Heracles-Sparta op het grote scherm is goed voor je ego?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:41 schreef VoreG het volgende:
Goed voor je ego zoiets
Het kan zijn dat de site van Noca er uit ligt, dus dat het niet jouw fout isquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de site van Noca er uit ligt, dus dat het niet jouw fout is
De titelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heracles-Sparta op het grote scherm is goed voor je ego?
Hij ligt er nu niet uit iigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de site van Noca er uit ligt, dus dat het niet jouw fout is
Niet voor die van mij.quote:
haalt boxbeugel voor de handquote:
OK, dan moet er iets anders niet kloppen. Zo ver gaat mijn beperkte kennis van computers nietquote:
Dat zou zeker mooi zijn voor Heracles, ik gun het ze wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, hopelijk redden ze het vanavond, zou mooi zijn.
Ja, zo erg dat 't eigenlijk weer lollig wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht maar als ik ijskoningin Rita dan weer hoor![]()
Ja, die weet het weer sympathiek te brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
moet je je kin epileren?quote:
ik krijg echt fysieke reacties van haar stem en voorkomen - een soort omgekeerd kippenvelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, zo erg dat 't eigenlijk weer lollig wordt.
Die stiff upperlip SCH. Die hoeft haar soep niet koud te blazen. Kijken in de soepkom doet de balletjes bevriezenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die stiff upperlip SCH. Die hoeft haar soep niet koud te blazen. Kijken in de soepkom doet de balletjes bevriezen
Hallo Sparta met just mequote:
heeuuuyyyyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef PyTh het volgende:
Hallo allemaal
Ben veilig in het oosten des lands aangekomen na veel file
Dat is je kin niet muts.quote:
Heb je hem eindelijk door. Eindelijk van je gezever af van welke plaat ik nu weer moet kopen. En dat geroddel over SCH, dat je hem stiekem wel beter zou willen leren kennen kwam me ook m'n neus uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tong, volgens mij werkt jouw MSN wel, maar vind je het wel zo rustig om hem niet aan te doen.
Shut upquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Doet Tong's MSN het bij jou dan niet Methodmich?
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Doet Tong's MSN het bij jou dan niet Methodmich?
Er was geen ontkomen meer aan.quote:
Zie ook "De Kantine" Olee, deeltje twee alweerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dood? Wie?
Popo, alles nog lekker in de States? Ik las dat de reserves van de Heat ook gewonnen hadden. Alonzo Mourning zelfs.
Oh ok, nou het gaat goed hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar zo luchtig aan de bar hier vind ik leuker.
Tsjah als ik dat meemaak kan ik mijn pc vaak niet meer vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Vom heeft weer eens flink de bodem gezien.
Bedankt voor de tip naar welke zender ik niet hoef over te schakelenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Nou op eurosport van die lelijke bodybuild vrouwen
Is om 8 uur begonnen maar we zien kale mannen met een bierbuik.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef SCH het volgende:
Die wedstrijd komt toch zo?
Neej half 9 tongquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is om 8 uur begonnen maar we zien kale mannen met een bierbuik.
Kale mannen had ik weljuist ?quote:
Dat weet ik niet dat kijk ik niequote:
Sparta - Heracles. Als Heracles wint zijn ze kampioen. Wint Sparta staan ze gelijk met nog één wedstrijd op het programma.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:25 schreef popolon het volgende:
Is een wedstrijd uit de GG divisie live op tv
Zometeenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:25 schreef popolon het volgende:
wie het kleine niet eertquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:25 schreef popolon het volgende:
Typische Heerenveen uitspraak.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zometeen
Sparta - Heracles. De nummer 1 tegen de nummer 2
Bij winst is Heracles kampioen
Wat Tong zegt dus
preciesquote:
Dankquote:
Tuurlijk wel Tong!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
JA Hup Sparta.
Iedereen die voor Heracles is zou ik willen vragen kennen jullie meer voetballers buiten Henry Kruzen en Volkert Velten van die club ?
Noem is watquote:
Mijn titel is 'Een geïntegreerde aanpak: een adviesrapport met betrekking tot de organisatie en uitvoering van de promotie van [ plaatsnaamquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Clauwhee, effe die scriptie wegtikken joh. Wat is je onderwerp?
Steve Mokonequote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Noem is wat
ik ben aan het denken geweest
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Steve Mokone
Jorg Smeets
Richard Roelofsen --------> PEC Zwolle
Rick Platvoet (dacht ik) ---> FC Twente
Ze hebben allevier voor Heracles gespeeld.quote:
Das ook niet lief!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Balletjes vlogen alle kanten op en de wind was steeds tegen.
wel lekker gelopen ??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
* golfer is terug van een rondje wegwaaien golfen.
Balletjes vlogen alle kanten op en de wind was steeds tegen.
volgens mij ga jij welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.dominatorfestival.nl/
Die line-up![]()
Ik ook, ik durf nietquote:
neej annaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de kwartfinale!
diegene die nog niet gestemd hebben moeten even op Milene Domingues komen stemmen!
[..]
volgens mij ga jij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |