Doe ik lief of ben ik aan het slijmen? is de vraag, hoe kan ze dan antwoorden met ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Als IJlien lief zegt slijmt ze zelf ook
In de sportschool in de schegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja! onderwater kan ik ook wel 200 kg bankdrukken!
Je wilt wel graag laten blijken dat je in Engeland verblijft hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Blinker het volgende:
Vroeger toen ik klein was deed ging ik er wel vaak heen.
De laatste tijd maar nauwelijks. Gaat ook een beetje moeilijk hier in Engeland..
Kijk wat je quotequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe ik lief of ben ik aan het slijmen? is de vraag, hoe kan ze dan antwoorden met ja?
ff heen en weer met easysletje?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Blinker het volgende:
Vroeger toen ik klein was deed ging ik er wel vaak heen.
De laatste tijd maar nauwelijks. Gaat ook een beetje moeilijk hier in Engeland..
Had ik al gezegd dat ik in Engeland zit?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je wilt wel graag laten blijken dat je in Engeland verblijft he
Ohh dat is niet waahaar! Nou goed, misschien een beetje dan Jitz maar ja dat mag ook wel (mijn oren doen pijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Als IJlien lief zegt slijmt ze zelf ook
jij zat toch in Engeland? of heb ik dat nou fout?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef Blinker het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik in Engeland zit?
Is goed, we slijmen wel iets minder bij elkaar hier op Fok!.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohh dat is niet waahaar! Nou goed, misschien een beetje dan Jitz maar ja dat mag ook wel (mijn oren doen pijn)
Maar goed we minderen wel een beetje anders komen die emmers nooit van dit forum af!
Ga bellen met elkaar ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohh dat is niet waahaar! Nou goed, misschien een beetje dan Jitz maar ja dat mag ook wel (mijn oren doen pijn)
Maar goed we minderen wel een beetje anders komen die emmers nooit van dit forum af!
Zeker een actie van Jitzeee, haal die banaan uit je oorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET VLIEGTUIGEN????quote:
het schijntquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jij zat toch in Engeland? of heb ik dat nou fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |