Ik post alleen als er wat te posten valt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hier ook regelmatig post![]()
Pauperquote:weet je zeker dat het niet je mam was
Ik neem het wel voor jou op hoor ijsmeis, ik vind je nog steeds gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik post alleen als er wat te posten valt.
En meestal hebben mijn posts in ieder geval meer dan 3 woorden.
sure...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik post alleen als er wat te posten valt.
En meestal hebben mijn posts in ieder geval meer dan 3 woorden.
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef Fisher het volgende:
ok, ijs je hebt wel gelijk dat 't niveau snel gedropt is hier... maar om dan steeds zo bezig te blijven tegen elkaar, ik snap dat niet hoor maar dat zal wel aan mij liggen
ligt eraan welk bierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
Worden jullie jaloers als ik zeg dat ik al aan het bier zit?
Euhm ja best wel, maar de gedachte dat het bijna weekend is maakt het wel weer goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
ja behoorlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ben jij stagiar?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef TrenTs het volgende:
Zo, gebeurt er hier verder nog wel eens wat leuks eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef Oviedeee het volgende:
Maar met mij erbij steeg t niveau weer 3 omhoog
Ik heb in iets van 5 delen niet gepost.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef Fisher het volgende:
ok, ijs je hebt wel gelijk dat 't niveau snel gedropt is hier... maar om dan steeds zo bezig te blijven tegen elkaar, ik snap dat niet hoor maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef Oviedeee het volgende:
Maar met mij erbij steeg t niveau weer 3 omhoog
Ik was het met jou eens hoor ijsmeisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb in iets van 5 delen niet gepost.
Ik post in deel 62 een keertje weer.
En meteen begint goddess met haar hangtieten weer flauw te doen.
Dan reageer ik daar op terug en dan ben ik weer de schuldige.
Ja dikke doei.
En dat is je laatste hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
tis me driede koffie van deze dag zijn
Anders moet ik zeker weg.quote:
godver zeg, noem ik jou als schuldige.. ik heb 't begin van vandaag niet meegekregen ik kwam terug en jullie zaten weer te katten...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb in iets van 5 delen niet gepost.
Ik post in deel 62 een keertje weer.
En meteen begint goddess met haar hangtieten weer flauw te doen.
Dan reageer ik daar op terug en dan ben ik weer de schuldige.
Ja dikke doei.
Nee hoor van mij mag je blijvenquote:
is ook me laatstequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat is je laatste he
kom je niet nog een keer reanimeren![]()
Je roept dit nu wel fijn teardropje.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik was het met jou eens hoor ijsmeis![]()
Kom voor jezelf op![]()
Zij begint en ik hap graag. Dus jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
godver zeg, noem ik jou als schuldige.. ik heb 't begin van vandaag niet meegekregen ik kwam terug en jullie zaten weer te katten...
ik zeg alleen dat is mijzelf afvraag of 't nou zo nodig is om zo tegen elkaar te reageren...
Erm kan me herrineren dat ik vandaag in de discussie aan jou kant stond hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je roept dit nu wel fijn teardropje.
Maar als goddess terug is houd je je grote mond dicht.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef Oviedeee het volgende:
[urlhttp://www.funpower.nl/powerpoint/totaal%20ppnaam.php?id=2032[/url]
Wordt er ook 1 wakkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is waar ook, maandag zijn we vrij![]()
Dat riep je vader ook toen ik je moeder op zijn rug namquote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef Blinker het volgende:
Lekkere Hollandsche gezelligheid!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat riep je vader ook toen ik je moeder op zijn rug nam
Het maakt me eerlijk gezegd ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm kan me herrineren dat ik vandaag in de discussie aan jou kant stond hoor![]()
goed zo knulquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is waar ook, maandag zijn we vrij![]()
[..]
IJsmeis against the world....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het maakt me eerlijk gezegd ook niet zoveel uit.
Al was de hele wereld het niet met me eens.
[..]
w8 ffdanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:43 schreef Oviedeee het volgende:
Check die powerpoint dan, post t niet voor niks;)
Waar ligt dat? Naast Enschete?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:43 schreef Blinker het volgende:
Volgens mij moet ik maandag gewoon werken.
Klote Engeland.
Had ik al gezegd dat ik in Engeland zit?
Pas zo'n 100x vandaag denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:43 schreef Blinker het volgende:
Volgens mij moet ik maandag gewoon werken.
Klote Engeland.
Had ik al gezegd dat ik in Engeland zit?
quote:
Zat een minuut tussen.quote:
Wat zal het lekker rustig worden als jullie nergens meer op reagerenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
Jongens niet op reageren, dit is nog altijd het stagiairen topic!
Maar IJsmeis is liefquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik reageer gewoon op jou maar niet op die 2 ruzie-stokers
Ja. En daarbijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zal het lekker rustig worden als jullie nergens meer op reageren
jij vind alles lief wat een kut en 2 tieten heeftquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij vind alles lief wat een kut en 2 tieten heeft
IJmeis, je hoeft er niet op te reageren. Ik reageer ook niet op nutteloze posts, denk je dat ik al die banaan spreekwoorden nuttig vond?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij vind alles lief wat een kut en 2 tieten heeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef Oviedeee het volgende:
http://www.funpower.nl/powerpoint/totaal%20ppnaam.php?id=2032
Betaald fokken doe ik op mijn stage ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Houniet het volgende:
mensen, ik ga naar mijn werk toe, als ik daar ben meld ik me wel weer
betaald fokken : p
Wat jij wilquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:45 schreef TrenTs het volgende:
Al die zetjes in je naam komen wel overeen met hoe slaapverwekkend je bent ja.
hojje fijn weekeindequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Weet je wat ik hou het voor gezien vandaagtot dinsdag guys
betaald fokken rulezquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Betaald fokken doe ik op mijn stage ook
Maar het vervuilt 't topicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
IJmeis, je hoeft er niet op te reageren. Ik reageer ook niet op nutteloze posts, denk je dat ik al die banaan spreekwoorden nuttig vond?
Natuurlijk niet, maar ik ben er niet op ingegaan. Scheelde mij een boel irritatie.
Tot dinsdagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dat jij zo'n ziekte krijgt waar je kaal van wordt?quote:
Klopt, probeer er eens overheen te lezen, scheelt echt een boel irritaties.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het vervuilt 't topic.
En het is ijsmeis.
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat jij zo'n ziekte krijgt waar je kaal van wordt?
ich auchquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Betaald fokken doe ik op mijn stage ook
Mag ik er een?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat jij zo'n ziekte krijgt waar je kaal van wordt?
tot dinsdag!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Nee want je loopt er meestal niet lang mee.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zijn er in ieder geval geen nutteloze posts.
hou je m wel goed vast?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:50 schreef Oviedeee het volgende:
Ik moet pissen
Als we heel taalkundig gaan doen is het eigenlijk IJsmeis, omdat IJsmeis een nicknaam is en namen beginnen met een hoofdletter, aangezien dit bij jou de lange IJ is moeten de I en de J moet hoofdletter, oftewel IJsmeisquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee want je loopt er meestal niet lang mee.
proffessor doctoranus teardropquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als we heel taalkundig gaan doen is het eigenlijk IJsmeis, omdat IJsmeis een nicknaam is en namen beginnen met een hoofdletter, aangezien dit bij jou de lange IJ is moeten de I en de J moet hoofdletter, oftewel IJsmeis
En een punt achter jouw zin.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als we heel taalkundig gaan doen is het eigenlijk IJsmeis, omdat IJsmeis een nicknaam is en namen beginnen met een hoofdletter, aangezien dit bij jou de lange IJ is moeten de I en de J moet hoofdletter, oftewel IJsmeis
Het is mijn nickname, dus ik bepaal hoe je hem typtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Oviedeee het volgende:
Ik zoek nog iemand die me wil helpen 8)
hoop je nou dat ijsmeis vrijwillig wil?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Oviedeee het volgende:
Kun je het rukken weer niet alleen af?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Oviedeee het volgende:
Namen worden altijd met hoofdletters geschreven dus helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is mijn nickname, dus ik bepaal hoe je hem typt.
Ik dacht meer aan een vrouwquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je moet bij Megter zijn. Hij is de latente homo
hmm, dat lukte daywalker ookal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je het rukken weer niet alleen af?.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Namen worden altijd met hoofdletters geschreven dus helaas
ik hoof alleen maar te pissenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je het rukken weer niet alleen af?.
nice, doe je goed!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
HoiIk heb vandaag mijn stageverslag afgemaakt
Ikke uiteindelijk nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
Zinnen eindigen altijd met een leesteken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Namen worden altijd met hoofdletters geschreven dus helaas
toppiejoppiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
Je hebt niets gemist hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ondertussen hebben jullie 10 topics volgespamt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat wil jij dat we doen dan?
Het opvangen.
Een man moet ook vasthoudenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat wil jij dat we doen dan?
Het opvangen.
dat doen wij dan weer goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ondertussen hebben jullie 10 topics volgespamt
Lekker rustig toch ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
Zow, ik heb avonddienst en nachtdienst en er is niemand om me te begeleiden in de avonddienstoh oh oh, wat fijn weer geregeld
![]()
hallow... gaat daar dus ook weer lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
Zow, ik heb avonddienst en nachtdienst en er is niemand om me te begeleiden in de avonddienstoh oh oh, wat fijn weer geregeld
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
![]()
Begeleid je jezelf op weg naar huisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
![]()
Ik zal je wel bijstaan op msn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
![]()
Aantal pagina's zegt niets over hoe goed je verslag isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef knox_ het volgende:
Mijn stageverslag is maar liefst 33 pagina's groot
zozo die van mij meer, maar ik hoef dan alleen maar documentatie mbt m'n opdracht te makenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef knox_ het volgende:
Mijn stageverslag is maar liefst 33 pagina's groot
Betaald fokken wat wil je nog meer ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef Isabitch het volgende:
Wel lekker rustig ja, normaal loop je de hele tijd zo'n beetje achter de verloskundige aan, maar die is er nu niet. Dan maar mijn tijd verfokken.
Wel dat ze er niet is. Het niveau heb ik niet op gelet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef snellejelle het volgende:
is't al iemand opgevallen dat sinds tijgerwillie er niet meer zoveel is, het niveau gedaald is![]()
Mijne 20 en ik moet nog zoveel:Pquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aantal pagina's zegt niets over hoe goed je verslag is![]()
Nah, als er een bevalling komt dan belt de arts mij op en dan is het zo lullig als ik pas twee uur later aankomquote:
tis echt zoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel dat ze er niet is. Het niveau heb ik niet op gelet.
Dan zeg je gewoon tegen die arts zet er maar een slot op ofzo !!! ik ben er pas over 2 uur.... laat die baby er niet uit !!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Nah, als er een bevalling komt dan belt de arts mij op en dan is het zo lullig als ik pas twee uur later aankom
och moet toch kunnen, "ooh wat ziet 't kind er mooi uit, goed gedaan jongensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Nah, als er een bevalling komt dan belt de arts mij op en dan is het zo lullig als ik pas twee uur later aankom
Co-assistenten lopen minimaal 50 uur in de week stage en vandaag dus alleen al 16 uur voor mij.quote:
Hmmm onbetaald werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Co-assistenten lopen minimaal 50 uur in de week stage en vandaag dus alleen al 16 uur voor mij.
Dat levert 0,00 euro's op en de reiskosten betaal ik ook allemaal zelf. Geen cent krijg je.
in de bonus bij de appiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef knox_ het volgende:
Kijk eens wat ik net heb gehaald voor vanavond
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef Fisher het volgende:
och moet toch kunnen, "ooh wat ziet 't kind er mooi uit, goed gedaan jongens"
latersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
mn fiets gaat zo vertrekken.. dus ik moet nu gaan, tot dinsdag allemaal![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
Veel televisiekijk plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef Isabitch het volgende:
[..]![]()
uh huh
maar goed, ik ga zo de sleutel van de piketkamer (slaapkamer voor medisch personeel) maar halen, daar staat een televisie.
hojje have fun...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
Tot dinsdagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
Stond Isabitch niet eens bij Sexy&Gewaagd?
Dat is isabeau maar die is inderdaad dezelfdequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
Stond Isabitch niet eens bij Sexy&Gewaagd?
laterz!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
laat die pics maar komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is isabeau maar die is inderdaad dezelfde![]()
Ja, en dat 2 jaar lang op zo'n niveau dat je ook geen tijd hebt voor bijbaantjes.quote:
post je foto's esquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ja, en dat 2 jaar lang op zo'n niveau dat je ook geen tijd hebt voor bijbaantjes.
Ik ken artsen die daar grapjes over maakten. Dat je in je eentje een patiënt helemaal behandelt en dat hij daarna even kwam inspecteren hoe het eruit zag en dan een schouderklopje gaf met de woorden "zo, weer 50 euro voor mij verdiend"
Of dat je patiënten helemaal alleen ziet, even overlegt met de arts en die zegt dan iets als "prima, laat haar maar een echo maken en over 2 weken terugkomen" Die patiënt heeft de dokter dus nooit gezien, alleen mij. Maar die dokter krijgt fijn een aardig salaris bijgeschreven. Pfff.
En ik ben Isabeau(en ik ben mijn gloednieuwe supergave moeilijk te raden wachtwoord vergeten en heb een hotmail adres en kan hier geen hotmail lezen op mijn werk
)
tsja.... doktersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ja, en dat 2 jaar lang op zo'n niveau dat je ook geen tijd hebt voor bijbaantjes.
Ik ken artsen die daar grapjes over maakten. Dat je in je eentje een patiënt helemaal behandelt en dat hij daarna even kwam inspecteren hoe het eruit zag en dan een schouderklopje gaf met de woorden "zo, weer 50 euro voor mij verdiend"
Of dat je patiënten helemaal alleen ziet, even overlegt met de arts en die zegt dan iets als "prima, laat haar maar een echo maken en over 2 weken terugkomen" Die patiënt heeft de dokter dus nooit gezien, alleen mij. Maar die dokter krijgt fijn een aardig salaris bijgeschreven. Pfff.
En ik ben Isabeau(en ik ben mijn gloednieuwe supergave moeilijk te raden wachtwoord vergeten en heb een hotmail adres en kan hier geen hotmail lezen op mijn werk
)
foto's in uniformquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd picsff kijken wat voor vlees we in de kuip hebben
Ik heb amper foto's online, maar dit is er één van.quote:
oehoequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ik heb amper foto's online, maar dit is er één van.
Ik onder
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ik onder
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ik onder
[afbeelding]
Kinkyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ik onder
[afbeelding]
Boven ligt Sweetie en we waren moequote:
En jij houdt van onderop liggenquote:
Ik heb geen pikante foto's online.quote:
dat zal best jahquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:09 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
ik bedoelde vnvd onderzoekt ie isabitch
bovenop liggen is niet mijn sterkste puntquote:
Dan wordt het hoog tijd dat je dat wel gaat krijgen...quote:
Vooral jij, wanhopigequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat je dat wel gaat krijgen...
Wij hebben ook behoeftes hoor
Ja teardrop, waar blijven je pikante foto's?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat je dat wel gaat krijgen...
Wij hebben ook behoeftes hoor
Als anaal je sterkste punt is moet je bij daywalker zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:12 schreef Isabitch het volgende:
[..]
bovenop liggen is niet mijn sterkste punt
Die wil ik niet zienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:13 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja teardrop, waar blijven je pikante foto's?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:13 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja teardrop, waar blijven je pikante foto's?
Die wil ik zelf niet eens zienquote:
Nou! Ik eigenlijk welquote:
|quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Nou! Ik eigenlijk wel
Gooien jullie ook eens wat foto's in dit topic.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle spiegels uit je huis gehaald?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Nou! Ik eigenlijk wel
dit is ons geil topicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Nou! Ik eigenlijk wel
Ik zie alleen maar wat toegangskaarten voor belachelijke bijeenkomsten van links-langharig tuigquote:
Kan beter zeggen niet klikken als je wilt blijven levenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
* niet klikken als je nog moet eten *
checkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar wat toegangskaarten voor belachelijke bijeenkomsten van links-langharig tuig
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kan beter zeggen niet klikken als je wilt blijven leven![]()
niet overdrijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar goed net als die bananengrappen worden die van jou ook best wel oud hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een betere omschrijving
Het maakt hem denk ik niet uit wat jij ziet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zie alleen maar wat toegangskaarten voor belachelijke bijeenkomsten van links-langharig tuig
Ik weet het, ik moet nodig eens wat nieuwe bedenkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar goed net als die bananengrappen worden die van jou ook best wel oud hoor![]()
bijna allemaalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Het maakt hem denk ik niet uit wat jij ziet.
Ik zie allemaal kaartjes waarvan ik denk: mag ik mee
Surequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Het maakt hem denk ik niet uit wat jij ziet.
Ik zie allemaal kaartjes waarvan ik denk: mag ik mee
Ik ben in een ziekenhuis, komt helemaal goed met mequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hee, waar is die nichtloper... Ik zit al de hele middag buiten te wachten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:17 schreef snellejelle het volgende:
nee
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:19 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Hee, waar is die nichtloper... Ik zit al de hele middag buiten te wachten.
gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:19 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ik ben in een ziekenhuis, komt helemaal goed met me
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:19 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Hee, waar is die nichtloper... Ik zit al de hele middag buiten te wachten.
succesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:21 schreef Isabitch het volgende:
Ik ga me even nuttig (proberen te) maken.
Tot later.
wouter aan het werk jij !quote:
Ohja, sorry.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
wouter aan het werk jij !
Sjonge jonge wat een slechte stagiair ben jij zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |