werkt nieteensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
jitzzzze vanochtend
http://www.cs.colby.edu/~(...)0Kris%20reaching.jpg
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch* .
*zucht* ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch* .
Waar is je TeeVeePeequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch* .
Kijk je uit dat je niet verkracht wordt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Oviedeee het volgende:
Ik moet vanmiddag naar Enschede... wie gaat ermee? ga er heel laaaaaaaaaaaaang over doen
Haal me maar opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Oviedeee het volgende:
Ik moet vanmiddag naar Enschede... wie gaat ermee? ga er heel laaaaaaaaaaaaang over doen
*Hoest* en *snotter*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch* .
ik ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Volgens mij heb jij vandaag geen zin om te werken ijsmeis
Heeft ie een kort rokje aan dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet verkracht wordt ?
Hudderfield Townquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Haal me maar op
Queenstreet 1 , Huddersfield
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Volgens mij heb jij vandaag geen zin om te werken ijsmeis
wie verwijderd er hier nou ietsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die werken niet meer als ze worden verwijderd
Die mag je niet neuken hoor, want dan klaagt ze je aan dat je dr verkracht !!!quote:
Net of de mods elke post lezenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat is een tvp postquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
*zoekt mee met ijsmeis....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn motivatie is zoek.
Maar ik heb nog een opdracht liggen.
Heb hem wel al geopend. Maar hmm.. *zoekt verder naar haar motivatie*
\\quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:12 schreef Houniet het volgende:
dat is niet best als jitzzze dat was vanmorgen
Not Found
The requested URL /~(...)0Kris reaching.jpg was not found on this server.
Apache/1.3.29 Server at www.cs.colby.edu Port 80
Zal ik even onder je rokje zoeken naar je motivatie ??? of verkracht ik je dan meteen weerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn motivatie is zoek.
Maar ik heb nog een opdracht liggen.
Heb hem wel al geopend. Maar hmm.. *zoekt verder naar haar motivatie*
Eeeuuhhh, de moderator?quote:
Terug Vind Post.quote:
NIET ZO DOEN TEGEN JITZZZZE!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
\\[[url=http://img96.echo.cx/img96/4486/1231230qm.th.jpg]afbeelding][/URL]
zo dan
Dat is dan aanrandingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik even onder je rokje zoeken naar je motivatie ??? of verkracht ik je dan meteen weer![]()
slarioux is ff langs geweest maar dat was 't ook idd, maar echt om te modden niemandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeeuuhhh, de moderator?
die ik hier trouwens nog nooit gezien heb, en nee, dat komt niet door mn chiquita
Oooohh smarty-assesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Terug Vind Post.
Dan komt een topic in je My Active Topics te staan zodat je hem makkelijk kan terug vinden.
Aangezien sommige mensen niet echt een reactie hebben klaar liggen voor een topic, maar wél willen meelezen.
Dan zeggen ze dus TVP .
Isabeau ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
slarioux is ff langs geweest maar dat was 't ook idd, maar echt om te modden niemand
TVP betekend: Terug Vind Post.quote:
Oke , ik wou toch al de toeristische route nemenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Haal me maar op
Queenstreet 1 , Huddersfield
owjah, *shame on me* maar die zijn er ook niet zoveel als wijquote:
Maar je vroeg er zelf om !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan aanranding.
Valt onder verkrachting.
en dat doen we lekker nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En we hebben nog altijd de feedback en "report this post" .
Maar dat is dan weer klikken.
Discriminatie !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar het is altijd de schuld van de mannen, duh..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Oke , ik wou toch al de toeristische route nemen![]()
Jullie vragen er om met zown korte rokjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar het is altijd de schuld van de mannen, duh..
Laat goddess het maar niet lezen, jou vind ze nog liefquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:20 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jullie vragen er om met zown korte rokjes![]()
En als ik naakt loop niet hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:20 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jullie vragen er om met zown korte rokjes![]()
Nee dan ben je gewoon een naturistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als ik naakt loop niet hè?
* ijsmeis doet kleren uit..
Hij heeft nog steeds niet bewezen dat het een chiquita is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee joh stelletje schavuiten..
jullie zijn allemaal jaloers op zijn chiquita![]()
ik heb liever Dole bananenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef IJlien het volgende:
[..]
*Fisher rent naar autoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als ik naakt loop niet hè?
* ijsmeis doet kleren uit..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nudistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dan ben je gewoon een naturist![]()
Ahh maar ik weet dat soort dingenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet bewezen dat het een chiquita is.
Huh, hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahh maar ik weet dat soort dingen![]()
Net als ik weet dat je eigenlijk de hele dag zit te msnnen en dat je het helemaal geen kut-msn vindt![]()
Ik heb geen msn messenger op stagequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahh maar ik weet dat soort dingen![]()
Net als ik weet dat je eigenlijk de hele dag zit te msnnen en dat je het helemaal geen kut-msn vindt![]()
In nederlandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:26 schreef Oviedeee het volgende:
War ligt enschede???
same herequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb geen msn messenger op stage![]()
En aan web-msn messenger doe ik niet
Ach, ga je een Grolschje drinken daar!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:26 schreef Oviedeee het volgende:
Ik wil helemaal niet naar die boeren :S
Gadver... Heinekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ach, ga je een Grolschje drinken daar!
woehoequote:
het was maar een grapjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:26 schreef Megter het volgende:
Trouwens, MSN betekent nog altijd MicroSoft Network en niet per definitie MSN Messenger, ook al staan die icoontjes erbij
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
woehoe
ben niet meer helemaal alleen apart hier op deze aardkloot
Ich weiße dasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, daar lach jij nou om, maar het scheelt niet veel
Ik ga dit weekend weer naar mn beste vriend toe, de beertenderquote:
En je beste vriendin is de babetender?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer naar mn beste vriend toe, de beertender
als er jupiler inzit is het iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vet relaxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoef maar 5 minuten te fietsen om in Duitsland te komen.
Hihi nee die stond voor.. uhm.. just kidding ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat dieergens anders voor stond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
En ik maar denken dat je alwetend bentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi nee die stond voor.. uhm.. just kidding ofzo
en dinsdag is 't weer iemand anders.. is al vanaf 't begin zoquote:
Ik heb maar 15 min nodig om in belgie te komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoef maar 5 minuten te fietsen om in Duitsland te komen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef Houniet het volgende:
Het schuimt en kwijlt?Je bedoelt waarschijnlijk TeardenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van de stagiairs :')
Ik hoef ook maar 15 minuten te fietsen om in Gelderland en Brabant te komenquote:
Hoe durf jij je limburger te noemen!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar 15 minuten te fietsen om in Gelderland en Brabant te komen.
4 provincie/landpunt.
Beertenderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik woon toch in Limbabwequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoe durf jij je limburger te noemen!
met 3 vaatjes bier erbijquote:
Sorry jitzzzze....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja k moet nog een beetje ingewerkt worden
Fisher!![]()
knapquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:32 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb maar 5 minuten nodig om in Istanbul te komen.
waar woon je? Den Haag?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:32 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb maar 20 uur nodig om in indonesie te komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:32 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb het al eerder gezegdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoe durf jij je limburger te noemen!
5 seconden lopen en ik zit op de wcquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
25 minuutjes fietsen en ik zit in Belgie:)
Ik maar 2quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:32 schreef Oviedeee het volgende:
NEE, anders tik ik dat toch inquote:
kom je dan hier naar toe fietsen??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar 15 minuten te fietsen om in Gelderland en Brabant te komen.
4 provincie/landpunt.
inderdaad ja! ik ben van plan me te laten vaccineren! want moet toch altijd naar den haag HS en voor turkije moet je ook vaccinerenquote:
Maar Maar!!quote:
ja ik weet 't, moet beter m'n best doen... je moet nog veel leren leerlinge van mequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja k moet nog een beetje ingewerkt worden
Fisher!![]()
En dan toch nog zo'n buikjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Maar!!.
Ik ben een typische Limburgse.
* Ik kan de taal spreken.
* Ik eet bijna elke dag vlaai.
* Ik woon er.
* Ik kom minimaal 2x per jaar in Mestreech.
Enzo.
Pas op jij he anders kom ik je verkrachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Maar!!.
* Ik woon er.
Enzo.
Echt niet "de winkels zijn los"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Maar!!.
* Ik woon er.
Enzo.
en vergeet je paspoort nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef babba_ het volgende:
[..]
inderdaad ja! ik ben van plan me te laten vaccineren! want moet toch altijd naar den haag HS en voor turkije moet je ook vaccineren![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef Houniet het volgende:
deventer, daar ga ik altijd zwemmenin het zwembad ijsmeis
2 keer maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Maar!!.
* Ik woon er.
Enzo.
zei je gister ook al8-|quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef Houniet het volgende:
deventer, daar ga ik altijd zwemmenin het zwembad ijsmeis
Wat was dat spreekwoord van laatst nou ook alweer, je moet t met een korreltje banaan nemen?quote:
meldt ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:35 schreef R-Alph het volgende:
[..]
2 keer maar
* R-Alph is rasechte Limburger![]()
Ik geloof dat de meningen weer verschillen vandaag, dus ik ga het maar direct aan IJlien vragen: Doe ik lief of ben ik aan het slijmen?quote:
Ik raak die banaan van Jitzeee niet aanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wat was dat spreekwoord van laatst nou ook alweer, je moet t met een korreltje banaan nemen?
ofzo
ging der eerst elke donderdag heenquote:
ja! onderwater kan ik ook wel 200 kg bankdrukken!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
zei je gister ook al8-|
Ik fitness in dat zwembad![]()
Als IJlien lief zegt slijmt ze zelf ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meningen weer verschillen vandaag, dus ik ga het maar direct aan IJlien vragen: Doe ik lief of ben ik aan het slijmen?
u bent scherp vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
zei je gister ook al8-|
Ik fitness in dat zwembad![]()
To become a true Jedi-fighter..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja ik weet 't, moet beter m'n best doen... je moet nog veel leren leerlinge van me
Doe ik lief of ben ik aan het slijmen? is de vraag, hoe kan ze dan antwoorden met ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Als IJlien lief zegt slijmt ze zelf ook
In de sportschool in de schegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja! onderwater kan ik ook wel 200 kg bankdrukken!
Je wilt wel graag laten blijken dat je in Engeland verblijft hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Blinker het volgende:
Vroeger toen ik klein was deed ging ik er wel vaak heen.
De laatste tijd maar nauwelijks. Gaat ook een beetje moeilijk hier in Engeland..
Kijk wat je quotequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe ik lief of ben ik aan het slijmen? is de vraag, hoe kan ze dan antwoorden met ja?
ff heen en weer met easysletje?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Blinker het volgende:
Vroeger toen ik klein was deed ging ik er wel vaak heen.
De laatste tijd maar nauwelijks. Gaat ook een beetje moeilijk hier in Engeland..
Had ik al gezegd dat ik in Engeland zit?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je wilt wel graag laten blijken dat je in Engeland verblijft he
Ohh dat is niet waahaar! Nou goed, misschien een beetje dan Jitz maar ja dat mag ook wel (mijn oren doen pijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Als IJlien lief zegt slijmt ze zelf ook
jij zat toch in Engeland? of heb ik dat nou fout?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef Blinker het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik in Engeland zit?
Is goed, we slijmen wel iets minder bij elkaar hier op Fok!.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohh dat is niet waahaar! Nou goed, misschien een beetje dan Jitz maar ja dat mag ook wel (mijn oren doen pijn)
Maar goed we minderen wel een beetje anders komen die emmers nooit van dit forum af!
Ga bellen met elkaar ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohh dat is niet waahaar! Nou goed, misschien een beetje dan Jitz maar ja dat mag ook wel (mijn oren doen pijn)
Maar goed we minderen wel een beetje anders komen die emmers nooit van dit forum af!
Zeker een actie van Jitzeee, haal die banaan uit je oorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET VLIEGTUIGEN????quote:
het schijntquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jij zat toch in Engeland? of heb ik dat nou fout?
Goeie actie van jitzzzzequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zeker een actie van Jitzeee, haal die banaan uit je oor
Wie zit er in Engeland?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jij zat toch in Engeland? of heb ik dat nou fout?
Die regeling geldt toch niet voor mij he ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is goed, we slijmen wel iets minder bij elkaar hier op Fok!.
dat weet ik niet, dat vraag ik toch aan jequote:
Jij mag bij iedereen slijmen, behalve bij IJlienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die regeling geldt toch niet voor mij he ?![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zeker een actie van Jitzeee, haal die banaan uit je oor
Optiefen met dat geslijmquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij mag bij iedereen slijmen, behalve bij IJlien
ik zit hier verdomme bij KLM! VLIEGTUIGEN zijn cool !!!!quote:
En volgens mij ook niet meer bij goddessquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zozo, er heeft er 1 alleen recht op IJlien of denkt hij dat alleen maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan je shakenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En volgens mij ook niet meer bij goddess![]()
Haha, dan ken ik iemand die jaloers op je isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik zit hier verdomme bij KLM! VLIEGTUIGEN zijn cool !!!!![]()
Gaat lekker he Tear?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En volgens mij ook niet meer bij goddess![]()
Eerste week hier op het forum hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Oviedeee het volgende:
Ik krijg zolangzamerhand een F5 arm.
wat doe je daar dan. ik ga in september luchtvaart studeren in amsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik zit hier verdomme bij KLM! VLIEGTUIGEN zijn cool !!!!![]()
Zie zijn posts, vrijwel alleen gericht aan IJlienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
zozo, er heeft er 1 alleen recht op IJlien of denkt hij dat alleen maar
ctrl+rquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Oviedeee het volgende:
HAhahaha oke oke laten we erover ophoudenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh ff geen zin in doe jij maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Gaat lekker he Tear?!
Open deeltje 58 dan maar
afwisselen met ctrl, rquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Oviedeee het volgende:
Horen wie het zegt, newbiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eerste week hier op het forum he![]()
Amateur
vous?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Haha, dan ken ik iemand die jaloers op je is![]()
al vanaf maart 2004quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eerste week hier op het forum he![]()
Amateur
quote:
Is goed, nu stoppen we ermeequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
HAhahaha oke oke laten we erover ophouden
waar is ijsmeis.. I feel kinda lonely here..
jij ook, je zit onder de 5000quote:
beetje engineeren op afdeling structures. constructie van het vliegtuig dus. en vooral veel rondkijken bij vanalles! uitzicht op landingsbanen vanaf mn werkplekquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
wat doe je daar dan. ik ga in september luchtvaart studeren in ams![]()
quote:
VET JALOERS daar wil ik ook wel stage lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:45 schreef babba_ het volgende:
[..]
beetje engineeren op afdeling structures. constructie van het vliegtuig dus. en vooral veel rondkijken bij vanalles! uitzicht op landingsbanen vanaf mn werkplek![]()
![]()
of hoop de je man te zijn?quote:
klopt, ben der meer als een jaar niet geweest sinds de veranderingquote:
Als ie je verstaatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
oke
Jitzzzze is echt iemand waarmee je kan praten![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
oke
Jitzzzze is echt iemand waarmee je kan praten![]()
valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
bijna vol!
Dan moet je maar in Huddersfield blijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef Blinker het volgende:
Ik haat schiphol. Altijd dat wachten enzo bleh!
Ik was altjid een lurkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
klopt, ben der meer als een jaar niet geweest sinds de verandering
Waar zie je dat allemaal dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
klopt, ben der meer als een jaar niet geweest sinds de verandering
nou ja via die studie moet dat wel lukken dan denk ik! gewoon cv opsturen dan naar recruitment enzo moet goedkomen! het is hier echt super! alleen jammer dat ik een tijd geleden testvlucht met 747 heb gemistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:46 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
VET JALOERS daar wil ik ook wel stage lopenOver 3 jaar moek weer stage lopen kij ker nu al naar uit
![]()
![]()
![]()
Aankomen is niet erg. Wachten wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dan moet je maar in Huddersfield blijven![]()
Ik wil zien dat de klok op 17.00 staatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:48 schreef Houniet het volgende:
wat wil je zien
jIJ WERKEN? of werkt je spelletje niet meer?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:48 schreef Blinker het volgende:
Ik zou eigenlijk ook aan het werk moeten maarja![]()
Computers van tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
Toch post ik stiekem mee.
Want alles laadt traag, waardoor ik dan niks te doen heb.
Gelukkig dat fok wel snel is danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
hahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
He dat is een goed idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
jIJ WERKEN? of werkt je spelletje niet meer?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil zien dat de klok op 17.00 staat
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Blinker het volgende:
Woohoo! Mijn gemiddelde aantal posts per dag is omhoog gegaan met 1!![]()
Shit en ik ben al over de 1020 heen zonder dat ik het weetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Blinker het volgende:
Woohoo! Mijn gemiddelde aantal posts per dag is omhoog gegaan met 1!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |