Heeft ie een kort rokje aan dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet verkracht wordt ?
Hudderfield Townquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Haal me maar op
Queenstreet 1 , Huddersfield
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Volgens mij heb jij vandaag geen zin om te werken ijsmeis
wie verwijderd er hier nou ietsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die werken niet meer als ze worden verwijderd
Die mag je niet neuken hoor, want dan klaagt ze je aan dat je dr verkracht !!!quote:
Net of de mods elke post lezenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat is een tvp postquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
*zoekt mee met ijsmeis....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn motivatie is zoek.
Maar ik heb nog een opdracht liggen.
Heb hem wel al geopend. Maar hmm.. *zoekt verder naar haar motivatie*
\\quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:12 schreef Houniet het volgende:
dat is niet best als jitzzze dat was vanmorgen
Not Found
The requested URL /~(...)0Kris reaching.jpg was not found on this server.
Apache/1.3.29 Server at www.cs.colby.edu Port 80
Zal ik even onder je rokje zoeken naar je motivatie ??? of verkracht ik je dan meteen weerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn motivatie is zoek.
Maar ik heb nog een opdracht liggen.
Heb hem wel al geopend. Maar hmm.. *zoekt verder naar haar motivatie*
Eeeuuhhh, de moderator?quote:
Terug Vind Post.quote:
NIET ZO DOEN TEGEN JITZZZZE!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
\\[[url=http://img96.echo.cx/img96/4486/1231230qm.th.jpg]afbeelding][/URL]
zo dan
Dat is dan aanrandingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik even onder je rokje zoeken naar je motivatie ??? of verkracht ik je dan meteen weer![]()
slarioux is ff langs geweest maar dat was 't ook idd, maar echt om te modden niemandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeeuuhhh, de moderator?
die ik hier trouwens nog nooit gezien heb, en nee, dat komt niet door mn chiquita
Oooohh smarty-assesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Terug Vind Post.
Dan komt een topic in je My Active Topics te staan zodat je hem makkelijk kan terug vinden.
Aangezien sommige mensen niet echt een reactie hebben klaar liggen voor een topic, maar wél willen meelezen.
Dan zeggen ze dus TVP .
Isabeau ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
slarioux is ff langs geweest maar dat was 't ook idd, maar echt om te modden niemand
TVP betekend: Terug Vind Post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |