SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
@BlueCurlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of waarop je moet googlen :pquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daisy...wil jij ons wel vertellen waar je het filmpje vond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GEVONDEN:
http://www.grissomsararomance.com/myvids/csi-s5-rough.wmv
Enjoy!
A.s. dinsdag toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:47 schreef Dafje33 het volgende:
Komt deze volgende week in de USA op tv?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:59 schreef Lyssa het volgende:
er is nog een uitgebreidde versie van het filmpje, wat er vooraf aan afspeeld, ter vinden op deze site; http://unix.eng.ua.edu/~omaetoy/season5.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef Dafje33 het volgende:
Dan moet ik er nog wel heel erg lang op wachten.
* er ook naar uitkijktquote:Op maandag 16 mei 2005 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
Indd donderdag dat de season finale word uitgezonden. Echter wel twee uur. dus de laatste twee afleveringen worden op 1 avond uitgezonden! Ik heb er indd ook echt zin in...! Ik ben beniwud wat Tarantino er vn gebakken heeft!
Greg al gezien in Marylin Manson clipquote:Op maandag 16 mei 2005 16:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Leuk, Paul Guilfoyle (alias Jim Brass) speelt mee in de video van een band Alter Bridge, 't is nog best een leuke clip ook!![]()
Hij valt hier te bekijken. ('t nummer is Broken Wings)
nog drie dagen en dan kijk ik hemquote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* er ook naar uitkijkt
Combinatie van Tarantino en CSI moet haast wel geniaal zijn. Laatste aflevering uit Amerika was ook erg cool
Willen diegene die hem de komende week gaan zien hier asje-asje-asjeblieft (uiteraard tussen spoilertags) vertellen waar dat de afl. over gaat!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
nog drie dagen en dan kijk ik hemaftellen is begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free people own guns! Slaves do not!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef BlueCurl het volgende:
gotta love quentin tarantino!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:04 schreef FLIPNEUS het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:32 schreef Vampier het volgende:
zow ik heb het gezeinNick zei dat tegen die dochter van die gast, maar ik snap hem nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan je deze quote even uitleggen
Ik vond 24/25 trouwens een supergoede aflevering.
ik vertel geen spoilersquote:Op zondag 22 mei 2005 18:11 schreef Lyssa het volgende:
je moet je posts ff spoileren The_S.. er zijn mensen die de serie gewoon op de NLse tv volgen en die moeten dus niet allerlei inside info te lezen krijgen ni dit topic..
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:08 schreef The_S het volgende:
Nick zei dat tegen die dochter van die gast, maar ik snap hem niekan je deze quote even uitleggen
Ik vond 24/25 trouwens een supergoede aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een steengoede aflevering. Typisch Tarantino.![]()
BTW: Vanaf seizoen 6 gaat Wallace Langham (David Hodges) deel uitmaken van de vaste cast.
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]hey mên thnx, nou je het zo zegt zie ik het verband ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een steengoede aflevering. Typisch Tarantino.![]()
BTW: Vanaf seizoen 6 gaat Wallace Langham (David Hodges) deel uitmaken van de vaste cast.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Cinephile's - What Becomes of Us?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:56 schreef Hopey het volgende:
Die van vanavond he. Wie weet het liedje dat werd gedraaid, toen Sarah bezig was met het gezicht. Helemaal aan het begin. Is daar een site voor? Volgens mij vast wel. Alleen ken nie vinden.
THX! Heb liedje gelijk gedownload. Vind het zo'n tof liedje!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Cinephile's - What Becomes of Us?
http://www.tvtome.com/CSI/season5.html
bij aflevering 105 kijken
Ja, zomerbreak gaat in, ergens in september gaan ze vermoedelijk weer verder. Maar er zullen vast wel herhalingen worden uitgezonden. Volgens mij verhuizen die nu weer naar vrijdag, maar dat weet ik niet geheel zeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:39 schreef soapie het volgende:
Was die van gisteren nou de voorlopig laaste aflevering, of heb ik dat verkeerd gezien???? Hoop het natuurlijk niet....
Heb ergens gelezen dat ze 21 juni uit zouden komen, alleen geen idee meer waar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:40 schreef soapie het volgende:
En nu ik toch aan het vragen ben, weet iemand wanneer seizoen 4 op dvd uitkomt???
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ja, zomerbreak gaat in, ergens in september gaan ze vermoedelijk weer verder. Maar er zullen vast wel herhalingen worden uitgezonden. Volgens mij verhuizen die nu weer naar vrijdag, maar dat weet ik niet geheel zeker.
[..]
Heb ergens gelezen dat ze 21 juni uit zouden komen, alleen geen idee meer waar.
Waar heb je het liedje vandaan gehaald dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:55 schreef Hopey het volgende:
[..]
THX! Heb liedje gelijk gedownload. Vind het zo'n tof liedje!
als ie 21 juni uitkomt weet ik een leuk verjaardags kado voor mezelfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ja, zomerbreak gaat in, ergens in september gaan ze vermoedelijk weer verder. Maar er zullen vast wel herhalingen worden uitgezonden. Volgens mij verhuizen die nu weer naar vrijdag, maar dat weet ik niet geheel zeker.
[..]
Heb ergens gelezen dat ze 21 juni uit zouden komen, alleen geen idee meer waar.
zie hier een paar posts bovenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:05 schreef snowqueen911 het volgende:
ik ben opzoek naar een liedje ene een bepaalde aflevering. Wie kan me helpen hoe de aflevering heet? (of misschien zelfs het liedje?) Het gaat om de aflevering waar jongeren drugs slikken en vervolgens zo door het dolle gaan door de drugs dat ze een eigen vriend openrijten, als dolle honden. Het nummer dat ik bedoel is wanneer de CSI's in het donker voorbij een hek lopen, ofzo. Anyone?
Ik heb hem met limewire gevonden. Als je hem niet kan vinden add me maar op msn. In mijn profiel staat het adres, dan paas ik je het wel toequote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waar heb je het liedje vandaan gehaald dan?
Want ik wil hem ook graag hebben, maar kan hem niet vinden![]()
Ik heb ff gezocht, maar niet gevonden. Dus ik add je wel ff op msn toe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik heb hem met limewire gevonden. Als je hem niet kan vinden add me maar op msn. In mijn profiel staat het adres, dan paas ik je het wel toe![]()
En trouwens, tussen seizoen 3 (op de zaterdagen) en seizoen 5 (maandagen) door ineens met seizoen 4 komen op de vrijdag is tot daar aan toe, maar dan aflevering 403 een week later laten volgen door 405? Onbegrijpelijk,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:16 schreef bolivian het volgende:
Wat is dit, nieuw commercial-beleid bij RTL?
Dit is potdorie al de derde onderbreking,!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:35 schreef bolivian het volgende:
Wat is dit, nieuw commercial-beleid bij RTL?
Dit is potdorie al de derde onderbreking
Yep, zomerstop! Oftewel herhalen, herhalen, herhalen en in welke volgorde dat vinden ze er niet toe doenquote:En trouwens, tussen seizoen 3 (op de zaterdagen) en seizoen 5 (maandagen) door ineens met seizoen 4 komen op de vrijdag is tot daar aan toe, maar dan aflevering 403 een week later laten volgen door 405? Onbegrijpelijk,.
Nouja, is wel leuker natuurlijk als je niet alles hebt gezien. Bij die nieuwe afleveringen van CSI heb je ook echt een verhaal tussen de CSI's, ik vind dat die oudere dat niet echt hebben. Komt ook wel denk ik doordat het team dan nog niet is opgesplitst.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:22 schreef BlueCurl het volgende:
maar volgorde van herhalingen doen er toch niet zo erg toe???
Nou, ik ben een grote CSI fan, maar ik hoop niet dat de zomervakantie zo voorbij isquote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Nory het volgende:
Maarja, als het weer een beetje meezit dan ga ik al die herhalingen toch niet kijken en dan is de zomervakantie ook zo weer voorbij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |