Wie is jouw andere ik?quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:14 schreef Barca het volgende:
Mag mijn andere ik ook stemmen?
als ik een kloon had dan had k t niet gevraagd maar gewoon gedaan!quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:14 schreef Barca het volgende:
Mag mijn andere ik ook stemmen?
Ja kloptquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad belachelijk dat Amy Taylor er al uit is.
Trouwens ook best een kutfoto die in de OP stond
beetje laat om nu te klagen over slechte foto's terwijl je die lekkere foto's ook weken eerder had kunnen postenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt
Hier staat ze er veel mooier op, vind ik:
[afbeelding]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch wilde ik jullie deze foto niet onthouden (ik weet niet meer of die al gepost was)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje laat om nu te klagen over slechte foto's terwijl je die lekkere foto's ook weken eerder had kunnen posten
Whitlock?quote:
Je kan stemmen tot vanavond 21.45. Waarschijnlijk gaat Pfaf vanavond een kampioensfeestje vierenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
zeg wanneer is nu de halve finale?
oo oke ik ben toch het weekend wegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan stemmen tot vanavond 21.45. Waarschijnlijk gaat Pfaf vanavond een kampioensfeestje vieren.
Dus ik denk na het weekend
Ja nu is het wel mooi geweest. Haar volgende tegenstander zal wel veel mooier zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |