De mijne is ook vrij simpel hoor, ik weet niet hoe ik een geluidsfragmentenvraag kan maken en door diverse functie-uitbreidingen op mijn werk heb ik ook geen úren de tijd om aan een vraag te knutselen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik zal de mickey mouse van het jubilea in elkaar zetten
deel 984...quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:53 schreef timbob het volgende:
Mijn latijns is niet zo best... hoever zitten we er nu in?
En aangezien ik nogal wat topics mis... kan iemand me niet even een PMetje doen als we weer een jubel hebben?
Prima kickquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:39 schreef Mark het volgende:
Goede kick!
En mag ik bepalen wie de nummers 1, 2 en 3 zijn? Ook als dit als discutabel gezien kunnen worden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef ranja het volgende:
Degene die het meeste goed heeft 3 punten, daarna 2 en daarna 1. Meerdere met evenveel goed, dan krijgt degene wiens antwoord het eerst via de mail (of nu pm) binnenkwam de meeste punten.
Overigens ik moet nog helemaal beginnen
Ik ben er overigens wel voor om de puntentelling een beetje aan te passen. 5 t/m 1 punten, of terugtellend van het aantal inzendingen ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef ranja het volgende:
Degene die het meeste goed heeft 3 punten, daarna 2 en daarna 1. Meerdere met evenveel goed, dan krijgt degene wiens antwoord het eerst via de mail (of nu pm) binnenkwam de meeste punten.
Overigens ik moet nog helemaal beginnen
Bij topic nummer 1000 mogen we inderdaad wel flink uitpakken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef Gambolputty het volgende:
Ik ben er overigens wel voor om de puntentelling een beetje aan te passen. 5 t/m 1 punten, of terugtellend van het aantal inzendingen ofzo.
mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:07 schreef ranja het volgende:
Met het huidige tempo wordt het wel 2009
Volgens mij deden we altijd 3-2-1 punten per vraag. Het aantal vragen dat je stelt is aan jou.quote:Op zondag 30 november 2008 10:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weten we al hoe we de puntenverdeling doen?
Het blijft bij één vraag hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 10:57 schreef belsen het volgende:
Volgens mij deden we altijd 3-2-1 punten per vraag. Het aantal vragen dat je stelt is aan jou.
Ga je gang.quote:Op zondag 30 november 2008 15:43 schreef peaceman het volgende:
Misschien kan iemand een poll maken over de gewenste puntentoekenning. Meerderheid beslist dan hoe er gescoord kan worden.
Ik ook van jouquote:Op zondag 30 november 2008 12:10 schreef Gambolputty het volgende:
Misschien leuk voor de kneuzen dat die ook nog kans maken op een punt?
Ik moet ook dringend aan de slagquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |