inderdaad ja! ik ben van plan me te laten vaccineren! want moet toch altijd naar den haag HS en voor turkije moet je ook vaccinerenquote:
Maar Maar!!quote:
ja ik weet 't, moet beter m'n best doen... je moet nog veel leren leerlinge van mequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja k moet nog een beetje ingewerkt worden
Fisher!![]()
En dan toch nog zo'n buikjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Maar!!.
Ik ben een typische Limburgse.
* Ik kan de taal spreken.
* Ik eet bijna elke dag vlaai.
* Ik woon er.
* Ik kom minimaal 2x per jaar in Mestreech.
Enzo.
Pas op jij he anders kom ik je verkrachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Maar!!.
* Ik woon er.
Enzo.
Echt niet "de winkels zijn los"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Maar!!.
* Ik woon er.
Enzo.
en vergeet je paspoort nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef babba_ het volgende:
[..]
inderdaad ja! ik ben van plan me te laten vaccineren! want moet toch altijd naar den haag HS en voor turkije moet je ook vaccineren![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef Houniet het volgende:
deventer, daar ga ik altijd zwemmenin het zwembad ijsmeis
2 keer maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Maar!!.
* Ik woon er.
Enzo.
zei je gister ook al8-|quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef Houniet het volgende:
deventer, daar ga ik altijd zwemmenin het zwembad ijsmeis
Wat was dat spreekwoord van laatst nou ook alweer, je moet t met een korreltje banaan nemen?quote:
meldt ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:35 schreef R-Alph het volgende:
[..]
2 keer maar
* R-Alph is rasechte Limburger![]()
Ik geloof dat de meningen weer verschillen vandaag, dus ik ga het maar direct aan IJlien vragen: Doe ik lief of ben ik aan het slijmen?quote:
Ik raak die banaan van Jitzeee niet aanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wat was dat spreekwoord van laatst nou ook alweer, je moet t met een korreltje banaan nemen?
ofzo
ging der eerst elke donderdag heenquote:
ja! onderwater kan ik ook wel 200 kg bankdrukken!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
zei je gister ook al8-|
Ik fitness in dat zwembad![]()
Als IJlien lief zegt slijmt ze zelf ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meningen weer verschillen vandaag, dus ik ga het maar direct aan IJlien vragen: Doe ik lief of ben ik aan het slijmen?
u bent scherp vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
zei je gister ook al8-|
Ik fitness in dat zwembad![]()
To become a true Jedi-fighter..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja ik weet 't, moet beter m'n best doen... je moet nog veel leren leerlinge van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |