Misschien heeft hij daar wel geen zin in.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:55 schreef kultivate het volgende:
Dat snap ik nooit. Zo'n ashton kutcher ziet er goed uit (in hoeverre ik dat kan beoordelen dan) en dan ga je er zo bijlopen. ff scheren je haar doen en normale kleren aan doen en klaar hij ziet er ok uit maar nee hoor dat doen die celebs weer niet.
Dan ben je gewoon een viezerik. Het lijkt wel een zwerver.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien heeft hij daar wel geen zin in.
sinds wanneer is het voor celebs verplicht om er altijd goed uit te zien??quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een viezerik. Het lijkt wel een zwerver.
Maar jij ziet er toch ook niet elke dat op-en-top uit? Ik niet iigquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een viezerik. Het lijkt wel een zwerver.
Er is een verschil tussen er op en top uit zien of gewoon normaal eruit zien vind ik. Bij celebs is dat altijd gelijk zo extreem.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar jij ziet er toch ook niet elke dat op-en-top uit? Ik niet iig
quote:Dat snap ik nooit. Zo'n ashton kutcher ziet er goed uit (in hoeverre ik dat kan beoordelen dan) en dan ga je er zo bijlopen. ff scheren je haar doen en normale kleren aan doen en klaar hij ziet er ok uit maar nee hoor dat doen die celebs weer niet.
Oke, als je daar 1 dag geen zin aan hebt is het nog oke. Maar hier heeft hij al gewoon lang haar. Dat is niet van 2 daagjes niet scheren of geen zin hebben..quote:Misschien heeft hij daar wel geen zin in.
snap best dat als je altijd helemaal netjes op moet komen draven dat je in je vrije tijdquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:50 schreef Tania18 het volgende:
Ik gooide 'm dicht
De laatste foto's gepost door Scandalous:
[afbeelding]
[afbeelding]
T is toch een acteur? Misschien speelt hij in zijn volgende film de broer van Britney Spears?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:39 schreef Nory het volgende:
[..]
[..]
Oke, als je daar 1 dag geen zin aan hebt is het nog oke. Maar hier heeft hij al gewoon lang haar. Dat is niet van 2 daagjes niet scheren of geen zin hebben..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is toch een acteur? Misschien speelt hij in zijn volgende film de broer van Britney Spears?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |