het was maar een grapjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:26 schreef Megter het volgende:
Trouwens, MSN betekent nog altijd MicroSoft Network en niet per definitie MSN Messenger, ook al staan die icoontjes erbij
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
woehoe
ben niet meer helemaal alleen apart hier op deze aardkloot
Ich weiße dasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, daar lach jij nou om, maar het scheelt niet veel
Ik ga dit weekend weer naar mn beste vriend toe, de beertenderquote:
En je beste vriendin is de babetender?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer naar mn beste vriend toe, de beertender
als er jupiler inzit is het iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vet relaxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoef maar 5 minuten te fietsen om in Duitsland te komen.
Hihi nee die stond voor.. uhm.. just kidding ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat dieergens anders voor stond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
En ik maar denken dat je alwetend bentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi nee die stond voor.. uhm.. just kidding ofzo
en dinsdag is 't weer iemand anders.. is al vanaf 't begin zoquote:
Ik heb maar 15 min nodig om in belgie te komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoef maar 5 minuten te fietsen om in Duitsland te komen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef Houniet het volgende:
Het schuimt en kwijlt?Je bedoelt waarschijnlijk TeardenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van de stagiairs :')
Ik hoef ook maar 15 minuten te fietsen om in Gelderland en Brabant te komenquote:
Hoe durf jij je limburger te noemen!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar 15 minuten te fietsen om in Gelderland en Brabant te komen.
4 provincie/landpunt.
Beertenderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |