toppiejoppiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
HoiIk heb vandaag mijn stageverslag afgemaakt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
HoiIk heb vandaag mijn stageverslag afgemaakt
Je hebt niets gemist hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ondertussen hebben jullie 10 topics volgespamt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat wil jij dat we doen dan?
Het opvangen.
Een man moet ook vasthoudenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat wil jij dat we doen dan?
Het opvangen.
dat doen wij dan weer goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ondertussen hebben jullie 10 topics volgespamt
Lekker rustig toch ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
Zow, ik heb avonddienst en nachtdienst en er is niemand om me te begeleiden in de avonddienstoh oh oh, wat fijn weer geregeld
![]()
hallow... gaat daar dus ook weer lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
Zow, ik heb avonddienst en nachtdienst en er is niemand om me te begeleiden in de avonddienstoh oh oh, wat fijn weer geregeld
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
![]()
Begeleid je jezelf op weg naar huisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
![]()
Ik zal je wel bijstaan op msn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef Isabitch het volgende:
(hoi ik ben isabeau)
![]()
Aantal pagina's zegt niets over hoe goed je verslag isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef knox_ het volgende:
Mijn stageverslag is maar liefst 33 pagina's groot
zozo die van mij meer, maar ik hoef dan alleen maar documentatie mbt m'n opdracht te makenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef knox_ het volgende:
Mijn stageverslag is maar liefst 33 pagina's groot
Betaald fokken wat wil je nog meer ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef Isabitch het volgende:
Wel lekker rustig ja, normaal loop je de hele tijd zo'n beetje achter de verloskundige aan, maar die is er nu niet. Dan maar mijn tijd verfokken.
Wel dat ze er niet is. Het niveau heb ik niet op gelet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef snellejelle het volgende:
is't al iemand opgevallen dat sinds tijgerwillie er niet meer zoveel is, het niveau gedaald is![]()
Mijne 20 en ik moet nog zoveel:Pquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aantal pagina's zegt niets over hoe goed je verslag is![]()
Nah, als er een bevalling komt dan belt de arts mij op en dan is het zo lullig als ik pas twee uur later aankomquote:
tis echt zoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel dat ze er niet is. Het niveau heb ik niet op gelet.
Dan zeg je gewoon tegen die arts zet er maar een slot op ofzo !!! ik ben er pas over 2 uur.... laat die baby er niet uit !!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Nah, als er een bevalling komt dan belt de arts mij op en dan is het zo lullig als ik pas twee uur later aankom
och moet toch kunnen, "ooh wat ziet 't kind er mooi uit, goed gedaan jongensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Nah, als er een bevalling komt dan belt de arts mij op en dan is het zo lullig als ik pas twee uur later aankom
Co-assistenten lopen minimaal 50 uur in de week stage en vandaag dus alleen al 16 uur voor mij.quote:
Hmmm onbetaald werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Co-assistenten lopen minimaal 50 uur in de week stage en vandaag dus alleen al 16 uur voor mij.
Dat levert 0,00 euro's op en de reiskosten betaal ik ook allemaal zelf. Geen cent krijg je.
in de bonus bij de appiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef knox_ het volgende:
Kijk eens wat ik net heb gehaald voor vanavond
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |