oefquote:Op zondag 25 september 2005 00:04 schreef bukgeit het volgende:
Vraag aan dolle hond: hoeveel regels tekst kun je in één post kwijt?
heb ik toch al gegevenquote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Dolle Hond, waar blijft mijn Albert West punt?
quote:Op zondag 25 september 2005 13:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
oef
ik gebruik het testtopic in FB om dat te proberen.
voor de stats gebruik ik 500 regels per keer, omdat ik daar niet meer dan ong. 650 zou kunnen doen.
maar als je minder characters per regel gebruikt, kan meer.
het gaat nl. om aantal tekens.
en in code - tag kan ongeveer de helft.
Ik heb alleen paint, en de ballen verstand van pixels. Ik kan ze wel onder elkaar posten, maar 25 is best veel...quote:Op maandag 26 september 2005 11:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan moet je met Paint Shop, Photo Shop, etc het aantal pixels dat de plaatjes hoog zijn gelijk maken (en zorgen dat de breedte evenredig wordt vergroot of verkleint omdat ze anders gaan vertekenen).
Of je schakelt een mede-trivaër in die je even helpt...
Je kan ze ook even naar mij mailen, dan tover ik ze vanavond wel ff goed voor je. Ik weet niet of mij dat een grote voorsprong geeft op de anderen? En anders wil het ook wel doen als het jubilieumtopic al open is, om het eerlijk te maken. Het is toch hooguit 5 minuten werk als je weet hoe het moet.....quote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb alleen paint, en de ballen verstand van pixels. Ik kan ze wel onder elkaar posten, maar 25 is best veel...
Als ik het naar je zou mailen, heb je een behoorlijke voorsprong denk ik. Het komt deels op tijd aan bij mijn vraag vrees ik...quote:Op maandag 26 september 2005 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan ze ook even naar mij mailen, dan tover ik ze vanavond wel ff goed voor je. Ik weet niet of mij dat een grote voorsprong geeft op de anderen? En anders wil het ook wel doen als het jubilieumtopic al open is, om het eerlijk te maken. Het is toch hooguit 5 minuten werk als je weet hoe het moet.....
Dan beantwoord jij die vraag toch gewoon niet?quote:
Die 6 punten achterstand moet ik toch ergens mee goed makenquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan beantwoord jij die vraag toch gewoon niet?![]()
Komende maand heb je daar kans genoeg voor.. dan heb ik het vreselijk druk op mijn werk...quote:Op maandag 26 september 2005 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die 6 punten achterstand moet ik toch ergens mee goed maken
quote:Op maandag 26 september 2005 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komende maand heb je daar kans genoeg voor.. dan heb ik het vreselijk druk op mijn werk...
Je kunt ze ook in Paint allemaal even groot maken, en vervolgens bij elkaar in één bestand plakken.quote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb alleen paint, en de ballen verstand van pixels. Ik kan ze wel onder elkaar posten, maar 25 is best veel...
Of aan Timbob vragen, ik weet zeker dat ie het kan en hij mag niet meedoen want hij is scheids. En hij is licht-beschadigd dus hij heeft toch geen reet te doen behalve zich vervelen omdat ie niets kan verderquote:Op maandag 26 september 2005 13:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt ze ook in Paint allemaal even groot maken, en vervolgens bij elkaar in één bestand plakken.
Of een niet-trivia-speler met photoshop regelen.....
quote:Op maandag 26 september 2005 15:57 schreef bukgeit het volgende:
Gaan we morgen beginnen jongs? Ik heb er zin in!
Misschien zijn de uitnodigingen zoekgeraakt bij de post...quote:Op maandag 26 september 2005 20:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het feest gaat blijkbaar niet door?
O, ik had ook een taak...quote:Op maandag 26 september 2005 16:29 schreef bukgeit het volgende:
Wat mij betreft wel, maar belsen moet dat ding openen.
Ik ook...quote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef peaceman het volgende:
Morgenavond hoop ik dan...
timbobquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:57 schreef belsen het volgende:
Het is twee en een half jaar terug...
Nou ja, wie is spelleider?
Ik wist er al aardig wat na een korte eerste blik.....dus hij moet wel redelijk te doen zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:38 schreef bukgeit het volgende:
Is mijn vraag een beetje te doen? Helaas kan ik de komende tijd niet of nauwelijks op Fok! aanwezig zijn. Geen idee hoe lang het gaat duren.
En dat weet Timbob ook nog?quote:
Ik heb er 20. Er is een bij waarbij twijfel tussen voornaam of achternaam maar als ik genoeg heb om de zin te raden zal dat vanzelf blijken denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:38 schreef bukgeit het volgende:
Is mijn vraag een beetje te doen? Helaas kan ik de komende tijd niet of nauwelijks op Fok! aanwezig zijn. Geen idee hoe lang het gaat duren.
Is allemaal al geregeld volgens mij....quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef belsen het volgende:
[..]
En dat weet Timbob ook nog?
En Bigshadow zorgt dat Timbob de mail activeert en in kan?
Same herequote:Op zondag 25 september 2005 13:31 schreef Berkery het volgende:
Ik ben bezig met een audiovraag.
As usual![]()
Als ik genoeg antwoorden heb kunnen spieken zorg ik dat Timbob de mailtjes kan gaan checken, als er per ongeluk een inzending is verdwenen, ik weet van niksquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef belsen het volgende:
[..]
En dat weet Timbob ook nog?
En Bigshadow zorgt dat Timbob de mail activeert en in kan?
Ik ben nog een beetje aan het kijken wat voor vraag ik ga doen, was al begonnen met een Dylan vraag.. sorteer nummer bij album, maar dat is misschien toch effe te hoog gegrepenquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 14:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het kijken wat voor vraag ik ga doen, was al begonnen met een Dylan vraag.. sorteer nummer bij album, maar dat is misschien toch effe te hoog gegrepen![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 10:30 schreef Mark het volgende:
Eindelijk gevonden, toch wel handig topic voor een spelleider
Mee eens!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef ranja het volgende:
Maar nu het toch weer bovenaan staat, wat is handig om te doen? Aangezien het een zeer select groepje is dat het leuk vind tijd te maken voor deze vragen denk ik dat we het een stuk mninder vaak moeten gaan doen, dus niet meer elke 100 topics. Ik stel voor elke 250, waarbij we 750 maar even overslaan en dus pas bij 1000 weer een jubel topic gaan doen.
Wow! Ranja en Peaceman zijn het eens! Bel de krant!quote:
Op naar de 1000quote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef ranja het volgende:
Maar nu het toch weer bovenaan staat, wat is handig om te doen? Aangezien het een zeer select groepje is dat het leuk vind tijd te maken voor deze vragen denk ik dat we het een stuk mninder vaak moeten gaan doen, dus niet meer elke 100 topics. Ik stel voor elke 250, waarbij we 750 maar even overslaan en dus pas bij 1000 weer een jubel topic gaan doen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef bukgeit het volgende:
1000. En dan mega-uitpakken.
Daar was ik ook al mee bezig, nu maar hopen dat ze bij de popquiz (of Berkery) niet het zelfde idee hebben....quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:27 schreef Berkery het volgende:
Ik ga alvast broeden op een geluidsfragmenten-vraag, nationale popquiz-style
De mijne is ook vrij simpel hoor, ik weet niet hoe ik een geluidsfragmentenvraag kan maken en door diverse functie-uitbreidingen op mijn werk heb ik ook geen úren de tijd om aan een vraag te knutselen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik zal de mickey mouse van het jubilea in elkaar zetten
deel 984...quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:53 schreef timbob het volgende:
Mijn latijns is niet zo best... hoever zitten we er nu in?
En aangezien ik nogal wat topics mis... kan iemand me niet even een PMetje doen als we weer een jubel hebben?
Prima kickquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:39 schreef Mark het volgende:
Goede kick!
En mag ik bepalen wie de nummers 1, 2 en 3 zijn? Ook als dit als discutabel gezien kunnen worden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef ranja het volgende:
Degene die het meeste goed heeft 3 punten, daarna 2 en daarna 1. Meerdere met evenveel goed, dan krijgt degene wiens antwoord het eerst via de mail (of nu pm) binnenkwam de meeste punten.
Overigens ik moet nog helemaal beginnen
Ik ben er overigens wel voor om de puntentelling een beetje aan te passen. 5 t/m 1 punten, of terugtellend van het aantal inzendingen ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef ranja het volgende:
Degene die het meeste goed heeft 3 punten, daarna 2 en daarna 1. Meerdere met evenveel goed, dan krijgt degene wiens antwoord het eerst via de mail (of nu pm) binnenkwam de meeste punten.
Overigens ik moet nog helemaal beginnen
Bij topic nummer 1000 mogen we inderdaad wel flink uitpakken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef Gambolputty het volgende:
Ik ben er overigens wel voor om de puntentelling een beetje aan te passen. 5 t/m 1 punten, of terugtellend van het aantal inzendingen ofzo.
mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:07 schreef ranja het volgende:
Met het huidige tempo wordt het wel 2009
Volgens mij deden we altijd 3-2-1 punten per vraag. Het aantal vragen dat je stelt is aan jou.quote:Op zondag 30 november 2008 10:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weten we al hoe we de puntenverdeling doen?
Het blijft bij één vraag hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 10:57 schreef belsen het volgende:
Volgens mij deden we altijd 3-2-1 punten per vraag. Het aantal vragen dat je stelt is aan jou.
Ga je gang.quote:Op zondag 30 november 2008 15:43 schreef peaceman het volgende:
Misschien kan iemand een poll maken over de gewenste puntentoekenning. Meerderheid beslist dan hoe er gescoord kan worden.
Ik ook van jouquote:Op zondag 30 november 2008 12:10 schreef Gambolputty het volgende:
Misschien leuk voor de kneuzen dat die ook nog kans maken op een punt?
Ik moet ook dringend aan de slagquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |