http://www.videogameshardcore.com/XBOX360.mp4 < Mtv specialquote:Specs
# De CPU is afkomstig van IBM, hij zal 3 cores bevatten die gebaseerd zijn op de PowerPC processors van IBM. Ze zullen draaien op een klokfrequentie van rond de 3GHz.
# De GPU wordt ontwikkeld door ATI en ligt een generatie hoger dan de snelste ATI GPU die op dit moment beschikbaar is voor de PC. Hij zal draaien op 500MHz
# De hoeveelheid RAM wordt minimaal 256MB, al zijn er verhalen dat dit waarschijnlijk 512MB wordt. Op dit moment is het nog niet duidelijk of dit puur voor het systeem is, of wordt gedeeld met de GPU zoals bij de huidige xbox.
# Het medium dat gebruikt gaat worden is zeer waarschijnlijk DVD, net als bij de huidige xbox. Dual layer dvd's kunnen tot 9GB aan data bevatten.
# De hard disc wordt optioneel. Voor savegames gaan geheugenkaarten gebruikt worden. Wat voor soort "geheugenkaarten" dit gaan worden is nog niet duidelijk.
# XNA gaat een grote rol spelen bij de ontwikkeling van games. Het komt erop neer dat games veel makkelijk, goedkoper en vooral sneller ontwikkeld kunnen worden.
# De "xbox 360" zal naar alle waarschijnlijkheid niet backwards compatible zijn.
En verder...
Microsoft gaat waarschijnlijk bepaalde eisen stellen aan developers die games op de "xbox 360" willen uitbrengen. Zo willen ze dat ieder spel minstens de HDTV reslotie van 1280x720p gaat ondersteunen, moet 5.1 digitaal surround sound standaard zijn evenals anti-aliassing. Verder zien ze graag in ieder spel een vorm van xbox-live ondersteuning terug.
Nu we het toch over developers hebben... er is al een behoorlijke lijst met developers die de "xbox 360" willen ondersteunen. Wat vooral opvalt is dat Microsoft dit keer meer (grote) Japanse developers heeft weten te overtuigen.
Maar goed... allemaal leuk en aardig deze semi-feitjes, maar wanneer wordt alles nou een beetje definitief? Op 12 mei 2005 zal Microsoft alles over zijn nieuwe console bekend gaan maken tijdens een wereldwijde announcement op MTV! (in Nederland zal het uitgezonden worden op vrijdag 13 mei om 19:30 uur) In de tussentijd kun je de timer in de gaten houden.
Sony voelt de hete adem al..quote:Sony Considers 2005 PS3 Release
A company rep hints at the possibility of a release this year.
by Anoop Gantayat
May 12, 2005 - In a surprising twist on the next generation hardware race, a Sony representative has stated that a year 2005 release for the next generation PlayStation is a possibility. Responding to questions from Jiji news service, Sony Chief Financial Officer Takao Yuhara states, "For the year end sales season, simultaneously building up both the PlayStation Portable system in America and Europe as well as the next generation PlayStation is one option that we have."
Most industry speculation calls for a next generation PlayStation release in 2006. Sony's third party developers have backed this assumption up with a strong list of PlayStation 2 titles planned for the rest of the year and early next.
The state of the next generation PlayStation software shown at next week's E3 show should reveal if a 2005 release is a possibility for the new system, or if Yuhara's comments were designed to take some steam out of Microsoft's Xbox 360 unveiling later today.
quote:Xbox 360 Ushers in the Future of Games and Entertainment
Highly anticipated video game console is unveiled on an MTV special.
NEW YORK — May 12, 2005 — Celebrating the dawn of a new era in entertainment, millions of game fanatics around the globe came together tonight for the televised unveiling of the Xbox 360™ future-generation game and entertainment system from Microsoft. An audience of millions watched “MTV Presents: The Next-Generation Xbox Revealed” as celebrities, professional athletes, musicians and Xbox officials took the wraps off the much-anticipated system, ending months of intense speculation and satiating consumers worldwide.
The new Xbox 360 system places players at the center of powerful next-generation games and entertainment experiences. The elegant design features a breakthrough wireless controller and an array of Faces, interchangeable faceplates that let gamers personalize their console. The unveiling spotlighted some of the groundbreaking games in development for the new Xbox 360 system, advancements for the Xbox Live™ service — the only unified console gaming service— and new digital media experiences that only Xbox 360 can deliver.
“With the first generation of Xbox, our ambition was to change the way people think about video games,” said Robbie Bach, chief Xbox officer at Microsoft. “Starting today with Xbox 360, our ambition is to transform the way people play games and have fun.”
Xbox 360 will unleash the greatest game lineup in the history of video games when it launches in North America, Europe and Japan this Christmas holiday. The games that captured the color, drama and fun of high-definition gameplay at the MTV unveiling included 2K Sports’ “NBA 2K6”; Activision Publishing Inc.’s “Call of Duty® 2” and “Tony Hawk’s American Wasteland™”, along with id Software’s “QUAKE 4™”; Electronic Arts’ “Madden NFL 06,” “Need for Speed™ Most Wanted” and “Tiger Woods PGA TOUR® 06”; Majesco Entertainment’s “The Darkness”; Microsoft Game Studios’ “Perfect Dark: Zero™,” “Kameo™: Elements of Power™,” “Project Gotham Racing™ 3” and “Gears of War”; THQ Inc.’s “Saint’s Row”; and Ubisoft Entertainment’s “Ghost Recon 3.”
The Platform and Partners Power the Portfolio
Xbox 360 ignites a new era of digital entertainment that is always connected, always personalized and always in high definition. It is the only system designed with a singular platform vision that combines the most-powerful hardware with intelligent software and services advancements.
Every Xbox 360 game is designed for high-definition, wide-screen televisions. Regardless of the television Xbox 360 connects to, gamers will experience smooth, cinematic experiences that far exceed anything they’ve seen or felt in games before. And these experiences are never more than a click away. The Xbox Guide Button is the launch pad that connects gamers to their games, friends and music from the wireless controller.
With more than one teraflop of system-floating point performance, a three-core PowerPC-based CPU for the most-advanced artificial intelligence and physics processing, a custom ATI graphics processor, and more than 512 MB of memory for the ultimate in visual fidelity, the Xbox 360 hardware is a perfect blend of power, elegance and balance. Xbox 360 also features software so smart it remembers what gamers have achieved, continually evolving and enhancing the game experience. When the system is combined with unrivaled Microsoft® XNA™ software development tools, game creators can produce truly believable, thriving worlds.
Fabled game studios such as BioWare Corp., Bizarre Creations Ltd., Bungie Studios and Rare Ltd., as well as legendary Japanese game creators Hironobu Sakaguchi, Tetsuya Mizuguchi, and Yoshiki Okamoto, are harnessing the powerful Xbox 360 platform to create exclusive games for Microsoft Game Studios. Equally commanding, game-changing publishers such as 2K Games, Activision Publishing Inc., Capcom Co. Ltd., Electronic Arts, Tecmo Inc., Namco Hometek Inc., Rockstar Games, SEGA of America Inc., THQ and Ubisoft Entertainment — just to name a few — are flocking to Xbox 360.
“Xbox 360 marks the beginning of a renaissance in video games,” said Don Mattrick, president of Worldwide Studios for Electronic Arts. “The unbelievable Xbox 360 games in development at Electronic Arts will accelerate the industry’s mission to make video games the pre-eminent form of all entertainment.”
“With Xbox 360, a new chapter in video game history is being written,” said Kathy Vrabeck, president of Activision Publishing. “The platform liberates us to achieve new levels of graphics and gameplay so our audiences connect emotionally with more riveting stories, more believable characters and more open, living worlds.”
Xbox Live: New Levels of Service Get Everyone in the Game
Connect Xbox 360 to a broadband connection and get instant access to Xbox Live Silver, available for no monthly service charge with an Xbox 360 system. Players can express their digital identity through their Gamer Profile; connect with friends anytime, anywhere through Xbox Live voice chat; send and receive text and voice message; and access Xbox Live Marketplace to download demos and trailers along with new game levels, maps, weapons, vehicles, skins, classic arcade and card and board games, community-created content, and more to the detachable Xbox 360 hard drive — all right out of the box at no extra cost. Composed of user-generated information such as Achievements (rewards players have earned in games), Gamerzone (style of play), and a custom-created Gamertile (a visual icon to represent the gamer online), the Gamer Profile makes it easy to connect with the Xbox Live community.
Gamers who subscribe to the premium service, Xbox Live Gold, can experience the thrill of multiplayer online gameplay. Gamer Profiles will provide a foundation for intelligent matchmaking, so players of similar skill levels and interests can quickly and easily connect, and the Xbox Live Camera peripheral will let gamers add their faces into games and see their friends while they play. Other Xbox Live Gold features for premium members include video messaging; online tournaments and ladders; and exclusive, original programming such as playing with celebrities online and joining sponsored tournaments to win prizes. And all Xbox 360 owners new to Xbox Live will kick-start their experience with a free month of the full subscription service, which will let them experience the full power of Xbox Live.
Unlock a New World of Digital Entertainment
With Xbox 360, gamers are always on. At its core, Xbox 360 is an amazing game machine with a wide selection of titles. But it is also an entertainment system that lets people power new experiences. Every Xbox 360 system has built-in progressive-scan DVD movie, CD music and photo playback support. The integration of Xbox Live into the system lets players receive game invitations from friends while they’re watching movies or listening to music. And every MP3 player, digital camera and Windows® XP-based PC with a Universal Serial Bus (USB) 2.0 port can plug right into an Xbox 360 system to stream music and photos.
In addition, with built-in Media Center Extender functionality in every system, Xbox 360 players can access recorded TV and digital movies, music, video and photos stored on Windows XP Media Center Edition 2005-based PCs through any Xbox 360 system in the house.
Xbox 360 also opens the door to incredible, new high-definition entertainment. In addition to optimizing all Xbox 360 games for high definition, Xbox 360 will stream high-definition TV and movies stored on Media Center PCs starting this holiday season. As high-definition entertainment becomes more pervasive, Microsoft will offer more ways to experience HDTV and movies in any room in the house, any way people want it. Whether it’s by the dropping of an optical disc in a drive, streaming to Xbox 360, or through broadband distribution, Xbox 360 will let players choose how to light up their high-definition content.
“Xbox 360 is a revolution that promises to ignite new levels of creativity, community and competition,” Bach said. “Tonight’s unveiling is a signal to the world that the next generation of gaming is here.”
About Xbox 360
Xbox 360 is the future-generation video game and entertainment system that places gamers at the center of the experience. Available this holiday season in North America, Europe and Japan, Xbox 360 will ignite a new era of digital entertainment that is always connected, always personalized and always in high definition.
About Xbox Live
Now in its third generation of transforming and uniting Xbox game communities, with more than 300 games planned by end of holiday 2005 and now with presence in 24 countries worldwide, Xbox Live has set the bar for online games entertainment. As the first global, unified online console games service, Xbox Live continues to take online gameplay and entertainment to unprecedented heights. With a rapidly growing global community, Xbox Live offers best-in-class games, intelligent matchmaking, tournaments, unique programming and integration with Xbox.com — there is simply nothing else like it. The service continues to provide more and more ways for members to meet, interact and stay engaged with each other.
About Microsoft
Founded in 1975, Microsoft (Nasdaq “MSFT”) is the worldwide leader in software, services and solutions that help people and businesses realize their full potential
Sony komt gewoon met iets beters voor de dagquote:
Maar 1 controller port en ruimte voor 2 memorycards :S?quote:
Wirelessquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:21 schreef GT4 het volgende:
[..]
Maar 1 controller port en ruimte voor 2 memorycards :S?
waar gaat de 2de controller in ?
en de 3de ?
en de 4de ?
Het gerucht ging dat ie 350 dollar zou worden. 350 euro in Europa dus. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:24 schreef nossio het volgende:
als ze nou ook de prijs nog even bekend maken...kan ik alvast beginnen met sparen![]()
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:00 schreef Tware het volgende:
Lol Fok Games wordt genoemd bij de aftiteling van die trailer
Ja, ik zag het.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:33 schreef taart het volgende:
[..]
dat is een gears of war character als je het filmpje bekijkt![]()
hmm das wel mooi zou mooier zijn dat de xbox 360€ kost ipv 350€quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wireless.
En met 2 shoulderbuttons en 2 triggers.
Beetje raar glow effect als je het mij vraagt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:50 schreef Chocobo het volgende:
Tom Clancy's Rainbow Six op 360
[afbeelding]
[afbeelding]
Verrek!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:00 schreef Tware het volgende:
Lol Fok Games wordt genoemd bij de aftiteling van die trailer
Alle ourcolony teams staan op de aftitelingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Verrek!Inderdaad! Wat zou FOK!games eraan gedaan hebben?
Dat las ik ook, maar begreep het niet helemaal. Zit er ergens een klein waterresevior in?quote:
We zijn ook wel in een tijdperk aangekomen waar plaatjes redelijk nietszeggend worden en trailers en ander bewegend materiaal pas echt een indruk geven op een spelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:12 schreef Luiss het volgende:
PD0
[[url=http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/40611320050513_042519_2_big.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/40611320050513_042519_3_big.jpg]afbeelding][/url]
]
[[url=http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/40611320050513_042518_0_big.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/40611320050513_042518_1_big.jpg]afbeelding][/url]
Vind dit er maar shitty uitzien , enige spellen waarvan ik onder de indruk ben zijn Gears of war en dat Mizuguchi (REZ , Space Channel 5 ) spel .
Yup het effect van belichting en koele grafische trucjes zie je alleen als de boel in beweging isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:13 schreef Tain het volgende:
[..]
We zijn ook wel in een tijdperk aangekomen waar plaatjes redelijk nietszeggend worden en trailers en ander bewegend materiaal pas echt een indruk geven op een spel
Vanavond word er een deadmatch uitgezonden van PD0 op MTV , schijnt ook niet echt indrukkendwekkend geweest te zijn .quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:13 schreef Tain het volgende:
[..]
We zijn ook wel in een tijdperk aangekomen waar plaatjes redelijk nietszeggend worden en trailers en ander bewegend materiaal pas echt een indruk geven op een spel
Ik heb dat stukje al gezien, maar je ziet eigenlijk maar erg weinig om er echt iets zinnigs over te zeggen vind ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:15 schreef Luiss het volgende:
[..]
Vanavond word er een deadmatch uitgezonden van PD0 op MTV , schijnt ook niet echt indrukkendwekkend geweest te zijn .
Wat had je dan verwacht van een game die voor een veel trager platform in eerste instantie is ontwikkeld?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:15 schreef Luiss het volgende:
[..]
Vanavond word er een deadmatch uitgezonden van PD0 op MTV , schijnt ook niet echt indrukkendwekkend geweest te zijn .
Ja tuurlijk, ik heb er hier ook eentje staan met drie 3ghz processorenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:46 schreef star_gazer het volgende:
Zie die specs dan... Dit is gewoon een PC met een controller
De kenner spreekt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:46 schreef star_gazer het volgende:
Een PC met 3 CPU's is nog steeds een PCquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik heb er hier ook eentje staan met drie 3ghz processoren
quote:
Tof, vertel mij dan ff waar ik een videokaart kan halen met 48 pipelines. Ik zie er alleen met 16 of minder in de winkelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:46 schreef star_gazer het volgende:
Dan nog, een PC met een videokaart met 48 pipelines is gewoon een PCquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tof, vertel mij dan ff waar ik een videokaart kan halen met 48 pipelines. Ik zie er alleen met 16 of minder in de winkel
VETquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef Tain het volgende:
van WarDevil verwacht ik ook wel 1 het ander, de trailer ziet er leuk uit
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay, volgens mij schort iets aan mijn kennis over wat een pc daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een PC met 3 CPU's is nog steeds een PC
Precies mijn punt, dat verschil is aan het verdwijnen. Nogmaals, ik zeg niet dat de XBOX360 troep is (in tegendeel zelfsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, volgens mij schort iets aan mijn kennis over wat een pc daadwerkelijk is.
Wat maakt dit een pc, en een console een console?
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Precies mijn punt, dat verschil is aan het verdwijnen. Nogmaals, ik zeg niet dat de XBOX360 troep is (in tegendeel zelfs), maar dat het qua specs (512mb RAM en zelfs een optionele harddisk) wel erg PC-achtig aan het worden is. Add-ons als toetsenbord en muis zijn geen vreemdheden meer.
Maar toch .. het is volgens mij.. puur gericht op de games (hopelijk kan mediacenter er ook op draaien) maar goed omdat de Xbox zich dus op games richt.. vind ik dat het een game console.. en geen pc... Maar de lijn wordt wel erg dun ja..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Precies mijn punt, dat verschil is aan het verdwijnen. Nogmaals, ik zeg niet dat de XBOX360 troep is (in tegendeel zelfs), maar dat het qua specs (512mb RAM en zelfs een optionele harddisk) wel erg PC-achtig aan het worden is. Add-ons als toetsenbord en muis zijn geen vreemdheden meer.
Gelukkig hebbe andere consoles geen CPU, geheugen en opslagcapaciteitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
playstation 2 heeft officieel ondersteuning voor een harde schijf, toetsenbord en muis, dus dat pc-achtige was er allangquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
quote:"What is not known is if gamers will be able to play current Xbox games on the 360. The price of the console has yet to be announced but some speculate it could go on sale in the US for $300 (£162).
Kameo stuk gelezen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT
Ik vind het te tof. Ik moet er ook gewoon een hebbenTyfus
En de beelden gezienquote:
Wat moet ik doen dan, hem weer up krijgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef jercovski het volgende:
de MTV special is down, als een modje dat even kan fixen....
johquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan, hem weer up krijgen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan, hem weer up krijgen?
jammer dattie down isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:57 schreef _GdR_ het volgende:
op IGN is de MTV special te downen
Nee, dit is plain old marketing: als je opponent iets groots aankondigt, dan plan je je aankondigingen zo dat je zo veel mogelijk media-aandacht van hem afsnoept.quote:
kan jij misschien een mirror plaatsen, aangezien praktisch alle servers down zijn,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef JiinX het volgende:
als jullie goed hadden geluisterd of gekeken naar die MTV special dan had je al gezien dat die xbox 360 een soort van media center onboard heeft.
Volgens mij zeiden ze in die review "sluit hem aan op je breedband aansluiting in je thuisnetwerk en je kan er alles opzetten en afspelen. Mp3's, pictures and movies...." Ze lieten zelf nog een kort stukje van dit alles zien.
Zag d'r zeker vet uit. Ben alleen benieuwd naar de prijs en wat sony op de markt brengt straks.
hier niet.quote:
Je kan hem ook draaien, dus daar zullen ze vast iets leuks voor hebben bedachtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hier niet.
mja "water cooled CPU" ? hoe zit dat als je dat ding meeneemt naar vrienden ofzo?
gaat dat niet lekken enzo?
Denk niet dat je dat ooit zelf gaat bijvullen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hier niet.
mja "water cooled CPU" ? hoe zit dat als je dat ding meeneemt naar vrienden ofzo?
gaat dat niet lekken enzo?
Welke beeldenquote:
ja inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan hem ook draaien, dus daar zullen ze vast iets leuks voor hebben bedacht
alsjeblieftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke beelden?? Zijn nog geen 360 plaatjes toch... die zijn volgens IGN 10x mooier dan de huidige plaatjes....
Waarom, ik koop ze toch alledrie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
Maar ik bedoel, wacht ook even de anderen af
Nintendo komt sowieso met draadloze controllers, is vandaag/vannacht bekend gemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:08 schreef basset het volgende:Er is niks mis met de\ze doos. Maar ook ik ben benieuwd waar Sony en NIntendo mee gaan komen. Zoiezo moeten ze minimaal met standaard draadloze controllers komen.
Niet iedereen doet dat Dagglabert Duckquote:
Oke ik begrijp.. maar ik kan hier niet luisteren want ik zit op mijn stage... dat je pc erbij moest... maar als dat waar is wat jij zegt.... dan is het echt een top ding... dan heb je echt alles in 1 ding.. en dan is de prijs (ik verwacht tussen de 200 en 350 euro) echt een schijntje...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef JiinX het volgende:
als jullie goed hadden geluisterd of gekeken naar die MTV special dan had je al gezien dat die xbox 360 een soort van media center onboard heeft.
Volgens mij zeiden ze in die review "sluit hem aan op je breedband aansluiting in je thuisnetwerk en je kan er alles opzetten en afspelen. Mp3's, pictures and movies...." Ze lieten zelf nog een kort stukje van dit alles zien.
Zag d'r zeker vet uit. Ben alleen benieuwd naar de prijs en wat sony op de markt brengt straks.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:21 schreef kokos het volgende:
Ze mogen wel een zoek-verstopte-draadloze-controller-fucntie er in doen. Voor mij
bij mij werkt ie wel in firefoxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:24 schreef Sark het volgende:
OR Xbox 360 or colony
Deze site werkt goed altijd goede upload = 100mbit![]()
Bekijk het filmpje in Internet Explorer ( firefox doet vaag met het filmpje). Reclame kan geskipped worden or feel free te klikken
De Mainstream markt is toch wel erg groot en die zou Microsoft graag als klant willen hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
bij mij werkt ie wel in firefox![]()
Ze richten wel erg op mainstream of niet? Je kunt het voorkantje van de xbox 360 er af halen en een andere opzetten die er anders uitziet (net als frontjes bij een mobiele telefoon)![]()
Firewallsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
waarom kan ik op m'n werk nooit de juiste codecs downloaden
Bovendien is user customized erg in. Sowieso promoten ze het user customized idee nogal. Wat jij wil, dat kan, is een beetje de boodschap van het filmpje. Ik denk dat het een geniaal ding gaat wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
De Mainstream markt is toch wel erg groot en die zou Microsoft graag als klant willen hebben
Weet je wat nog leuker is? Ze leveren er iemand bij die met een pistool naast je staat en je dwingt elke dag 't fontje te vervangen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
bij mij werkt ie wel in firefox![]()
Ze richten wel erg op mainstream of niet? Je kunt het voorkantje van de xbox 360 er af halen en een andere opzetten die er anders uitziet (net als frontjes bij een mobiele telefoon)![]()
Om het vrij simpel te verwoorden, afgaande op de beelden van games op die persconferentie, heeft Amerika shit gezien, en Japan de shit gezien. Ben benieuwd naar die Ninety-Nine Nightsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beelden van de Japanse persconferentie: http://ebinavi.oshietekun.net/modules/news/69.html
Nobuo Uematsu werkt ook mee aan een titel. Can it get any better?
Novemberquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:44 schreef Lemmeb het volgende:
Ik moest nooit wat hebben van die gameconsoles. Maar vanwege tanende interesse in PC's denk ik dat ik er ook maar één ga kopen. Want het apparaat ziet er erg cool uit.
Wanneer staat 'ie gepland om uit te komen?
Moet je die dan ook nog eten geven?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je wat nog leuker is? Ze leveren er iemand bij die met een pistool naast je staat en je dwingt elke dag 't fontje te vervangen.![]()
Dit jaar??? Wauw!quote:
Holy Fuckquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beelden van de Japanse persconferentie: http://ebinavi.oshietekun.net/modules/news/69.html
Nobuo Uematsu werkt ook mee aan een titel. Can it get any better?
ben d'r indd bang voor.quote:
Kijk naar de controller en je weet dat het niet zo is. Geen wit en zwart knoppen bijvoorbeeld.quote:
Extra knopjes bovenop toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk naar de controller en je weet dat het niet zo is. Geen wit en zwart knoppen bijvoorbeeld.
Dat moet wel op te lossen zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk naar de controller en je weet dat het niet zo is. Geen wit en zwart knoppen bijvoorbeeld.
Die witte en zwarte zijn toch naar de achterkant verplaatst?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Backwards Compatiblequote:
Die zijn verplaatst.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht, dat kan nooit zonder die 2 knoppen, maar als ze nu bovenop zitten is het alleen maar beter geworden.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:45 schreef Steve-O het volgende:
Tja Ziet er beter uit als de eerste maar om nou te zeggen tis iets speciaals ...nee.
Zoals gezegd, je kunt er niks uit concluderen. Je weet niet op welke hardware dit menuutje draait. Een Xbox 1 (Live zal wel mee-evolueren op de oude Xbox), een Xbox 2 (zou kunnen, zou prachtig zijn) of gewoon een dummy op een of andere developement computer met demo-info.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die zijn verplaatst.
En er staat duidelijk "Play HALO 2". Dus toch wel, me dunkt.
Maar die heet 2.5.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:59 schreef rolandb5 het volgende:
Er is al aangekondigd dat er een speciale HALO 2 XBOX 360 editie komt.. dus niet perse backwards compatible
Erboven staat ook nog een plaatje van Fablequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:59 schreef rolandb5 het volgende:
Er is al aangekondigd dat er een speciale HALO 2 XBOX 360 editie komt.. dus niet perse backwards compatible
http://www.gamer.nl/nieuws/24728
Gijs wat doe je hier... moet je het Revolution topic niet gaan bevuilenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
In principe kan deze 360 toch net zoveel als een home-cinema set als je er een 5.1 speakerset op aansluit?
Klopt, ik denk dat we ons in 't begin moeten richten op de hoeveelheid objecten die nu op 1 scherm te zien kunnen zijn. Dat zei die gast van Rare ook al in dat filmpje, op de vraag hoeveel objecten er op 't scherm konden worden getoverd:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Dat komt omdat men simpelweg nog geen mooiere games KAN programmeren.
Niets met de hardware te maken. Wacht maar op de U3 engine. Vandaf dat moment ziet alles er tig keer mooier uit. En die draait prima op de X360
F5quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef Dopperking het volgende:
Games Fok wel in het filmpje maar zie op Gmes Fok zelf nog geen topic?
Fok!Games stond erin vanwege 'ons' ourcolony team en nieuwsbericht: http://games.fok.nl/news.php?newsid=4379quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef Dopperking het volgende:
Games Fok wel in het filmpje maar zie op Gmes Fok zelf nog geen topic?
Nee, deze heeft ook TiVo functies en een DVD brander, en kan dus veel meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
In principe kan deze 360 toch net zoveel als een home-cinema set als je er een 5.1 speakerset op aansluit?
Gijsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs wat doe je hier... moet je het Revolution topic niet gaan bevuilen![]()
Of ben je echt zo enthousiast over de Xbox 360 !!
Tis een DVD speler met "extra" functies jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, deze heeft ook TiVo functies en een DVD brander, en kan dus veel meer.
Dat geloof ik allemaal wel, maar waar is er plek voor die harde schijf?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:07 schreef twi het volgende:
Nu ik het zeg begin ik daar trouwens meer en meer over te twijfelen, aangezien dat in dat slappe aftreksel van die MTV presentatie geloof ik niet erg in terug kwam, alleen de mediacenter functies.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal wel, maar waar is er plek voor die harde schijf?
Op het plaatje hierboven staat "A 20GB hard drive is standard"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:15 schreef twi het volgende:
Trouwens, niks dus gehoord van een versie zonder harde schijfOf wel?
Gratis online ??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef Masegate het volgende:
Ik vin het er veelbelovend uit zien. Maar ik vin de console zelf zo lelijk als de nacht. Ik hoop toch wel dat de PS3 er wat mooier uit gaat zien. Wel slim van ze om ook een gratis on-line toevoeging te maken. Veel mensen hebben geen zin om ervoor te betalen.
De plaatjes van de nieuwe games zien er voor zowel de Xbox360 en PS3 übergeil uit!
Verder fijn dat controllers standaard draadloos zijn, nu maar hopen op lange batterij-duur.
Maar nogmaals, de console+controller zien er niet uit. Das wel errug jammer...
Alsnog bizar laag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:14 schreef twi het volgende:
Hij zal wel meer dan 300 euro gaan kosten hoor, dunkt me. Zeker als de geruchten gaan dat 'ie 369 dollar zou moeten gaan kosten.
Boeit me niet... moet hem hebben op release... met Kameoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsnog bizar laag.
Ik zat zelf aan 550+ te denken..
Zoals gezegd, ze zijn via een kabel op te laden, dus je kunt tijdens het opladen gewoon spelen. Lijkt me een betere oplossing dan zo'n bay, want dan moet je per so weer wachten totdat 'ie is opgeladen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef DiningPlayt het volgende:
Dat ding gaat eerst een half jaar 500 E kosten.
Verder snap ik niet waarom ze geen controller oplaadbay hebben ergens. Draadloos is erg gaaf, maar ik heb geen zin om de hele tijd batterijen te kopen. Voor microsoft niet, voor sony niet en voor nintendo niet.
Ja, ik kan het mis hebben, maar ik dacht gehoord te hebben dat sommige spellen gratis on-line mogelijkheden hadden. Net als de PlayStation dus zegmaar. Maar dat X-Box live verder wel gewoon betaald blijft ofsow. Ik zal wel eens even rondzoeken.quote:
Ik ga wel gewoon sparenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Boeit me niet... moet hem hebben op release... met Kameo
Zo'n bay is alleen lastig als je controller leeg is op het moment dat je wilt spelen, dan kan je beter een kabeltje hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef DiningPlayt het volgende:
Zoals gezegd, ze zijn via een kabel op te laden, dus je kunt tijdens het opladen gewoon spelen. Lijkt me een betere oplossing dan zo'n bay, want dan moet je per so weer wachten totdat 'ie is opgeladen.
Is dat zo? Lijkt me idd de beste oplossing. Zolang men niet moeilijk hoeft te doen, of moet stoppen met gamen omdat dan niet kan.
Een oplaadbay is trouwens zo'n slecht plan nog niet: je moet zelf toch ook ooit naar bed? Of School. Of werk.
Tsja, maar stel dat je midden in een belangrijk spelletje zit, en je controller is op een of andere manier leeg. Dan heb ik liever dat ik een kabel erin kan pluggen en door kan spelen dan dat ik moet gaan zitten wachten totdat 'ie is opgeladen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef DiningPlayt het volgende:
Is dat zo? Lijkt me idd de beste oplossing. Zolang men niet moeilijk hoeft te doen, of moet stoppen met gamen omdat dan niet kan.
Een oplaadbay is trouwens zo'n slecht plan nog niet: je moet zelf toch ook ooit naar bed? Of School. Of werk.
Kortom, ze gaan 1 grote game gebruiken om mensen te laten proberen bij launch, maar bij alle komende toptitels zal je wel eerst een paar maanden exclusive online kunnen gamen met Gold.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
There are two tiers of Live service on Xbox 360. The silver tier is free and includes access to the Marketplace, with gamer profiles, voice and text messaging, video messages from gold members, and some massive multiplayer online games. The gold level is paid and includes all of the silver functionality along with online tournaments, video chat, multiplayer gaming, and Live special events.
Dus met silver zou je niet kunnen gamen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef twi het volgende:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
There are two tiers of Live service on Xbox 360. The silver tier is free and includes access to the Marketplace, with gamer profiles, voice and text messaging, video messages from gold members, and some massive multiplayer online games. The gold level is paid and includes all of the silver functionality along with online tournaments, video chat, multiplayer gaming, and Live special events.
Daar heb je op zich wel een punt,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef twi het volgende:
In de weekenden schijnt het gratis te worden, maar ik geloof er nog niks van. Er schijnen een gratis Silver en een betaald Gold te worden, en bij Silver zag ik geen online multiplayer staan bij de mogelijkheden. Dat lijkt me ook wel prima zo. Ik weet nog zo net niet of ik mensen die niet voor Live willen betalen wel op Live zou willen zien, namelijk
Ik betaal er nu wel voor, maar als het in het weekend gratis wordt dan doe ik dat wel, meeste tijd om te gamen heb ik toch in het weekend...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt,
Als je ervoor moet betalen zullen alleen serieuze gamers er gebruik van gaan maken. Indien het gratis is krijg je allerlei mensen die gaan lopen trollen enzo.
Misschien dat er voor het betaalde "gold" account speciale area's/servers komen waar serieuzer gegamed wordt.
Ik zou er zelf niet zo heel snel voor gaan betalen.
Hoezo minder? zoals aangegeven zijn de witte en zwarte verplaatst naar de shoudlers net boven de triggers...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef BMH het volgende:
Hoe kun je Xbox games spelen als de controller minder knoppen heeft?
Omdat er evenveel knoppen zijn? er zijn nu shoulderbuttons en triggersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef BMH het volgende:
Hoe kun je Xbox games spelen als de controller minder knoppen heeft?
Zou ie niet Microsoft met Nintendo verwarrenquote:“With the first generation of Xbox, our ambition was to change the way people think about video games,” said Robbie Bach, chief Xbox officer at Microsoft. “Starting today with Xbox 360, our ambition is to transform the way people play games and have fun.”
Ja, want natuurlijk heeft alleen Nintendo het alleenrecht om zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zou ie niet Microsoft met Nintendo verwarren
Ik las het vanmorgen op school het nieuws een stukje, maar kon niet reageren, dit viel me op. Ga dalijk wel de rest lezen, en vanavond de special kijken denk ik, eerst special dan Asian Screen
Ik denk dat hij bedoelt dat de Xbox niet echt het gamen veranderd, kan je niet ontkennenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:10 schreef twi het volgende:
Ja, want natuurlijk heeft alleen Nintendo het alleenrecht om zoiets te zeggen
Och ze hebben wel het online gaming op een console een zet in de goede richting gegevenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de Xbox niet echt het gamen veranderd, kan je niet ontkennenSnap ook niet dat die gast zegt dat dat wel het geval is. Want dat is obviously niet zo.
MS heeft anders er oa wel voor gezorgd dat gamen ook iets voor volwassenen is geworden. Met de xbox live service bijvoorbeeld. MS heeft gamen gewoon serieus aangepakt, en op die manier vind ik wel dat ze het aanzicht van het gamen wat hebben veranderd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de Xbox niet echt het gamen veranderd, kan je niet ontkennenSnap ook niet dat die gast zegt dat dat wel het geval is. Want dat is obviously niet zo.
Dat is gewoon een logische ontwikkeling, net als in de tijd toen we van 2d naar 3d gingen, dat noem ik geen radicale veranderingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Och ze hebben wel het online gaming op een console een zet in de goede richting gegeven
Gamen meer naar de volwassen mainstream markt krijgen is volgens mij al gedaan door Sony. Microsoft zie ik wel als pionier mbt tot online gaming op je TV inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
MS heeft anders er oa wel voor gezorgd dat gamen ook iets voor volwassenen is geworden. Met de xbox live service bijvoorbeeld. MS heeft gamen gewoon serieus aangepakt, en op die manier vind ik wel dat ze het aanzicht van het gamen wat hebben veranderd.
Het feitelijke spelen is niet veranderd, het online aspect heeft natuurlijk wel erg toegevoegd.
Radicale verandering is het niet en was idd gewoon te verwachten, alleen MS is de enige die het zo heeft aangepakt met een centrale servicequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is gewoon een logische ontwikkeling, net als in de tijd toen we van 2d naar 3d gingen, dat noem ik geen radicale veranderingen.
Wie heeft het hier over radicale veranderingen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is gewoon een logische ontwikkeling, net als in de tijd toen we van 2d naar 3d gingen, dat noem ik geen radicale veranderingen.
Neehoor. Wel jammer dat ie vooral aranged games speelt, nu weten we z´n skill nog niet echtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, J. Allard z'n Halo 2 stats. Die gast sucked, maar hij speelt wel aardig wat Halo 2
Volgens mij kunnen trouwens alleen Live gamers met een aan een passport gekoppelde gamertag dit zien.
Ik kon t ook gewoon zienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, J. Allard z'n Halo 2 stats. Die gast sucked, maar hij speelt wel aardig wat Halo 2
Volgens mij kunnen trouwens alleen Live gamers met een aan een passport gekoppelde gamertag dit zien.
Waar heb je dat kunnen downloaden?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef crossover het volgende:
net een filmpje (van mtv) gezien...ik MOET echt zo'n xbox hebben!!!!!11!!``!!~!`!`!~1~!!!!
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4903quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Waar heb je dat kunnen downloaden?
zou best kunnen,..... de US prijs wordt rond de 299$ zonder extra'squote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef TC03 het volgende:
Zou stoer zijn als ie gewoon €360,- wordt natuurlijk.
Welke codecquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Torrent naar die MTV ding:
http://www.torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=290611
Daar ben ik dus ook bang voor, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op draadloze controllers. Ten eerste ga ik ze kwijt raken en ten tweede vergeet ik dat soort dingen heel vaak op te laden en dan zit je opeens midden in een game zonder controller.
Mijn draadloze muis gaat binnenkort ook de deur uit, die batterijen zijn constant leeg en ik voorzie dezelfde problemen met de Xbox 360 controller. Prove me wrong, Microsoft
Ze zijn op te laden tijdens het gamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op draadloze controllers. Ten eerste ga ik ze kwijt raken en ten tweede vergeet ik dat soort dingen heel vaak op te laden en dan zit je opeens midden in een game zonder controller.
Mijn draadloze muis gaat binnenkort ook de deur uit, die batterijen zijn constant leeg en ik voorzie dezelfde problemen met de Xbox 360 controller. Prove me wrong, Microsoft
Dan is alleen het kwijtraken nog een probleemquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn op te laden tijdens het gamen..
Ach, dan laat je het kabeltje er aan zitten..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan is alleen het kwijtraken nog een probleem
in mn nintendo wavebird zitten al sinds 2002/2003 dezelfde batterijen. en ik heb er redelijk vaak mee gespeeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef DiningPlayt het volgende:
Dat ding gaat eerst een half jaar 500 E kosten.
Verder snap ik niet waarom ze geen controller oplaadbay hebben ergens. Draadloos is erg gaaf, maar ik heb geen zin om de hele tijd batterijen te kopen. Voor microsoft niet, voor sony niet en voor nintendo niet.
Eigenlijk zou er een piepje en een lampje op moeten zitten die gaan piepen/flikkeren als je fluit ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan is alleen het kwijtraken nog een probleem
Ik vind dat de PS2 een geweldig design heeft eigenlijk... en die kon je toen ook al rechtop zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef Reintje het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de flashmod + XBMC 360!!!
Wat en geil apparaatje! Ook niet zo'n foeilelijke spelconsole vorm meer. (Want, wees eerlijk, PSX / PS2 / Gamecube, allemaal van die loze lelijke kistjes...
Het idee is geloof ik ongeveer gelijktijdig. Scheelt misschien een weekje ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog niet echt alles doorgenomen over de Xbox 360, dus misschien is dit wel een hele domme vraag... maar komt er een wereldwijde release of moet Europa weer langer wachten?
QUAKE 4quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Perfect Dark Zero![]()
DOA4
Test Drive 360
Gears of War
Vanavond 19:30 op MTV toch de Europese presentatie ?
Zeker even kijken..!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Perfect Dark Zero![]()
DOA4<--------------------------------- neppe screens. Wacht maar even
Test Drive 360
Gears of War
Vanavond 19:30 op MTV toch de Europese presentatie ?
Zeker even kijken..!
Op de FP staat toch al een prima linkr?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:35 schreef Sark het volgende:
MTV REVEAL XBOX 360 100 MBIT SERVER het heeft even geduurd maar naar flink wat zeuren hebben ze hem bij bogmon geupload
Die heb ik dan even gemist, maar jezus wat zet Rare zichzelf voor lul met PD0 zeg....quote:
Dat is de link naar het OurColony filmpje..dit is de hele MTV showquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Op de FP staat toch al een prima linkr?
Wat zet MS RARE voor schut, denk ik eerder.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik dan even gemist, maar jezus wat zet Rare zichzelf voor lul met PD0 zeg....
Ik verwacht dat de controllers een 'ingebouwde' accu hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zou het dan ook mogelijk zijn om te spelen zonder batterijen, maar alleen de kabel aangesloten? Dat draadloze is voor mij niet echt een must.
Nee ok, dan is het niet zo gek nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat zet MS RARE voor schut, denk ik eerder.
Die game is ontwikkeld voor de XBOX. Ik denk dat MS ze gepushed heeft het uit te stellen zodat het een X360 release game zou worden.
Maar de game is ontwikkeld op basis van de specs van de eerste XBOX. Niet zo gek dus dat het er totaal niet next-gen uit ziet.
Waarom? De 360 wordt naar alle waarschijnlijkheid standaard met Media Center Extender functionaliteiten geleverd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef Reintje het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de flashmod + XBMC 360!!!
quote:In addition, with built-in Media Center Extender functionality in every system
Wat betreft de PSX ben ik het met je eens, maar de PS2 en de Gamecube vind ik er wel aardig uitzien.quote:Want, wees eerlijk, PSX / PS2 / Gamecube, allemaal van die loze lelijke kistjes...
Ach de PS3 wordt ook gewoon een PS2 met betere graphics. Daar heb ik geen probleem mee ofzo, ik verheug me er zelfs wel op, maar het is net als de X360 niets innoverends. Enige die nog echt voor opschudding zou kunnen zorgen is de Revolution, maar dat vraag ik me ook nog af. Volgens mij denkt iedereen daar teveel over simpelweg omdat er nog zo weinig over bekend is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb net die versie van Xrenity gezien, en ik moet zeggen dat ik nou niet zo onder de indruk ben. Misschien ligt het aan mij hoor. Maar Elijah begint al met te zeggen dat de XBOX 360 het gamen voor altijd zal veranderen... Ik vraag me nog steeds af met wat, want die graphics zijn nou niet echt revolutionair te noemen...
Nee, ik heb het met Sony eens, dit is gewoon een Xbox 1,5. Van de andere consoles moeten we het ook nog maar zien natuurlijk, maar de Xbox 360 maakt nou niet echt indruk op mij.
Wanneer begrijpen die fanboys nou eens dat men simpelweg geen mooiere games KAN programmeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb net die versie van Xrenity gezien, en ik moet zeggen dat ik nou niet zo onder de indruk ben. Misschien ligt het aan mij hoor. Maar Elijah begint al met te zeggen dat de XBOX 360 het gamen voor altijd zal veranderen... Ik vraag me nog steeds af met wat, want die graphics zijn nou niet echt revolutionair te noemen...
Nee, ik heb het met Sony eens, dit is gewoon een Xbox 1,5. Van de andere consoles moeten we het ook nog maar zien natuurlijk, maar de Xbox 360 maakt nou niet echt indruk op mij.
Humor.quote:“The unbelievable Xbox 360 games in development at Electronic Arts will accelerate the industry’s mission to make video games the pre-eminent form of all entertainment.”
Graphics zullen volgens mij niet meer revolutionair worden. Ik bedoel; wij hebben de overstap van 2d naar 3d meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
Virtual reality maar dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Baris het volgende:
[..]
Graphics zullen volgens mij niet meer revolutionair worden. Ik bedoel; wij hebben de overstap van 2d naar 3d meegemaakt.What's next?
Natuurlijk kan het wel, er zit gewoon een leercurve in. Developers moeten feeling krijgen met de nieuwe hardware en development tools, en ervaring opdoen om het maximale uit de console te halen. Die doen ze normaliter op door spellen te produceren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wanneer begrijpen die fanboys nou eens dat men simpelweg geen mooiere games KAN programmeren.
Dit heeft NIKS NAKKES NADA met hardware te maken..
Ik heb het ook over nu.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het wel, er zit gewoon een leercurve in
Movie achtige real time simulatie ofzo? Dat je het verschil niet meer ziet tussen een film of een gamequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Baris het volgende:
[..]
Graphics zullen volgens mij niet meer revolutionair worden. Ik bedoel; wij hebben de overstap van 2d naar 3d meegemaakt.What's next?
als of je wat aan die rumble hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Tware het volgende:
Bah ik had toch wel meer verwacht van microsoft. Het enige wat de xbox 2 heeft zijn beter graphics. En geen eens rumble meer in de controllers
En dat weet jij nu alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanneer begrijpen die fanboys nou eens dat men simpelweg geen mooiere games KAN programmeren.
Dit heeft NIKS NAKKES NADA met hardware te maken.. En Sony maakt zichzelf alleen maar belachelijk, dat zullen we bij de release van de ps3 wel zien. Dat zal namelijk precies zo zijn.
En net als bij de release van de XBOX. Te traag, slechte graphics, yadayadayada. Uiteindelijk werd de ps2 lachend opzij gezet als het om graphics ging..
Maar goed, met je avatar had ik ook niet anders verwacht.
Tuurlijk.. maar dat zou geen revolutionaire overstap zijn dunkt mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:28 schreef Menyo het volgende:
[..]
Movie achtige real time simulatie ofzo? Dat je het verschil niet meer ziet tussen een film of een game
sony ook niet zijn beide aangeklaagtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Tware het volgende:
Bah ik had toch wel meer verwacht van microsoft. Het enige wat de xbox 2 heeft zijn beter graphics. En geen eens rumble meer in de controllers
Zijn die door Nintendo aangeklaagd voor de Rumble Feature?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
sony ook niet zijn beide aangeklaagt
Nee, door een ander bedrijf dat het heeft ontwikkeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zijn die door Nintendo aangeklaagd voor de Rumble Feature?Meen je dat nou echt?
Rofl!
dat je controller als vibrator gebruikt kan worden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef 2nosedT het volgende:
* off topic en erg leek *
wat is een rumble feature![]()
Geen force.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef 2nosedT het volgende:
ah ok.
== force feedback of zit daar een subtiel verschil in?
http://www.xbw.nl/article/555/quote:Verder is het goed om te weten dat de controllers weldegelijk rumble zullen bevatten die naar eigen wens is in te stellen.
Heb het net gehoord idd. Sony en Xbox door dat bedrijf aangeklaagd, Nintendo had het op een andere plaats waardoor het wel mocht. Zoietsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, door een ander bedrijf dat het heeft ontwikkeld.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Tware het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Torrent naar die MTV ding:
http://www.torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=290611
Nintendo heeft nog verdomd weinig losgelaten, dus hoe kun je er achteraan lopen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef twi het volgende:
Wel grappig trouwens dat er wat Nintendo aanhangers nu ineens de marketingpraat van Microsoft & Co afkraken terwel ze er in 't eigen topic blind achterna lopen.
Precies. Maar er zijn hier sommige mensen die een vrij enge man als Reggie op de een of andere manier toch als de heilige zelve zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nintendo heeft nog verdomd weinig losgelaten, dus hoe kun je er achteraan lopen?
Doe eens niet zo overgevoelig zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef twi het volgende:
Wel grappig trouwens dat er wat Nintendo aanhangers nu ineens de marketingpraat van Microsoft & Co afkraken terwel ze er in 't eigen topic blind achterna lopen.
Dat lijkt mij niet echt lekker gamen. Met een helm op gamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef washandje het volgende:
[..]
Virtual reality maar dat duurt nog wel even
Overgevoelig? 't Is alleen typisch. Persoon A zegt exact hetzelfde als persoon B en je lacht A uit waar je elke letter van B gelooft. Wat is daar overgevoelig aan?quote:
De grootste vooruitgang zal ook wel zijn dat er veel meer dingen tegelijkertijd op het scherm kunnen zijn. Grafisch is de huidige Xbox ook nog ruim voldoende, dus zoveel ruimte voor verbetering zal er niet zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:43 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het toch eigenlijk merkwaardig dat ik niet echt iets van 'wow' had toen ik de graphics zag.
Mooi plaatje, maar ik wacht liever op wat meer ingame screenshotsquote:
Ik ben benieuwd of je achteraf nog zegt dat het vet was :pquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:02 schreef spenky het volgende:
nog 29minuten@ MTV
XBOX 360 word vet ga cker eff kijken
Die screens zien er ook goed uit!
Je hebt de games nog geeneens gespeeld en weet nu al dat ze matig zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:12 schreef devv05 het volgende:
Ik vind de filmpjes en screens die ik tot nu toe gezien heb allemaal niet bepaald indrukwekkend, dat tovert een beetje pc er ook wel uit en bovendien zijn het allemaal matige games. Ben benieuwd of ik na half 8 meer onder de indruk ben. Tot nu toe ben ik in iedergeval meer benieuwd naar de PS3 met GT5 en GTA4
Maar misschien stel ik mijn mening na vanavond wel bij.
Viel idd erg tegen, maar het is ook puur om de echte echte mainstreamgamer ervan op de hoogte te brengen dat er een nieuwe xbox aan gaat komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je achteraf nog zegt dat het vet was :p
Idd. een stoere gast.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:32 schreef Roi het volgende:
Nou die gast heeft wel een mooi roze jasje en mooie make-up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |