quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef Fisher het volgende:
och moet toch kunnen, "ooh wat ziet 't kind er mooi uit, goed gedaan jongens"
latersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
mn fiets gaat zo vertrekken.. dus ik moet nu gaan, tot dinsdag allemaal![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
Veel televisiekijk plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef Isabitch het volgende:
[..]![]()
uh huh
maar goed, ik ga zo de sleutel van de piketkamer (slaapkamer voor medisch personeel) maar halen, daar staat een televisie.
hojje have fun...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
Tot dinsdagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
Stond Isabitch niet eens bij Sexy&Gewaagd?
Dat is isabeau maar die is inderdaad dezelfdequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
Stond Isabitch niet eens bij Sexy&Gewaagd?
laterz!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef c0mpleX het volgende:
laat die pics maar komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is isabeau maar die is inderdaad dezelfde![]()
Ja, en dat 2 jaar lang op zo'n niveau dat je ook geen tijd hebt voor bijbaantjes.quote:
post je foto's esquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ja, en dat 2 jaar lang op zo'n niveau dat je ook geen tijd hebt voor bijbaantjes.
Ik ken artsen die daar grapjes over maakten. Dat je in je eentje een patiënt helemaal behandelt en dat hij daarna even kwam inspecteren hoe het eruit zag en dan een schouderklopje gaf met de woorden "zo, weer 50 euro voor mij verdiend"
Of dat je patiënten helemaal alleen ziet, even overlegt met de arts en die zegt dan iets als "prima, laat haar maar een echo maken en over 2 weken terugkomen" Die patiënt heeft de dokter dus nooit gezien, alleen mij. Maar die dokter krijgt fijn een aardig salaris bijgeschreven. Pfff.
En ik ben Isabeau(en ik ben mijn gloednieuwe supergave moeilijk te raden wachtwoord vergeten en heb een hotmail adres en kan hier geen hotmail lezen op mijn werk
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |