SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
@BlueCurlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of waarop je moet googlen :pquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daisy...wil jij ons wel vertellen waar je het filmpje vond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GEVONDEN:
http://www.grissomsararomance.com/myvids/csi-s5-rough.wmv
Enjoy!
A.s. dinsdag toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:47 schreef Dafje33 het volgende:
Komt deze volgende week in de USA op tv?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:59 schreef Lyssa het volgende:
er is nog een uitgebreidde versie van het filmpje, wat er vooraf aan afspeeld, ter vinden op deze site; http://unix.eng.ua.edu/~omaetoy/season5.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef Dafje33 het volgende:
Dan moet ik er nog wel heel erg lang op wachten.
* er ook naar uitkijktquote:Op maandag 16 mei 2005 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
Indd donderdag dat de season finale word uitgezonden. Echter wel twee uur. dus de laatste twee afleveringen worden op 1 avond uitgezonden! Ik heb er indd ook echt zin in...! Ik ben beniwud wat Tarantino er vn gebakken heeft!
Greg al gezien in Marylin Manson clipquote:Op maandag 16 mei 2005 16:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Leuk, Paul Guilfoyle (alias Jim Brass) speelt mee in de video van een band Alter Bridge, 't is nog best een leuke clip ook!![]()
Hij valt hier te bekijken. ('t nummer is Broken Wings)
nog drie dagen en dan kijk ik hemquote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* er ook naar uitkijkt
Combinatie van Tarantino en CSI moet haast wel geniaal zijn. Laatste aflevering uit Amerika was ook erg cool
Willen diegene die hem de komende week gaan zien hier asje-asje-asjeblieft (uiteraard tussen spoilertags) vertellen waar dat de afl. over gaat!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
nog drie dagen en dan kijk ik hemaftellen is begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free people own guns! Slaves do not!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef BlueCurl het volgende:
gotta love quentin tarantino!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |