Misschien zijn de uitnodigingen zoekgeraakt bij de post...quote:Op maandag 26 september 2005 20:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het feest gaat blijkbaar niet door?
O, ik had ook een taak...quote:Op maandag 26 september 2005 16:29 schreef bukgeit het volgende:
Wat mij betreft wel, maar belsen moet dat ding openen.
Ik ook...quote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef peaceman het volgende:
Morgenavond hoop ik dan...
timbobquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:57 schreef belsen het volgende:
Het is twee en een half jaar terug...
Nou ja, wie is spelleider?
Ik wist er al aardig wat na een korte eerste blik.....dus hij moet wel redelijk te doen zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:38 schreef bukgeit het volgende:
Is mijn vraag een beetje te doen? Helaas kan ik de komende tijd niet of nauwelijks op Fok! aanwezig zijn. Geen idee hoe lang het gaat duren.
En dat weet Timbob ook nog?quote:
Ik heb er 20. Er is een bij waarbij twijfel tussen voornaam of achternaam maar als ik genoeg heb om de zin te raden zal dat vanzelf blijken denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:38 schreef bukgeit het volgende:
Is mijn vraag een beetje te doen? Helaas kan ik de komende tijd niet of nauwelijks op Fok! aanwezig zijn. Geen idee hoe lang het gaat duren.
Is allemaal al geregeld volgens mij....quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef belsen het volgende:
[..]
En dat weet Timbob ook nog?
En Bigshadow zorgt dat Timbob de mail activeert en in kan?
Same herequote:Op zondag 25 september 2005 13:31 schreef Berkery het volgende:
Ik ben bezig met een audiovraag.
As usual![]()
Als ik genoeg antwoorden heb kunnen spieken zorg ik dat Timbob de mailtjes kan gaan checken, als er per ongeluk een inzending is verdwenen, ik weet van niksquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef belsen het volgende:
[..]
En dat weet Timbob ook nog?
En Bigshadow zorgt dat Timbob de mail activeert en in kan?
Ik ben nog een beetje aan het kijken wat voor vraag ik ga doen, was al begonnen met een Dylan vraag.. sorteer nummer bij album, maar dat is misschien toch effe te hoog gegrepenquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 14:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het kijken wat voor vraag ik ga doen, was al begonnen met een Dylan vraag.. sorteer nummer bij album, maar dat is misschien toch effe te hoog gegrepen![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 10:30 schreef Mark het volgende:
Eindelijk gevonden, toch wel handig topic voor een spelleider
Mee eens!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef ranja het volgende:
Maar nu het toch weer bovenaan staat, wat is handig om te doen? Aangezien het een zeer select groepje is dat het leuk vind tijd te maken voor deze vragen denk ik dat we het een stuk mninder vaak moeten gaan doen, dus niet meer elke 100 topics. Ik stel voor elke 250, waarbij we 750 maar even overslaan en dus pas bij 1000 weer een jubel topic gaan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |