Jaquote:Op zondag 15 mei 2005 19:05 schreef Syrena het volgende:
Even voor de zekerheid: alle pups zijn toch bijterig, druk en schijterig/pisserig in het begin he?
Dat had ik dus ook. Mijn moeder kennende zit Bruno binnen de korste keren overdag bij ons.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja
ik kan wel janken als ik denk aan dat pupje dat hele dagen in de bench zit![]()
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
ik kan wel janken als ik denk aan dat pupje dat hele dagen in de bench zit![]()
De bedoeling van een bench is dat hij het al die tijd ophoudt volgens het principe: "een hond bevuilt zijn eigen nest niet". Maar een pupje kan het echt niet zolang ophoudenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Sowieso, houdt een pup dat vol, hele dagen in de bench zonder te poepen en plassen? Geen idee hoor, ik weet weinig van benches![]()
![]()
Maar heej, je tante blijft wel een héle week thuis hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 20:12 schreef kissa het volgende:
Een pupje, net bij zijn moeder en broertjes en zusjes weg....alleen in een bench....de hele dag....![]()
Ik vond het al raar.... ik weet nog wel dat wij toen met Yian terugkwamen uit België en hij wilde niet piesen in zn mandje, logisch ook natuurlijk, toen ie thuis kwam rende ie naar de bak alsof zn leven ervan af hing. Nou was dit één keertje en al sneu, maar elke dagquote:Op zondag 15 mei 2005 20:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De bedoeling van een bench is dat hij het al die tijd ophoudt volgens het principe: "een hond bevuilt zijn eigen nest niet". Maar een pupje kan het echt niet zolang ophouden
Smek is nu 6 maanden en heeft nog regelmatig een ongelukje in huis.
Misschien!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar heej, je tante blijft wel een héle week thuis hoor![]()
![]()
![]()
Een hele week jaquote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar heej, je tante blijft wel een héle week thuis hoor![]()
![]()
![]()
Ja echt wel. Ik krijg al zeik van mijn vriendinnen dat ik Ozzie niet alleen laat 's nachts en fijn mee ga stappen. Ik weet dat hij dan echt wel slaapt, maar ik kan het gewoon niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind dat je ze moet slaan, SyreenHeel hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |