SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
@BlueCurlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of waarop je moet googlen :pquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daisy...wil jij ons wel vertellen waar je het filmpje vond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GEVONDEN:
http://www.grissomsararomance.com/myvids/csi-s5-rough.wmv
Enjoy!
A.s. dinsdag toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:47 schreef Dafje33 het volgende:
Komt deze volgende week in de USA op tv?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:59 schreef Lyssa het volgende:
er is nog een uitgebreidde versie van het filmpje, wat er vooraf aan afspeeld, ter vinden op deze site; http://unix.eng.ua.edu/~omaetoy/season5.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef Dafje33 het volgende:
Dan moet ik er nog wel heel erg lang op wachten.
* er ook naar uitkijktquote:Op maandag 16 mei 2005 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
Indd donderdag dat de season finale word uitgezonden. Echter wel twee uur. dus de laatste twee afleveringen worden op 1 avond uitgezonden! Ik heb er indd ook echt zin in...! Ik ben beniwud wat Tarantino er vn gebakken heeft!
Greg al gezien in Marylin Manson clipquote:Op maandag 16 mei 2005 16:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Leuk, Paul Guilfoyle (alias Jim Brass) speelt mee in de video van een band Alter Bridge, 't is nog best een leuke clip ook!![]()
Hij valt hier te bekijken. ('t nummer is Broken Wings)
nog drie dagen en dan kijk ik hemquote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* er ook naar uitkijkt
Combinatie van Tarantino en CSI moet haast wel geniaal zijn. Laatste aflevering uit Amerika was ook erg cool
Willen diegene die hem de komende week gaan zien hier asje-asje-asjeblieft (uiteraard tussen spoilertags) vertellen waar dat de afl. over gaat!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
nog drie dagen en dan kijk ik hemaftellen is begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free people own guns! Slaves do not!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef BlueCurl het volgende:
gotta love quentin tarantino!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:04 schreef FLIPNEUS het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:32 schreef Vampier het volgende:
zow ik heb het gezeinNick zei dat tegen die dochter van die gast, maar ik snap hem nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan je deze quote even uitleggen
Ik vond 24/25 trouwens een supergoede aflevering.
ik vertel geen spoilersquote:Op zondag 22 mei 2005 18:11 schreef Lyssa het volgende:
je moet je posts ff spoileren The_S.. er zijn mensen die de serie gewoon op de NLse tv volgen en die moeten dus niet allerlei inside info te lezen krijgen ni dit topic..
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:08 schreef The_S het volgende:
Nick zei dat tegen die dochter van die gast, maar ik snap hem niekan je deze quote even uitleggen
Ik vond 24/25 trouwens een supergoede aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een steengoede aflevering. Typisch Tarantino.![]()
BTW: Vanaf seizoen 6 gaat Wallace Langham (David Hodges) deel uitmaken van de vaste cast.
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]hey mên thnx, nou je het zo zegt zie ik het verband ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een steengoede aflevering. Typisch Tarantino.![]()
BTW: Vanaf seizoen 6 gaat Wallace Langham (David Hodges) deel uitmaken van de vaste cast.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Cinephile's - What Becomes of Us?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:56 schreef Hopey het volgende:
Die van vanavond he. Wie weet het liedje dat werd gedraaid, toen Sarah bezig was met het gezicht. Helemaal aan het begin. Is daar een site voor? Volgens mij vast wel. Alleen ken nie vinden.
THX! Heb liedje gelijk gedownload. Vind het zo'n tof liedje!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Cinephile's - What Becomes of Us?
http://www.tvtome.com/CSI/season5.html
bij aflevering 105 kijken
Ja, zomerbreak gaat in, ergens in september gaan ze vermoedelijk weer verder. Maar er zullen vast wel herhalingen worden uitgezonden. Volgens mij verhuizen die nu weer naar vrijdag, maar dat weet ik niet geheel zeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:39 schreef soapie het volgende:
Was die van gisteren nou de voorlopig laaste aflevering, of heb ik dat verkeerd gezien???? Hoop het natuurlijk niet....
Heb ergens gelezen dat ze 21 juni uit zouden komen, alleen geen idee meer waar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:40 schreef soapie het volgende:
En nu ik toch aan het vragen ben, weet iemand wanneer seizoen 4 op dvd uitkomt???
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ja, zomerbreak gaat in, ergens in september gaan ze vermoedelijk weer verder. Maar er zullen vast wel herhalingen worden uitgezonden. Volgens mij verhuizen die nu weer naar vrijdag, maar dat weet ik niet geheel zeker.
[..]
Heb ergens gelezen dat ze 21 juni uit zouden komen, alleen geen idee meer waar.
Waar heb je het liedje vandaan gehaald dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:55 schreef Hopey het volgende:
[..]
THX! Heb liedje gelijk gedownload. Vind het zo'n tof liedje!
als ie 21 juni uitkomt weet ik een leuk verjaardags kado voor mezelfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ja, zomerbreak gaat in, ergens in september gaan ze vermoedelijk weer verder. Maar er zullen vast wel herhalingen worden uitgezonden. Volgens mij verhuizen die nu weer naar vrijdag, maar dat weet ik niet geheel zeker.
[..]
Heb ergens gelezen dat ze 21 juni uit zouden komen, alleen geen idee meer waar.
zie hier een paar posts bovenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:05 schreef snowqueen911 het volgende:
ik ben opzoek naar een liedje ene een bepaalde aflevering. Wie kan me helpen hoe de aflevering heet? (of misschien zelfs het liedje?) Het gaat om de aflevering waar jongeren drugs slikken en vervolgens zo door het dolle gaan door de drugs dat ze een eigen vriend openrijten, als dolle honden. Het nummer dat ik bedoel is wanneer de CSI's in het donker voorbij een hek lopen, ofzo. Anyone?
Ik heb hem met limewire gevonden. Als je hem niet kan vinden add me maar op msn. In mijn profiel staat het adres, dan paas ik je het wel toequote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waar heb je het liedje vandaan gehaald dan?
Want ik wil hem ook graag hebben, maar kan hem niet vinden![]()
Ik heb ff gezocht, maar niet gevonden. Dus ik add je wel ff op msn toe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik heb hem met limewire gevonden. Als je hem niet kan vinden add me maar op msn. In mijn profiel staat het adres, dan paas ik je het wel toe![]()
En trouwens, tussen seizoen 3 (op de zaterdagen) en seizoen 5 (maandagen) door ineens met seizoen 4 komen op de vrijdag is tot daar aan toe, maar dan aflevering 403 een week later laten volgen door 405? Onbegrijpelijk,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:16 schreef bolivian het volgende:
Wat is dit, nieuw commercial-beleid bij RTL?
Dit is potdorie al de derde onderbreking,!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:35 schreef bolivian het volgende:
Wat is dit, nieuw commercial-beleid bij RTL?
Dit is potdorie al de derde onderbreking
Yep, zomerstop! Oftewel herhalen, herhalen, herhalen en in welke volgorde dat vinden ze er niet toe doenquote:En trouwens, tussen seizoen 3 (op de zaterdagen) en seizoen 5 (maandagen) door ineens met seizoen 4 komen op de vrijdag is tot daar aan toe, maar dan aflevering 403 een week later laten volgen door 405? Onbegrijpelijk,.
Nouja, is wel leuker natuurlijk als je niet alles hebt gezien. Bij die nieuwe afleveringen van CSI heb je ook echt een verhaal tussen de CSI's, ik vind dat die oudere dat niet echt hebben. Komt ook wel denk ik doordat het team dan nog niet is opgesplitst.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:22 schreef BlueCurl het volgende:
maar volgorde van herhalingen doen er toch niet zo erg toe???
Nou, ik ben een grote CSI fan, maar ik hoop niet dat de zomervakantie zo voorbij isquote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Nory het volgende:
Maarja, als het weer een beetje meezit dan ga ik al die herhalingen toch niet kijken en dan is de zomervakantie ook zo weer voorbij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:04 schreef FLIPNEUS het volgende:Idd, dat was echt leuk... Maar als je erop let zit die hele episode (bijna een film) vol Tarantino-achtige dingen, zoals minutenlange gesprekken over random onderwerpen. Dan vind ik het juist weer knap dat Tarantino zich toch zo aan het CSI-format heeft weten te houden en de bestaande personages zo goed in stand heeft gehouden. Ook in een Tarantino-plot blijven ze allemaal duidelijk zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
zomervakanties zijn tof! en moeten zeker niet zo voorbij zijn! maar herhalingen zijn altijd minder maar soms ook tof om nog eens een aflevring te weder zien. zeker als je niet meer precies weet hoe hij aflooptquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:36 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nou, ik ben een grote CSI fan, maar ik hoop niet dat de zomervakantie zo voorbij is![]()
![]()
zullen binnekort wel komen joh! ik moet ook weer eens mijn dvd collectie compleet maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef miss_bleu het volgende:
release lijst van FRS
24-5-2005 Crime Scene Investigations - Seizoen 4 - Eps. 1.1-1.12 (3 disc's)
En nog niets te vinden of te pre-order-en
tis allemaal herhaling. Ik volg het nu niet eens meer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zullen binnekort wel komen joh! ik moet ook weer eens mijn dvd collectie compleet maken.
bij welke afleveringen zijn we nu op de tv... heb een paar weken geen tijd gehad om te kunnen kijken!?!?!
Iemand die het wel weetquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tis allemaal herhaling. Ik volg het nu niet eens meer.
oh my. de dagen zijn dus ook weer omgegoidquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:26 schreef Laniboekje het volgende:
Aankomende vrijdag zijn we bij aflevering 4.07 genaamd 'Jackpot'.
Free Record Shop Kalverstraat/Muntplein in AMsterdam had ze al liggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef miss_bleu het volgende:
release lijst van FRS
24-5-2005 Crime Scene Investigations - Seizoen 4 - Eps. 1.1-1.12 (3 disc's)
En nog niets te vinden of te pre-order-en
net nu ik geen 30 euro kan missenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Free Record Shop Kalverstraat/Muntplein in AMsterdam had ze al liggen
shit shit heb nu echt geen geldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=734850
over 3 jaar is ze 50!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:03 schreef wolfrolf het volgende:
Moet ik mij die schamen dat ik, ondanks dat ze volgens mij dik in de in de 40 is, Marge Helgenberger (Catherine Willows) een bloedmooie vrouw vind?
ik schatte haar ongeveer eind 30quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
over 3 jaar is ze 50!
ik had er begin 40 geschat
En vooal niet eten, nou ja, sla en komkommer dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:01 schreef rembrand20 het volgende:
Wat botox toch allemaal niet met je kan doen, maar idd ze ziet er nog erg goed uit...
Is dat topic ook op FOK! ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:12 schreef Nory het volgende:
Hmm, volgens mij is dat een oude foto? Ach, make-up doet ook veel. Kijk maar eens in het topic Celebs onflatteus op de kiek. Daar staan nu foto's van beroemdheden met en zonder make-up..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maandag 29 augustus 2005:
Start:nieuwe afleveringen 'CSI', RTL 4
je bent geweldig!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef The_S het volgende:
Originally aired: Thursday September 22, 2005 on CBS
Guest Stars: Casey Biggs (Mr. Wilmot)
Production Code: 601
Season Premiere Tentativey scheduled
Bron: http://www.tv.com/csi/sea(...)/423446/summary.html
weet ikquote:
najah einde september ook states die weer nieuwe seizoen gaat uitzenden... maar het is op heel fok best dood!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef The_S het volgende:
[..]
weet ik, nee gekkigheid, kan iedereen die datum weer in zijn agenda zetten en vanaf dan zal dit topic weer één en al leven zijn
![]()
zaterdag is crime dag daar ofzo. dan worden er willekeurige series uitgezonden... WaT, Cold Case, CSI, CSINY, CSIMIA... etc... van CBS... dus is niet te zeggen van te voren welke.. maar zijn wel herhalingen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De uitzenddata van de seizoenspremieres in de VS zijn bekend:
CSI Miami: 19 september
CSI New York: 21 september
CSI Las Vegas: 22 september
Ik zag dat er op zaterdag ook een aflevering komt, ook een herhaling maar kan uit de beschrijving niet opmaken welke. Iemand een idee?
Oke, dank je!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:40 schreef khazad het volgende:
De aflevering van gisteren was 4x13 - Suckers
Ik had het over de aflevering die vorige week op RTL werd uitgezonden, ik vroeg me af welke t was, maar dat doet er nu niet meer toequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zaterdag is crime dag daar ofzo. dan worden er willekeurige series uitgezonden... WaT, Cold Case, CSI, CSINY, CSIMIA... etc... van CBS... dus is niet te zeggen van te voren welke.. maar zijn wel herhalingen...
Ik was helemaal in de war. Ik dacht eerst dat ik deze al gezien had, later bleek toch van niet, maar ik wist zeker dat ik eerder wat over dat blauwe hekje gezien had. Erg verwarrend!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vandaag was aflevering 3x06 op TV, de eerste over de Blue Paint Killer, die kwam in seizoen 5 terug (aflevering 5x06), maar volgens mij was er nog een aflevering er over, ik denk in seizoen 4, iemand een idee welke?
en de andere CSI series en Without a Tracequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef CSI_DubbleU het volgende:
Ben blij als het 22 September is, dan begint in de States seizoen 6![]()
![]()
Ohhh Yeahquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de andere CSI series en Without a Tracewhoei! nog iets meer dan een maandje
De nieuwe CSI afleveringen beginnen weer op 29 Augustus Klarequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:12 schreef Klare het volgende:
Weet iemand wanneer op RTL4 de nieuwe afleveringen beginnen?
De dvd met Grave Danger, seizoen 5 dus, komt pas uit op 8 November en dan alleen nog in de States. Eerst komt CSI : NY uit op 25 oktober, ook eerst in de States. En ergens eind 2005 komt ook het derde seizoen van CSI : Miami uit, wederom ook eerst in de States.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in Engeland komt er een DVD uit met Grave Danger, en de CSI en CSI Miami pilots
Er wordt een speciale uitgave bedoeld. Je kan hem bestellen bij play.com.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:42 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
De dvd met Grave Danger, seizoen 5 dus, komt pas uit op 8 November en dan alleen nog in de States.
Ik heb het gepresteerd om zowel de pilot van CSI als CSI: Miami te missen (van Miami bedoel ik NIET de cross-over want die heb ik wel gezien)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in Engeland komt er een DVD uit met Grave Danger, en de CSI en CSI Miami pilots
Dank jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:53 schreef khazad het volgende:
[..]
Er wordt een speciale uitgave bedoeld. Je kan hem bestellen bij play.com.
Bedankt, kan de video vast instellen.... (stomme nieuwe werktijdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:33 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
De nieuwe CSI afleveringen beginnen weer op 29 Augustus Klare![]()
Ok thx khazadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:53 schreef khazad het volgende:
[..]
Er wordt een speciale uitgave bedoeld. Je kan hem bestellen bij play.com.
Hallelujah voor de video en dvd recordersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:42 schreef Klare het volgende:
[..]
Bedankt, kan de video vast instellen.... (stomme nieuwe werktijden) maar het blijft leuk
![]()
Komt alleen maar volgens mij omdat heel veel mensen hem gemist hebben omdat net die week het progammaschema werd omgegooid vanwege Big Brother daar..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
Ok thx khazadWist niet dat dat werd uitgegeven
![]()
ik heb beide spellen :y)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef Nory het volgende:
Hebben jullie ook het spel? CSI: Dark motives? Ik heb het voor 5 euro gekochtHet is net echt
Euh, ja inderdaad. Heb het nu al uitgespeeld in 2 dagenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb beide spellen :y)
en ook nog eens het csi miami spel
en vind ze maar saaimaar wel ff leuk om te spelen... maar wel maar een enkele keer en als ik ze uit heb nooit meer
Je hoeft zo weinig zelf na te denken.. enkel beetje kijken af en toe.. ligt eraan of je dat groene pijltje aan heb staan of uit heb staan.. maar voor de rest is het niet meer dan een beetje klikken op de voorgeschotelde vragen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Nory het volgende:
[..]
Euh, ja inderdaad. Heb het nu al uitgespeeld in 2 dagenBeetje duur als je bedenkt dat het eerst 30 euri kostte..
Maar verder wel top![]()
yup, het is de 29e maandagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:49 schreef BlueCurl het volgende:
zal ik nou dat aankomende maandag oid weer nieuwe afleveringen komen van CSI?
Volgens mij zoende hij met die roodharige. Waarom kom ik nu niet op haar naamquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef Nory het volgende:Ik zag in een voorstukje Grissom en Sara zoenen? Is dat voor maandag of voor vanavond of heb ik iets gemist?
ach iedereen heeft wel eens zijn zwakke momenten. het is je vergevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:03 schreef Nory het volgende:
Toen ik die geelachtige achtergrond weer zag, wist ik het weer! Tuurlijk Catherine met die ene vent van die club. Sara & Grissom![]()
Hoe kom ik erop..
Ach ja, vakantie he? Dan krijg je datquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach iedereen heeft wel eens zijn zwakke momenten. het is je vergeven
ik heb ook vakantie hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef Nory het volgende:
[..]
Ach ja, vakantie he? Dan krijg je dat
die bar eigenaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:39 schreef MaLo het volgende:
Oh het was dus Catherine met de verdachte.
In nederland zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Minder dan 2 dagen voor een nieuwe aflevering![]()
![]()
uhuh in nederland... de nieuwe van amerika waren hier ook al bekendquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:40 schreef Vampier het volgende:
[..]
In nederland zeker?
The sixth season CSI:
CRIME SCENE INVESTIGATION premieres on Thursday, 22nd September at 9PM.
The fourth season of CSI:Miami starts on Monday, 19th September at 10PM and the second season of CSI:NY premieres on Wednesday, September 21st at 10pm.
Ja, ik kan niet wachten tot seizoen 6 begint in de Statesquote:
Dan heb ik de eerste al gemist.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef BlueCurl het volgende:
ja dit zijn nieuwe afleveringen voor in nederland...
Ik vond hem niet heel geweldigquote:
nerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ook nietMss volgende week wel een goeie
true... maar CSI: LV ken ik niet geheel uit het blote hoofdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef The_S het volgende:
[..]
nerd, jij hebt ze allemaal al gezien
ik ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef The_S het volgende:
hehe, was just kiddin' maaruh ik kan nie wachten tot de series weer beginnen in US
nou in amerika wonen lijkt me opzich niet erg hoor. hahaha kan ik alles helemaal meteen ziena ls het voor het eerst wordt uitgezondenquote:
Dankuquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heet dan wel niet BlueCurl, maar kan je zeggen dat volgende week dinsdag weer nieuwe afleveringen op TV komen![]()
Ja, I know. Ik dacht dat ik in het Miami topic wasquote:Op donderdag 1 september 2005 12:51 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami (deel 7)
het adres van het miami topic!
klopt. 5.14 unbearable!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef m021 het volgende:
Klopt het dat de aflevering van maandag 5x14 was? Ik probeer nl. even uit te vinden waar we nu zijn in het seizoen.
hoeveel tijd zou ik over houden als ik geen fok had ontdektquote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Dafje33 het volgende:
Waar zouden we toch zonder BlueCurl zijn.....
![]()
dank voor die mededelingquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De promo's van de nieuwe seizoenen in Amerika zijn nu op de CBS site te bekijken, ziet er veelbelovend uit!![]()
![]()
ik ook want ik heb eens niet gekeken welke er komtquote:Op zondag 4 september 2005 09:39 schreef MaLo het volgende:
De aflevering van gisteren vond ik een heel stuk leuker dan die van afgelopen maandag. Ben benieuwd wat komende maandag brengt.
Mijn videorecorder staat momenteel aan.quote:Op maandag 5 september 2005 21:37 schreef Oxymoron het volgende:
ik vind het irritant dat ze eerst een stukje van 3 min doen, en dan meteen de reclame
Ook Expeditie Robinson gekeken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:51 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het wel goed, alhoewel ik de eerste 20 minuten heb gemist......
De grote casinobaas met zijn babykamer die dacht dat hij kon vliegen (vanaf het balkon)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
oops. door mijn schoolwerk van dit jaar ben ik zomaar helemaal vergeten om te kijkendas best wel ernstig eigenlijk.. ook al heb ik ze al gezien. ik kijk ze ook mee op de nederlandse tv...
weet iemand welke aflevering der was?
ow die... dies tof! en goede aflevering... vooral als ze zo voor het eerste die kamer zien.. allemaal met mond open enzo... Zal wel leuke aflevering zijn geweest om op te nemen... Zeker als Nick en Grissie zo in die winkel zijn aangekomenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
De grote casinobaas met zijn babykamer die dacht dat hij kon vliegen (vanaf het balkon)
Ja, ik zei ook al.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ow die... dies tof! en goede aflevering... vooral als ze zo voor het eerste die kamer zien.. allemaal met mond open enzo... Zal wel leuke aflevering zijn geweest om op te nemen... Zeker als Nick en Grissie zo in die winkel zijn aangekomen
quote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef Nory het volgende:
Omg! Die aflevering van vanavond''Je boft maar met zo'n lieve papa''
![]()
![]()
Quote van de avondquote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef Nory het volgende:
Omg! Die aflevering van vanavond''Je boft maar met zo'n lieve papa''
![]()
![]()
Pech gehadquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef Vampier het volgende:
humz... jullie zitten nog naar de ouwe meuk te kijkenGisteren was er constant CSI te zien (ze hadden een marathon) erg leuk om seizoen 5 nog even snel door te kijken
voor mij is het ook oude meuk... maar ook dat vind ik nog wel leukquote:Op woensdag 7 september 2005 10:37 schreef Nory het volgende:
[..]
Pech gehadVoor mij is het geen oude meuk
Gregquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:51 schreef Dafje33 het volgende:
Nou is Greg ook maar een "schriel" menneke!
Grissom is wel een beetje steviger gebouwd, en zou dus logischerwijs meer gewicht kunnen hebben![]()
Heheh, ja dat is CSI toch wel waard héquote:Op maandag 12 september 2005 10:28 schreef nectarientje het volgende:
mijn video heeft helemaal niets opgenomenWij hadden verjaardag en we vonden het net even iets teveel van het goede om de visite even stil te laten zijn zodat wij konden kijken, maar achteraf hadden we het gewoon moeten doen
![]()
ik heb ook zin in volgende weekquote:Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
Heheh, ja dat is CSI toch wel waard hé![]()
Ik kijk al uit naar volgende week donderdag, dan begint in de States het zesde seizoen![]()
Dat kan ik me helemaal voorstellenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb ook zin in volgende week! staat zelfs in mijn agenda en dat ding gebruik ik nooit eigenlijk maar dat staat er wel in
en ik ben zo enorm aan het minderen... ik behoud 4 seriesquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:08 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellenIk heb trouwens nog een twee nieuwe serie's gevonden : Bones van FOX network met David Boreanaz uit Angel en Buffy (dinsdagavond, voor het begin van House M.D.), en de WB serie Supernatural (zondagavond).
Ja we hebben weer héél wat te kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef The_S het volgende:
daar hebben we het al over gehad en daar mochten we niet over praten van blauwekrul
Oh ik denk dat je CSI : LV gewoon moet zien hoor, seizoen 6 schijnt erg goed te worden met de laatste spoilers die ik heb gelezenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik ben zo enorm aan het minderen... ik behoud 4 series
CSI:M, WaT, L&O SVU en TW en TW heb ik bijna compleet gezien!
L&O SVU op de buis en andere twee vanuit the states!
hopelij krijg ik wel weer tijd om csi:lv en ny te bezien! maar zal inhalen worden of op nl buis of in vakanties!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik ben zo enorm aan het minderen... ik behoud 4 series
CSI:M, WaT, L&O SVU en TW en TW heb ik bijna compleet gezien!
L&O SVU op de buis en andere twee vanuit the states!
hopelij krijg ik wel weer tijd om csi:lv en ny te bezien! maar zal inhalen worden of op nl buis of in vakanties!
Zie mijn profiel, of nog beter mijn fotoboekquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:47 schreef rena het volgende:
En waaruit bestaat je leven nog meer?
![]()
hehe ik moet minderen! en Miami vind ik het leukst! dus die gaat voor! Mocht ik toch nog genoeg tijd hebben... dan komen ze vanzelf wel! of ik volg ze ook gewoon via de NL tvquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef CSI_DubbleU het volgende:
Oh ik denk dat je CSI : LV gewoon moet zien hoor, seizoen 6 schijnt erg goed te worden met de laatste spoilers die ik heb gelezenEn de CSI :Miami en CSI : NY schijnen ook weer goed te worden... Vele verassingen in ieder geval
![]()
![]()
Wat is TW voor show, denk niet dat ik die ken...
Ahh, ok, die ken ikquote:hehe ik moet minderen! en Miami vind ik het leukst! dus die gaat voor! Mocht ik toch nog genoeg tijd hebben... dan komen ze vanzelf wel! of ik volg ze ook gewoon via de NL tv
TW = Third Watch (us serie over fdny, ems en nypd)
Ja, hij is echt al een keer eerder uitgezondenquote:Op zondag 18 september 2005 11:27 schreef BlueCurl het volgende:
die CSI aflevering van gister aaf is toch al eens op de buis geweest? want me moeder zat te zagen dat ze hem nog nooit had gezien!
neequote:Op maandag 19 september 2005 12:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, hij is echt al een keer eerder uitgezondenIs je mams net zo verslaafd?
me moeder kijkt ze ook alle drie... en ik ben ermee begonnen. dus het is wel van mij op me mams overgegaan... dus de erfelijkheid staat in relatie maar ik heb mijn moeder haar die genen niet gegeven... zij mijquote:Op maandag 19 september 2005 20:19 schreef Dafje33 het volgende:
CSI's zijn wel erfelijk verslavend!
Mijn nageslacht zit naast me op de bank bij alle drie de CSI's!!![]()
![]()
Ja, maar dat is helemaal niet volgens de werkelijkheidquote:Op donderdag 22 september 2005 15:36 schreef Dafje33 het volgende:
Kan ik me voorstellen!
Als ik ze bezig zie in het lab bij CSI, dan ziet dat er erg interessant uit.
(Biologie was mijn lievelingsvak op school)
Nee vanaaf is NY. d8 ik... geen las vegas. die is enkel op zatredag en maandag!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond beginnen we weer toch?
In Amerikaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Nee vanaaf is NY. d8 ik... geen las vegas. die is enkel op zatredag en maandag!
Ik wel..als k al las wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh maar gaak niet kijkendus was ff in de war
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wel..als k al las wat er gaat gebeuren![]()
haha ik moet niet meer komen in dit topic... hahahaha anders gaat ik het alsnog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kriebels in mijn buik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free people own guns! Slaves do not!
Ik vond het alleen een beetje raar waarom ze nou op die vuilnisbelt gingen zoeken. Er lag wel kalksteen oid in dat nest, maar ook veren/visresten (weet ik even niet meer) van een of ander meer! Waarom dan naar die vuilnisbelt?quote:Op zondag 25 september 2005 10:00 schreef rena het volgende:
Sterke aflevering gisteravond. En een beetje ranzigIk kan totaal niet tegen smerigheid met ogen
Tegen andere bloederigheid kan ik best, maar als er ogen bij zijn krijg ik de rillingen
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kicke openingsaflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik de afevering nog had was ik het voor je gaan opzoeken... maar volgens mij was het een combinatie van alles... waar alles bij elkaar zou komen en dat was de vuilnisbelt... zeker omdat die vogels daar vlak bij leefde...quote:Op zondag 25 september 2005 10:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vond het alleen een beetje raar waarom ze nou op die vuilnisbelt gingen zoeken. Er lag wel kalksteen oid in dat nest, maar ook veren/visresten (weet ik even niet meer) van een of ander meer! Waarom dan naar die vuilnisbelt?
quote:Op zondag 25 september 2005 10:00 schreef rena het volgende:
Sterke aflevering gisteravond. En een beetje ranzigIk kan totaal niet tegen smerigheid met ogen
Tegen andere bloederigheid kan ik best, maar als er ogen bij zijn krijg ik de rillingen
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 10:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2005 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |