Nou loop ik nog niet zo lang mee hier, maar ik kan zelfs 1+1 optellenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zekers! En als het goed is, weet je ook wel met wie, toch?
mail me maar, dan vertel ik t wel hahaha.. wordt nou wel detailistisch....quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, veel succes en geluk dan saampjes!![]()
Van waar naar waar ga je verhuizen eigenlijk?
vast niet toch? ik heb in elk geval nog geen tijd gehad.. wellicht van de week (duim... duim...)quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben ik dan de enige die al heel lang een vraag heeft klaarstaan?
oefquote:Op zondag 25 september 2005 00:04 schreef bukgeit het volgende:
Vraag aan dolle hond: hoeveel regels tekst kun je in één post kwijt?
heb ik toch al gegevenquote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Dolle Hond, waar blijft mijn Albert West punt?
quote:Op zondag 25 september 2005 13:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
oef
ik gebruik het testtopic in FB om dat te proberen.
voor de stats gebruik ik 500 regels per keer, omdat ik daar niet meer dan ong. 650 zou kunnen doen.
maar als je minder characters per regel gebruikt, kan meer.
het gaat nl. om aantal tekens.
en in code - tag kan ongeveer de helft.
Ik heb alleen paint, en de ballen verstand van pixels. Ik kan ze wel onder elkaar posten, maar 25 is best veel...quote:Op maandag 26 september 2005 11:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan moet je met Paint Shop, Photo Shop, etc het aantal pixels dat de plaatjes hoog zijn gelijk maken (en zorgen dat de breedte evenredig wordt vergroot of verkleint omdat ze anders gaan vertekenen).
Of je schakelt een mede-trivaër in die je even helpt...
Je kan ze ook even naar mij mailen, dan tover ik ze vanavond wel ff goed voor je. Ik weet niet of mij dat een grote voorsprong geeft op de anderen? En anders wil het ook wel doen als het jubilieumtopic al open is, om het eerlijk te maken. Het is toch hooguit 5 minuten werk als je weet hoe het moet.....quote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb alleen paint, en de ballen verstand van pixels. Ik kan ze wel onder elkaar posten, maar 25 is best veel...
Als ik het naar je zou mailen, heb je een behoorlijke voorsprong denk ik. Het komt deels op tijd aan bij mijn vraag vrees ik...quote:Op maandag 26 september 2005 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan ze ook even naar mij mailen, dan tover ik ze vanavond wel ff goed voor je. Ik weet niet of mij dat een grote voorsprong geeft op de anderen? En anders wil het ook wel doen als het jubilieumtopic al open is, om het eerlijk te maken. Het is toch hooguit 5 minuten werk als je weet hoe het moet.....
Dan beantwoord jij die vraag toch gewoon niet?quote:
Die 6 punten achterstand moet ik toch ergens mee goed makenquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan beantwoord jij die vraag toch gewoon niet?![]()
Komende maand heb je daar kans genoeg voor.. dan heb ik het vreselijk druk op mijn werk...quote:Op maandag 26 september 2005 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die 6 punten achterstand moet ik toch ergens mee goed maken
quote:Op maandag 26 september 2005 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komende maand heb je daar kans genoeg voor.. dan heb ik het vreselijk druk op mijn werk...
Je kunt ze ook in Paint allemaal even groot maken, en vervolgens bij elkaar in één bestand plakken.quote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb alleen paint, en de ballen verstand van pixels. Ik kan ze wel onder elkaar posten, maar 25 is best veel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |