toppiejoppiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
HoiIk heb vandaag mijn stageverslag afgemaakt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
HoiIk heb vandaag mijn stageverslag afgemaakt
Je hebt niets gemist hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ondertussen hebben jullie 10 topics volgespamt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat wil jij dat we doen dan?
Het opvangen.
Een man moet ook vasthoudenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat wil jij dat we doen dan?
Het opvangen.
dat doen wij dan weer goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ondertussen hebben jullie 10 topics volgespamt
Lekker rustig toch ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
Zow, ik heb avonddienst en nachtdienst en er is niemand om me te begeleiden in de avonddienstoh oh oh, wat fijn weer geregeld
![]()
hallow... gaat daar dus ook weer lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
Zow, ik heb avonddienst en nachtdienst en er is niemand om me te begeleiden in de avonddienstoh oh oh, wat fijn weer geregeld
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
![]()
Begeleid je jezelf op weg naar huisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
![]()
Ik zal je wel bijstaan op msn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |