaal krijgt hij rond 5 uur eten, dus ik geef hem net zijn eten en hij vreet het op alsof hij al een week niet gegeten heeft. Honden zijn echte vreetzakken zeg.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_27032471
Rena> Honden vreetzakken?! Hoe kom je d'r bij...
En wat zie ik weer een geweldige foto's langskomen van iedereen!!

Mijn tante, neefje en nichtje kwamen net langs (ze wonen bij ons op de hoek)
"Ja we krijgen ook een hondje!"
Dus ik van wat leuk en wanneer dan etc.
Mijn tante aan het uitleggen, ze zijn tweede paasdag geboren, kruising Jack Russel/Boerenfoks (Beaker!). En tussen neus en lippen door: Ja hij zal wel alleen moeten blijven omdat we allebei werken, met deze (blik op Ozzie) gaat dat niet.
Ik: Volgens mij kunnen ze dat best leren, alleen bij ons hoeft het niet...

Vervolgens begint mijn nichtje te krijsen omdat Ozzie op haar af rent.NEEEENEEEEE ENG ENG ENG klimt op een stoel... en als Ozzie iets super vindt is dat mensen die gillen en klimmen. En wegrennen.
Tante meteen van dat die kruising ook veeeeeel rustiger is enz.

Ik spreek hen over twee weken wel weer als ze hun pupje krijgen. Tante meende dat ze misschien wel een weekje vrij ging nemen....

Om daarna dus dat prulletje in een grote bench te proppen. Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_27032546
Ik bedoel erg leuk dat ze een hondje krijgen, maar Ozzie is dus al meteen gedegradeerd tot onopvoedbaar takkebeest.

Even voor de zekerheid: alle pups zijn toch bijterig, druk en schijterig/pisserig in het begin he?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 15 mei 2005 @ 19:08:21 #107
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27032593
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:05 schreef Syrena het volgende:

Even voor de zekerheid: alle pups zijn toch bijterig, druk en schijterig/pisserig in het begin he?
Ja

ik kan wel janken als ik denk aan dat pupje dat hele dagen in de bench zit
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2005 @ 19:10:41 #108
43556 miss_dynastie
pi_27032638
Ik zou zeggen Syreen: wacht tot zij hun eigen mormeltje hebben en spreek ze dan nog es
pi_27032688
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ja

Dat had ik dus ook. Mijn moeder kennende zit Bruno binnen de korste keren overdag bij ons.
zou wel tof zijn voor Ozzie trouwens! Spelen!
Moet haar alleen even zeggen dat dat pas mag als Bruno zindelijk is
pi_27032722
Ze krijgen 'm over twee weken, hij is dat 8,5 weken. Tenminste ik neem aan dat ze een hij krijgen, ik heb alleen de naam gevraagd (Bruno).

Ze hadden wel een schetige foto bij zich trouwens, was net een baby Ozzie qua kleur kopje.
pi_27033539
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik ook
Zo krijg je gegarandeerd een verknipte hond.
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2005 @ 19:56:51 #112
43556 miss_dynastie
pi_27033635
Sowieso, houdt een pup dat vol, hele dagen in de bench zonder te poepen en plassen? Geen idee hoor, ik weet weinig van benches
pi_27033669
Een kruising Jack Russel/Boerenfoks rustig. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
  zondag 15 mei 2005 @ 20:06:16 #114
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27033847
Hoop mensen denken bij Russelltjes dat het leuke handzame hondjes zijn maar het zijn gewoon grote honden in kleine lijfjes. Die redden het niet op 3X10 minuten lopen per dag Daar krijg je nou van die opgefokte pestkeffertjes van

Jullie zagen het gister ook aan Smek: die kan lekker rennen en spelen en het is een hartstikke lief en braaf beest
  zondag 15 mei 2005 @ 20:07:59 #115
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27033892
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Sowieso, houdt een pup dat vol, hele dagen in de bench zonder te poepen en plassen? Geen idee hoor, ik weet weinig van benches
De bedoeling van een bench is dat hij het al die tijd ophoudt volgens het principe: "een hond bevuilt zijn eigen nest niet". Maar een pupje kan het echt niet zolang ophouden
Smek is nu 6 maanden en heeft nog regelmatig een ongelukje in huis.
pi_27033910
Precies, kleine hondjes met grote honden-behoeften zei Erodome een keer en zo is het precies. Ik hoop niet dat je tante denkt dat ze er een rustig hondje aan zal krijgen want ik geef je op een briefje dat dat heel erg zal tegenvallen dan.

En maak je niet druk om kritiek op Ozzie. Zoals ik het lees voeden jullie die hond prima op.
pi_27034030
Ik weet ook weinig van benches, behalve dat ik er tegen ben. En een pup de hele dag opsluiten vind ik dierenmishandeling
Natuurlijk kan een pup zijn plas en poep niet de hele dag ophouden, dus dat wordt een bende. En een pup moet begeleid/opgevoed worden.
Een pupje, net bij zijn moeder en broertjes en zusjes weg....alleen in een bench....de hele dag....
  zondag 15 mei 2005 @ 20:18:42 #118
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27034219
Ik vind dat je ze moet slaan, Syreen Heel hard
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2005 @ 20:25:35 #119
43556 miss_dynastie
pi_27034464
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:12 schreef kissa het volgende:
Een pupje, net bij zijn moeder en broertjes en zusjes weg....alleen in een bench....de hele dag....
Maar heej, je tante blijft wel een héle week thuis hoor
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2005 @ 20:27:17 #120
43556 miss_dynastie
pi_27034523
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:07 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

De bedoeling van een bench is dat hij het al die tijd ophoudt volgens het principe: "een hond bevuilt zijn eigen nest niet". Maar een pupje kan het echt niet zolang ophouden
Smek is nu 6 maanden en heeft nog regelmatig een ongelukje in huis.
Ik vond het al raar.... ik weet nog wel dat wij toen met Yian terugkwamen uit België en hij wilde niet piesen in zn mandje, logisch ook natuurlijk, toen ie thuis kwam rende ie naar de bak alsof zn leven ervan af hing. Nou was dit één keertje en al sneu, maar elke dag
  zondag 15 mei 2005 @ 20:30:10 #121
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27034633
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien!
pi_27034743
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een hele week ja
pi_27037070
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind dat je ze moet slaan, Syreen Heel hard
Ja echt wel. Ik krijg al zeik van mijn vriendinnen dat ik Ozzie niet alleen laat 's nachts en fijn mee ga stappen. Ik weet dat hij dan echt wel slaapt, maar ik kan het gewoon niet.

En of we 'm goed opvoeden weet ik niet. Ik ben veel te slap volgens mij. Hij zit nu weer achter me aan de fleecedeken te knagen die half naast de stoel hangt. Hij heeft vandaag binnen een tak versnipperd, hij heeft weer aan de pc-kast geknaagd, hij heeft weer aanvalletjes op mij uitgevoerd, en ik heb 80% van de tijd met hem op schoot gezeten Ik geef lekkers als hij zielig kijkt (wel maximaal 5 op een dag ).

Vorige week bood diezelfde tante trouwens aan dat ik Ozzie wel kon brengen, heb ik dus niet gedaan omdat ik me er niet goed bij voelde.

Maar goed, volgende week gaan we een leuke cursus uitzoeken voor ShredderBeagle. Ik denk dat hij als hij wat groter is zo'n cursus kan doen waar je zo'n man in pak mag aanvallen . Maar eerst leren los te wandelen enzo.
pi_27037161
Wat een leuke foto's van de meeting! Ziet er erg gezellig uit
Gijsje

Stom van je tante Syrena . Jack russels zijn best wel drukke hondjes .

Maar benches zijn niet per definitie slecht hoor. Mijn ouders hebben ook een hond die zich compleet veilig voelt in de bench! Het is ook nooit als strafmiddel gebruikt en ze hoefde er nooit een hele dag in om zindelijk te worden ofzo. Als mijn ouders aan het eten zijn gaat ie dicht, maar verder staat hij altijd open.
pi_27037179
Kunnen jullie wel gewoon de kamer vegen/poetsen met de hond erbij?
Ozzie maakt vegen onmogelijk (bijt in de bezem), handvegen ook (handveger is van hem), dweilen (MIJN dweil), en als je de salontafel wil afvegen dan bijt hij in je doek.

Mijn moeders schuld vrees ik, in de eerste weken was dat leuk, oooo hondje wil doekje hebben!
Maar goed. Ik veeg wel als ie slaapt. Modderpoten en grassprieten en shredstukjes. Ik wil mijn hondje echt niet meer missen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')