Neehoor. Wel jammer dat ie vooral aranged games speelt, nu weten we z´n skill nog niet echtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, J. Allard z'n Halo 2 stats. Die gast sucked, maar hij speelt wel aardig wat Halo 2
Volgens mij kunnen trouwens alleen Live gamers met een aan een passport gekoppelde gamertag dit zien.
Ik kon t ook gewoon zienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, J. Allard z'n Halo 2 stats. Die gast sucked, maar hij speelt wel aardig wat Halo 2
Volgens mij kunnen trouwens alleen Live gamers met een aan een passport gekoppelde gamertag dit zien.
Waar heb je dat kunnen downloaden?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef crossover het volgende:
net een filmpje (van mtv) gezien...ik MOET echt zo'n xbox hebben!!!!!11!!``!!~!`!`!~1~!!!!
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4903quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Waar heb je dat kunnen downloaden?
zou best kunnen,..... de US prijs wordt rond de 299$ zonder extra'squote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef TC03 het volgende:
Zou stoer zijn als ie gewoon ¤360,- wordt natuurlijk.
Welke codecquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Torrent naar die MTV ding:
http://www.torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=290611
Daar ben ik dus ook bang voor, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op draadloze controllers. Ten eerste ga ik ze kwijt raken en ten tweede vergeet ik dat soort dingen heel vaak op te laden en dan zit je opeens midden in een game zonder controller.
Mijn draadloze muis gaat binnenkort ook de deur uit, die batterijen zijn constant leeg en ik voorzie dezelfde problemen met de Xbox 360 controller. Prove me wrong, Microsoft
Ze zijn op te laden tijdens het gamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op draadloze controllers. Ten eerste ga ik ze kwijt raken en ten tweede vergeet ik dat soort dingen heel vaak op te laden en dan zit je opeens midden in een game zonder controller.
Mijn draadloze muis gaat binnenkort ook de deur uit, die batterijen zijn constant leeg en ik voorzie dezelfde problemen met de Xbox 360 controller. Prove me wrong, Microsoft
Dan is alleen het kwijtraken nog een probleemquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn op te laden tijdens het gamen..
Ach, dan laat je het kabeltje er aan zitten..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan is alleen het kwijtraken nog een probleem
in mn nintendo wavebird zitten al sinds 2002/2003 dezelfde batterijen. en ik heb er redelijk vaak mee gespeeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef DiningPlayt het volgende:
Dat ding gaat eerst een half jaar 500 E kosten.
Verder snap ik niet waarom ze geen controller oplaadbay hebben ergens. Draadloos is erg gaaf, maar ik heb geen zin om de hele tijd batterijen te kopen. Voor microsoft niet, voor sony niet en voor nintendo niet.
Eigenlijk zou er een piepje en een lampje op moeten zitten die gaan piepen/flikkeren als je fluit ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan is alleen het kwijtraken nog een probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |