Heracles-Sparta op het grote scherm is goed voor je ego?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:41 schreef VoreG het volgende:
Goed voor je ego zoiets
Het kan zijn dat de site van Noca er uit ligt, dus dat het niet jouw fout isquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de site van Noca er uit ligt, dus dat het niet jouw fout is
De titelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heracles-Sparta op het grote scherm is goed voor je ego?
Hij ligt er nu niet uit iigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de site van Noca er uit ligt, dus dat het niet jouw fout is
Niet voor die van mij.quote:
haalt boxbeugel voor de handquote:
OK, dan moet er iets anders niet kloppen. Zo ver gaat mijn beperkte kennis van computers nietquote:
Dat zou zeker mooi zijn voor Heracles, ik gun het ze wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, hopelijk redden ze het vanavond, zou mooi zijn.
Ja, zo erg dat 't eigenlijk weer lollig wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht maar als ik ijskoningin Rita dan weer hoor![]()
Ja, die weet het weer sympathiek te brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
moet je je kin epileren?quote:
ik krijg echt fysieke reacties van haar stem en voorkomen - een soort omgekeerd kippenvelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, zo erg dat 't eigenlijk weer lollig wordt.
Die stiff upperlip SCH. Die hoeft haar soep niet koud te blazen. Kijken in de soepkom doet de balletjes bevriezenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die stiff upperlip SCH. Die hoeft haar soep niet koud te blazen. Kijken in de soepkom doet de balletjes bevriezen
Hallo Sparta met just mequote:
heeuuuyyyyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef PyTh het volgende:
Hallo allemaal
Ben veilig in het oosten des lands aangekomen na veel file
Dat is je kin niet muts.quote:
Heb je hem eindelijk door. Eindelijk van je gezever af van welke plaat ik nu weer moet kopen. En dat geroddel over SCH, dat je hem stiekem wel beter zou willen leren kennen kwam me ook m'n neus uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tong, volgens mij werkt jouw MSN wel, maar vind je het wel zo rustig om hem niet aan te doen.
Shut upquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Doet Tong's MSN het bij jou dan niet Methodmich?
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Doet Tong's MSN het bij jou dan niet Methodmich?
Er was geen ontkomen meer aan.quote:
Zie ook "De Kantine" Olee, deeltje twee alweerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dood? Wie?
Popo, alles nog lekker in de States? Ik las dat de reserves van de Heat ook gewonnen hadden. Alonzo Mourning zelfs.
Oh ok, nou het gaat goed hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar zo luchtig aan de bar hier vind ik leuker.
Tsjah als ik dat meemaak kan ik mijn pc vaak niet meer vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Vom heeft weer eens flink de bodem gezien.
Bedankt voor de tip naar welke zender ik niet hoef over te schakelenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Nou op eurosport van die lelijke bodybuild vrouwen
Is om 8 uur begonnen maar we zien kale mannen met een bierbuik.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef SCH het volgende:
Die wedstrijd komt toch zo?
Neej half 9 tongquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is om 8 uur begonnen maar we zien kale mannen met een bierbuik.
Kale mannen had ik weljuist ?quote:
Dat weet ik niet dat kijk ik niequote:
Sparta - Heracles. Als Heracles wint zijn ze kampioen. Wint Sparta staan ze gelijk met nog één wedstrijd op het programma.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:25 schreef popolon het volgende:
Is een wedstrijd uit de GG divisie live op tv
Zometeenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:25 schreef popolon het volgende:
wie het kleine niet eertquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:25 schreef popolon het volgende:
Typische Heerenveen uitspraak.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zometeen
Sparta - Heracles. De nummer 1 tegen de nummer 2
Bij winst is Heracles kampioen
Wat Tong zegt dus
preciesquote:
Dankquote:
Tuurlijk wel Tong!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
JA Hup Sparta.
Iedereen die voor Heracles is zou ik willen vragen kennen jullie meer voetballers buiten Henry Kruzen en Volkert Velten van die club ?
Noem is watquote:
Mijn titel is 'Een geïntegreerde aanpak: een adviesrapport met betrekking tot de organisatie en uitvoering van de promotie van [ plaatsnaamquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Clauwhee, effe die scriptie wegtikken joh. Wat is je onderwerp?
Steve Mokonequote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Noem is wat
ik ben aan het denken geweest
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Steve Mokone
Jorg Smeets
Richard Roelofsen --------> PEC Zwolle
Rick Platvoet (dacht ik) ---> FC Twente
Ze hebben allevier voor Heracles gespeeld.quote:
Das ook niet lief!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Balletjes vlogen alle kanten op en de wind was steeds tegen.
wel lekker gelopen ??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
* golfer is terug van een rondje wegwaaien golfen.
Balletjes vlogen alle kanten op en de wind was steeds tegen.
volgens mij ga jij welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.dominatorfestival.nl/
Die line-up![]()
Ik ook, ik durf nietquote:
neej annaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de kwartfinale!
diegene die nog niet gestemd hebben moeten even op Milene Domingues komen stemmen!
[..]
volgens mij ga jij wel
Mij ook niet echt laat er is een doelpunt vallenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef Noca het volgende:
Sparta - Heracles kan me niet echt bekoren...
laatste minuut denk k, en je hebt je zin, anna is doorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mij ook niet echt laat er is een doelpunt vallen
Kom je lekker op tijd mee, 6 minuten voor tijd. En nu is Milene uitgeschakeld, dus Kournikova doorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:
diegene die nog niet gestemd hebben moeten even op Milene Domingues komen stemmen!
ik las hetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laatste minuut denk k, en je hebt je zin, anna is door
mooi, wat k net in t feedback topic melde kan hier beter; net beelden van Neptunes - Concordia op TVquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef just me het volgende:
Ik zit met mijn rug naar de tv en als het spannend gaat worden kijk ik even
heb je mij gezien!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, wat k net in t feedback topic melde kan hier beter; net beelden van Neptunes - Concordia op TV
Ik was goed in beeld eind van de wedstrijd toen Geert dat shirt uitgereikt kreeg van Neptunusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:22 schreef rubbereend het volgende:
nee, ging voornamelijk om Geert den Oude die floot, morgen maar ff de hh van Voetbal Insite kijken. K weet ook eigenlijk ook niet zogoed hoe jij dr utiziet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:
morgen ff de herhaling kijken dus
t was ff gezellig bij Sparta Heracles
Tsjah laat ze gaan voetballenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:
morgen ff de herhaling kijken dus
t was ff gezellig bij Sparta Heracles
Kaartjes zijn nu al bijna 2 weken geleden besteld, alleen nog niet binnen. Morgen maar weer is mailen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ga jij wel
zit je weer naakt achter de pcquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
Zo. Haartjes zijn weer netjes geknipt. Doesje was lekker.
Klaar voor de rest van de avond.
Bijna.quote:
dubbele punt 9 tildequote:
quote:
maar wel aan een breezersletje van bijna 60quote:
zoow dat heeft lang geduurdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:50 schreef tong80 het volgende:
Na lang onderhandelen heeft een verre vriend van Tong80 z'n MSN hersteld. Door problemen met het wachtwoord is Outlook niet meewerkend.
Maar goed Tong is weer bereikbaar voor al uw problemen en sexuele avances.
Tegen de tijd dat je outlook ook weer werkt, tref je daarin nog een mailtje van mij aan van enige dagen geleden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:50 schreef tong80 het volgende:
Na lang onderhandelen heeft een verre vriend van Tong80 z'n MSN hersteld. Door problemen met het wachtwoord is Outlook niet meewerkend.
Maar goed Tong is weer bereikbaar voor al uw problemen en sexuele avances.
ja sorry SCHquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:52 schreef SCH het volgende:er zit een mod mijn berichten te verneuken
ik durf niet tong
ik SCHaamlipte me welquote:
even in onderhoud - ik weet dat je er nog geen half uur zonder kan maar tkomt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey SCHlet, wat is er met je website aan de hand?
Tong gaat toch slapen..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:52 schreef SCH het volgende:er zit een mod mijn berichten te verneuken
ik durf niet tong
Ik moest even op een poll stemmenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
even in onderhoud - ik weet dat je er nog geen half uur zonder kan maar tkomt goed
Ja ik hoorde het ook, hebben ze ff mazzel daarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
morgen regen in Limburg, ook niet leuk voor Pascal en zjroentje
Ja, je zou bijna denken dat het een teken is....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Mooi,dat het maar met bakken uit de lucht komtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Precies,het zijn toch geen wijven....nou ja,als je ze weleens gezien hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
In dat evenementen bier zit toch al genoeg water, dus dat beetje regen kan er ook wel bij
Hm, zo te zien zit er net ten noorden van Pinkpop nu al een flinke bui.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,dat het maar met bakken uit de lucht komt
zelfs dat gaat vervelenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, zo te zien zit er net ten noorden van Pinkpop nu al een flinke bui.
Goed zo, festivals horen met modder besmeurd te zijn
Nog nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nou ja,als je ze weleens gezien hebt
Laten we het zo zeggen,SCH voelt zich zeer op zijn gemak in hun gezelschapquote:
Slecht weer hoort een beetje bij zulke festivals ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:40 schreef Suijk het volgende:
Dat hoort toch? Regen en slecht weer op zulke festivals?
Avond trouwens.
Goed he?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:44 schreef Suijk het volgende:
Gaat zelfs DG nu die sufkutterige icoontjes gebruiken?
Nee, ben in Brabant dit weekend, moet hier erg veel doen dit weekend, helaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Je gaat niet naar Spakenburg morgen Suijk?
Het leven is goed in mijn Brabantse land,het land waar mijn wieg heeft gestaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:03 schreef Suijk het volgende:
Jep, die wonen hier lekker in de gemoedelijkheid van het brabantse land.
In ieder geval veel succes morgen! En veel plezier natuurlijk!
Ik ben pitten
Welterustenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maar eens holwaarts, dromen over een mooie uitoverwinning van Excelsior op de IJsselmeervogels. Welterusten!
Have fun morgen!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maar eens holwaarts, dromen over een mooie uitoverwinning van Excelsior op de IJsselmeervogels. Welterusten!
mooi lied om mee te gaan slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het leven is goed in mijn Brabantse land,het land waar mijn wieg heeft gestaan.
Daar heb ik voor altijd mijn hart aan verpand,dat land doet mijn hart sneller slaan....
Open sollicitatie voor de deurzakkers?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het leven is goed in mijn Brabantse land,het land waar mijn wieg heeft gestaan.
Daar heb ik voor altijd mijn hart aan verpand,dat land doet mijn hart sneller slaan....
Hey Eilanden, ik heb je net ff gebruikt in een topicquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Open sollicitatie voor de deurzakkers?![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey Eilanden, ik heb je net ff gebruikt in een topic![]()
Succes!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:57 schreef Eilanden het volgende:
Ga vriendin maar even oppikken bij een vriendin van haar
*Taxi Eilanden is effe weg
Whehe, een laptop bij je bed is niet goedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:02 schreef Bos81 het volgende:
Welterusten Noca
Verleidelijk om te gaan internetten ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe, een laptop bij je bed is niet goed![]()
We hadden hem even neergezet zodat we morgen uit ons luie bed konden internetten, maar moesten nu ook nog even kijkenquote:
OK, dat is handigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:20 schreef Noca het volgende:
[..]
We hadden hem even neergezet zodat we morgen uit ons luie bed konden internetten, maar moesten nu ook nog even kijken![]()
Zeker! En het kost minder ruimte, das voor ons wel belangrijk want dat hebben we nu niet zoveel. Kan 1 van onze pc's er straks mooi uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, dat is handig
Ik zit er ook over te denken om er een aanteschaffen, kan altijd wel van pas komen
Dan is het zeker ideaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Zeker! En het kost minder ruimte, das voor ons wel belangrijk want dat hebben we nu niet zoveel. Kan 1 van onze pc's er straks mooi uit.
vertel?quote:
quote:
Ja, dat hoeft dan ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn laptop van mijn werk niet ook op het netwerk hier heb aangesloten.
Het is al erg genoeg zo met een paar vaste PC's.
Ik moet nog een smoking oid regelen, want ik heb een galadiner+galabal, mn galadate heeft afgezegd en ik ben morgen van 9 tot het begin van het diner drukquote:
baco!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
bier?
Ja lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
bier?
Het is een complot!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:
was k zomaar ineens uitrgelogd, zomaar zonder dat k er iets aan kon doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:10 schreef golfer het volgende:
Modjes die 's nachts door slotjes heen posten
whehequote:Op zaterdag 14 mei 2005 05:04 schreef cultheld het volgende:
Denk je lekker te zijn wezen stappen, wil je weg gaan.. Heeft 1 of andere linkmiechel je jas van 500 euri gejat
Wie koopt er dan ook zo'n dure jasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 05:04 schreef cultheld het volgende:
Denk je lekker te zijn wezen stappen, wil je weg gaan.. Heeft 1 of andere linkmiechel je jas van 500 euri gejat
Wie bedoel je met de DD die je noemt???quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:10 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:10 schreef golfer het volgende:
Dat verklapt ie natuurlijk niet; da's een prijsvraagquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie bedoel je met de DD die je noemt???![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 05:04 schreef cultheld het volgende:
Merkte het jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:14 schreef Spideyman het volgende:
MPAA heeft weer eens jacht gemaakt op bittorrent sites gvdbtefnet.net is down
![]()
Inderdaad. Gelukkig blijft er genoeg over.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:14 schreef Spideyman het volgende:
MPAA heeft weer eens jacht gemaakt op bittorrent sites gvdbtefnet.net is down
![]()
Verstandig! Ik ga vanmiddag naar Spakenburg, de mannen aanmoedigen. HIA is volgende week.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:31 schreef pfaf het volgende:
Mooah, kon gekker. Ons eerste kan straks ook nog kampieon worden, dus er moest nog wat plek over blijven in m'n lever.
Overigens is er al een DJ gehuurd tot 22.00 vanavond, volgens mij is iedereen een beetje optimistisch en verliezen ze ook nog.
Jij zo naar Hendik-Ido-Ambacht?
Pfff amateur...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 05:04 schreef cultheld het volgende:
De befaamde oostenwind.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:07 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk weer ook hier in het Oosten alleen een straf windje
Hoeft niet persé hoor, we vinden je met gewone pc ook liefquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:52 schreef Suijk het volgende:
Eigen laptop start niet meer op, kan ik godverdomme mijn weekend gebruiken om dat kut ding weer normaal aan de praat te krijgen.
Jij ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat richting de supportersbussen, een fijne dag allemaal!
Dramaqueenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:24 schreef Suijk het volgende:
Have fun vaduz!
En mijn laptoppie werkt gelukkig weer.
Psssjt.quote:
Dragqueenquote:
Dat komt neem ik aan ook doordat je in een cafe werkt? Klote trouwens..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Feestweken zijn cool..
Alleen pas op je oren mag ik als ouwe lul zeggen..
De dokter heeft bij mij gisteren gehoorbeschadiging geconstateerd...
Lekker danquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Feestweken zijn cool..
Alleen pas op je oren mag ik als ouwe lul zeggen..
De dokter heeft bij mij gisteren gehoorbeschadiging geconstateerd...
Dat is de oorzaak ja... Beetje DJ spelen werkt ook niet in je voordeel als je de monitor box vol opendraait...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat komt neem ik aan ook doordat je in een cafe werkt? Klote trouwens..
Van min. ¤130,-quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
of professionele oordoppen aanschaffen...
Die puberale smileys zijn voor homo's.quote:
Hey, die foto van just me had ik ook nog in mijn documenten staan.quote:
ja lekker weertje zeg. Wij gaan zo de stad in, en ff met ons kleine nichtje naar de meikermisquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:24 schreef golfer het volgende:
*weer lekker verder in het zonnetje gaat zitten*
Wat een wereld kan er dan voor je open gaan he. Ik dacht ook altijd wel dat ik vrij goed kon zien, blijk -2,25 te hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
. Al deed ik laatst een bril op met -1 glazen de wereld werd opeens een stuk scherper en ik dacht al dat ik scherp zag...
Dat bedoel ik, je ogen gaan achteruitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Binnen een maand kon ik niet meer zonder mijn lenzen
Beidequote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:36 schreef Suijk het volgende:
Bullshit VoreG. Je bent gewoon te lui of te ijdel om die dingen aan te schaffen.
* just me vlucht naar Concordia!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, die foto van just me had ik ook nog in mijn documenten staan.
Gaan je ogen niet sneller achteruit, wanneer je geen hulpmiddelen (bril/lenzen) gebruiktquote:
Ogen worden een stuk luier (volgens mij)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaan je ogen niet sneller achteruit, wanneer je geen hulpmiddelen (bril/lenzen) gebruikt
Met bril/lenzen bedoel je? Dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ogen worden een stuk luier (volgens mij)
Ik heb nergens last van zodra het verder dan 30 meter wordt, wordt het pas wat vager dus geen problemenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met bril/lenzen bedoel je? Dat zou goed kunnen.
Maar volgens mij heb je niet echt perse een bril nodig als je niet sterker dan -2 nodig hebt. (eventueel wel in de auto), maar ik heb daar weinig tot geen verstand van. Ik heb wel een bril (van sterker dan -2 dus)
Dan is het ook niet echt nodig, lijkt mequote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van zodra het verder dan 30 meter wordt, wordt het pas wat vager dus geen problemen.
Daarom weiger ik ook, alles zo scherp is ook niet alles. Een beetje een vage wereld is al een stuk spannenderquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het ook niet echt nodig, lijkt me
Ja, dat klopt,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom weiger ik ook, alles zo scherp is ook niet alles. Een beetje een vage wereld is al een stuk spannender
En ik kan geen goede titel verzinnenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:
Ik heb niks klaar staan
Even goed denken dan.quote:
http://www.gerwinv.nl/fok/hoolsOP.txtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Even goed denken dan.
Ik heb al die plaatjes niet paraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |