Tot dinsdagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Weet je wat ik hou het voor gezien vandaagtot dinsdag guys
Dat jij zo'n ziekte krijgt waar je kaal van wordt?quote:
Klopt, probeer er eens overheen te lezen, scheelt echt een boel irritaties.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het vervuilt 't topic.
En het is ijsmeis.
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat jij zo'n ziekte krijgt waar je kaal van wordt?
ich auchquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Betaald fokken doe ik op mijn stage ook
Mag ik er een?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat jij zo'n ziekte krijgt waar je kaal van wordt?
tot dinsdag!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Weet je wat ik hou het voor gezien vandaagtot dinsdag guys
Nee want je loopt er meestal niet lang mee.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zijn er in ieder geval geen nutteloze posts.
hou je m wel goed vast?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:50 schreef Oviedeee het volgende:
Ik moet pissen
Als we heel taalkundig gaan doen is het eigenlijk IJsmeis, omdat IJsmeis een nicknaam is en namen beginnen met een hoofdletter, aangezien dit bij jou de lange IJ is moeten de I en de J moet hoofdletter, oftewel IJsmeisquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee want je loopt er meestal niet lang mee.
proffessor doctoranus teardropquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als we heel taalkundig gaan doen is het eigenlijk IJsmeis, omdat IJsmeis een nicknaam is en namen beginnen met een hoofdletter, aangezien dit bij jou de lange IJ is moeten de I en de J moet hoofdletter, oftewel IJsmeis
En een punt achter jouw zin.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als we heel taalkundig gaan doen is het eigenlijk IJsmeis, omdat IJsmeis een nicknaam is en namen beginnen met een hoofdletter, aangezien dit bij jou de lange IJ is moeten de I en de J moet hoofdletter, oftewel IJsmeis
Het is mijn nickname, dus ik bepaal hoe je hem typtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Oviedeee het volgende:
Ik zoek nog iemand die me wil helpen 8)
hoop je nou dat ijsmeis vrijwillig wil?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Oviedeee het volgende:
Kun je het rukken weer niet alleen af?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Oviedeee het volgende:
Namen worden altijd met hoofdletters geschreven dus helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is mijn nickname, dus ik bepaal hoe je hem typt.
Ik dacht meer aan een vrouwquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je moet bij Megter zijn. Hij is de latente homo
hmm, dat lukte daywalker ookal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je het rukken weer niet alleen af?.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Namen worden altijd met hoofdletters geschreven dus helaas
ik hoof alleen maar te pissenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je het rukken weer niet alleen af?.
nice, doe je goed!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
HoiIk heb vandaag mijn stageverslag afgemaakt
Ikke uiteindelijk nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef knox_ het volgende:
Zinnen eindigen altijd met een leesteken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Namen worden altijd met hoofdletters geschreven dus helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |