Heracles-Sparta op het grote scherm is goed voor je ego?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:41 schreef VoreG het volgende:
Goed voor je ego zoiets
Het kan zijn dat de site van Noca er uit ligt, dus dat het niet jouw fout isquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de site van Noca er uit ligt, dus dat het niet jouw fout is
De titelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heracles-Sparta op het grote scherm is goed voor je ego?
Hij ligt er nu niet uit iigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de site van Noca er uit ligt, dus dat het niet jouw fout is
Niet voor die van mij.quote:
haalt boxbeugel voor de handquote:
OK, dan moet er iets anders niet kloppen. Zo ver gaat mijn beperkte kennis van computers nietquote:
Dat zou zeker mooi zijn voor Heracles, ik gun het ze wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, hopelijk redden ze het vanavond, zou mooi zijn.
Ja, zo erg dat 't eigenlijk weer lollig wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht maar als ik ijskoningin Rita dan weer hoor![]()
Ja, die weet het weer sympathiek te brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
moet je je kin epileren?quote:
ik krijg echt fysieke reacties van haar stem en voorkomen - een soort omgekeerd kippenvelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, zo erg dat 't eigenlijk weer lollig wordt.
Die stiff upperlip SCH. Die hoeft haar soep niet koud te blazen. Kijken in de soepkom doet de balletjes bevriezenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die stiff upperlip SCH. Die hoeft haar soep niet koud te blazen. Kijken in de soepkom doet de balletjes bevriezen
Hallo Sparta met just mequote:
heeuuuyyyyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef PyTh het volgende:
Hallo allemaal
Ben veilig in het oosten des lands aangekomen na veel file
Dat is je kin niet muts.quote:
Heb je hem eindelijk door. Eindelijk van je gezever af van welke plaat ik nu weer moet kopen. En dat geroddel over SCH, dat je hem stiekem wel beter zou willen leren kennen kwam me ook m'n neus uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tong, volgens mij werkt jouw MSN wel, maar vind je het wel zo rustig om hem niet aan te doen.
Shut upquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Doet Tong's MSN het bij jou dan niet Methodmich?
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Doet Tong's MSN het bij jou dan niet Methodmich?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |