quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:04 schreef FLIPNEUS het volgende:Idd, dat was echt leuk... Maar als je erop let zit die hele episode (bijna een film) vol Tarantino-achtige dingen, zoals minutenlange gesprekken over random onderwerpen. Dan vind ik het juist weer knap dat Tarantino zich toch zo aan het CSI-format heeft weten te houden en de bestaande personages zo goed in stand heeft gehouden. Ook in een Tarantino-plot blijven ze allemaal duidelijk zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
zomervakanties zijn tof! en moeten zeker niet zo voorbij zijn! maar herhalingen zijn altijd minder maar soms ook tof om nog eens een aflevring te weder zien. zeker als je niet meer precies weet hoe hij aflooptquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:36 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nou, ik ben een grote CSI fan, maar ik hoop niet dat de zomervakantie zo voorbij is![]()
![]()
zullen binnekort wel komen joh! ik moet ook weer eens mijn dvd collectie compleet maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef miss_bleu het volgende:
release lijst van FRS
24-5-2005 Crime Scene Investigations - Seizoen 4 - Eps. 1.1-1.12 (3 disc's)
En nog niets te vinden of te pre-order-en
tis allemaal herhaling. Ik volg het nu niet eens meer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zullen binnekort wel komen joh! ik moet ook weer eens mijn dvd collectie compleet maken.
bij welke afleveringen zijn we nu op de tv... heb een paar weken geen tijd gehad om te kunnen kijken!?!?!
Iemand die het wel weetquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tis allemaal herhaling. Ik volg het nu niet eens meer.
oh my. de dagen zijn dus ook weer omgegoidquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:26 schreef Laniboekje het volgende:
Aankomende vrijdag zijn we bij aflevering 4.07 genaamd 'Jackpot'.
Free Record Shop Kalverstraat/Muntplein in AMsterdam had ze al liggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef miss_bleu het volgende:
release lijst van FRS
24-5-2005 Crime Scene Investigations - Seizoen 4 - Eps. 1.1-1.12 (3 disc's)
En nog niets te vinden of te pre-order-en
net nu ik geen 30 euro kan missenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Free Record Shop Kalverstraat/Muntplein in AMsterdam had ze al liggen
shit shit heb nu echt geen geldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=734850
over 3 jaar is ze 50!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:03 schreef wolfrolf het volgende:
Moet ik mij die schamen dat ik, ondanks dat ze volgens mij dik in de in de 40 is, Marge Helgenberger (Catherine Willows) een bloedmooie vrouw vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |