Ik vind dat de PS2 een geweldig design heeft eigenlijk... en die kon je toen ook al rechtop zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef Reintje het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de flashmod + XBMC 360!!!
Wat en geil apparaatje! Ook niet zo'n foeilelijke spelconsole vorm meer. (Want, wees eerlijk, PSX / PS2 / Gamecube, allemaal van die loze lelijke kistjes...

Het idee is geloof ik ongeveer gelijktijdig. Scheelt misschien een weekje ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog niet echt alles doorgenomen over de Xbox 360, dus misschien is dit wel een hele domme vraag... maar komt er een wereldwijde release of moet Europa weer langer wachten?

QUAKE 4quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Perfect Dark Zero![]()
DOA4
Test Drive 360
Gears of War
Vanavond 19:30 op MTV toch de Europese presentatie ?
Zeker even kijken..!

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Perfect Dark Zero![]()
DOA4<--------------------------------- neppe screens. Wacht maar even
Test Drive 360
Gears of War
Vanavond 19:30 op MTV toch de Europese presentatie ?
Zeker even kijken..!

Op de FP staat toch al een prima linkr?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:35 schreef Sark het volgende:
MTV REVEAL XBOX 360 100 MBIT SERVER het heeft even geduurd maar naar flink wat zeuren hebben ze hem bij bogmon geupload

Die heb ik dan even gemist, maar jezus wat zet Rare zichzelf voor lul met PD0 zeg....quote:

Dat is de link naar het OurColony filmpje..dit is de hele MTV showquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Op de FP staat toch al een prima linkr?

Wat zet MS RARE voor schut, denk ik eerder.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik dan even gemist, maar jezus wat zet Rare zichzelf voor lul met PD0 zeg....

Ik verwacht dat de controllers een 'ingebouwde' accu hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zou het dan ook mogelijk zijn om te spelen zonder batterijen, maar alleen de kabel aangesloten? Dat draadloze is voor mij niet echt een must.

Nee ok, dan is het niet zo gek nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat zet MS RARE voor schut, denk ik eerder.
Die game is ontwikkeld voor de XBOX. Ik denk dat MS ze gepushed heeft het uit te stellen zodat het een X360 release game zou worden.
Maar de game is ontwikkeld op basis van de specs van de eerste XBOX. Niet zo gek dus dat het er totaal niet next-gen uit ziet.

Waarom? De 360 wordt naar alle waarschijnlijkheid standaard met Media Center Extender functionaliteiten geleverd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef Reintje het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de flashmod + XBMC 360!!!
quote:In addition, with built-in Media Center Extender functionality in every system
Wat betreft de PSX ben ik het met je eens, maar de PS2 en de Gamecube vind ik er wel aardig uitzien.quote:Want, wees eerlijk, PSX / PS2 / Gamecube, allemaal van die loze lelijke kistjes...

Ach de PS3 wordt ook gewoon een PS2 met betere graphics. Daar heb ik geen probleem mee ofzo, ik verheug me er zelfs wel op, maar het is net als de X360 niets innoverends. Enige die nog echt voor opschudding zou kunnen zorgen is de Revolution, maar dat vraag ik me ook nog af. Volgens mij denkt iedereen daar teveel over simpelweg omdat er nog zo weinig over bekend is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb net die versie van Xrenity gezien, en ik moet zeggen dat ik nou niet zo onder de indruk ben. Misschien ligt het aan mij hoor. Maar Elijah begint al met te zeggen dat de XBOX 360 het gamen voor altijd zal veranderen... Ik vraag me nog steeds af met wat, want die graphics zijn nou niet echt revolutionair te noemen...
Nee, ik heb het met Sony eens, dit is gewoon een Xbox 1,5. Van de andere consoles moeten we het ook nog maar zien natuurlijk, maar de Xbox 360 maakt nou niet echt indruk op mij.

Wanneer begrijpen die fanboys nou eens dat men simpelweg geen mooiere games KAN programmeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb net die versie van Xrenity gezien, en ik moet zeggen dat ik nou niet zo onder de indruk ben. Misschien ligt het aan mij hoor. Maar Elijah begint al met te zeggen dat de XBOX 360 het gamen voor altijd zal veranderen... Ik vraag me nog steeds af met wat, want die graphics zijn nou niet echt revolutionair te noemen...
Nee, ik heb het met Sony eens, dit is gewoon een Xbox 1,5. Van de andere consoles moeten we het ook nog maar zien natuurlijk, maar de Xbox 360 maakt nou niet echt indruk op mij.

Humor.quote:“The unbelievable Xbox 360 games in development at Electronic Arts will accelerate the industry’s mission to make video games the pre-eminent form of all entertainment.”

Graphics zullen volgens mij niet meer revolutionair worden. Ik bedoel; wij hebben de overstap van 2d naar 3d meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:

Virtual reality maar dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Baris het volgende:
[..]
Graphics zullen volgens mij niet meer revolutionair worden. Ik bedoel; wij hebben de overstap van 2d naar 3d meegemaakt.What's next?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |