Neehoor. Wel jammer dat ie vooral aranged games speelt, nu weten we z´n skill nog niet echtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, J. Allard z'n Halo 2 stats. Die gast sucked, maar hij speelt wel aardig wat Halo 2
Volgens mij kunnen trouwens alleen Live gamers met een aan een passport gekoppelde gamertag dit zien.
Ik kon t ook gewoon zienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, J. Allard z'n Halo 2 stats. Die gast sucked, maar hij speelt wel aardig wat Halo 2
Volgens mij kunnen trouwens alleen Live gamers met een aan een passport gekoppelde gamertag dit zien.
Waar heb je dat kunnen downloaden?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef crossover het volgende:
net een filmpje (van mtv) gezien...ik MOET echt zo'n xbox hebben!!!!!11!!``!!~!`!`!~1~!!!!
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4903quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Waar heb je dat kunnen downloaden?
zou best kunnen,..... de US prijs wordt rond de 299$ zonder extra'squote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef TC03 het volgende:
Zou stoer zijn als ie gewoon ¤360,- wordt natuurlijk.
Welke codecquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Torrent naar die MTV ding:
http://www.torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=290611
Daar ben ik dus ook bang voor, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op draadloze controllers. Ten eerste ga ik ze kwijt raken en ten tweede vergeet ik dat soort dingen heel vaak op te laden en dan zit je opeens midden in een game zonder controller.
Mijn draadloze muis gaat binnenkort ook de deur uit, die batterijen zijn constant leeg en ik voorzie dezelfde problemen met de Xbox 360 controller. Prove me wrong, Microsoft
Ze zijn op te laden tijdens het gamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op draadloze controllers. Ten eerste ga ik ze kwijt raken en ten tweede vergeet ik dat soort dingen heel vaak op te laden en dan zit je opeens midden in een game zonder controller.
Mijn draadloze muis gaat binnenkort ook de deur uit, die batterijen zijn constant leeg en ik voorzie dezelfde problemen met de Xbox 360 controller. Prove me wrong, Microsoft
Dan is alleen het kwijtraken nog een probleemquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn op te laden tijdens het gamen..
Ach, dan laat je het kabeltje er aan zitten..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan is alleen het kwijtraken nog een probleem
in mn nintendo wavebird zitten al sinds 2002/2003 dezelfde batterijen. en ik heb er redelijk vaak mee gespeeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef DiningPlayt het volgende:
Dat ding gaat eerst een half jaar 500 E kosten.
Verder snap ik niet waarom ze geen controller oplaadbay hebben ergens. Draadloos is erg gaaf, maar ik heb geen zin om de hele tijd batterijen te kopen. Voor microsoft niet, voor sony niet en voor nintendo niet.
Eigenlijk zou er een piepje en een lampje op moeten zitten die gaan piepen/flikkeren als je fluit ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan is alleen het kwijtraken nog een probleem
Ik vind dat de PS2 een geweldig design heeft eigenlijk... en die kon je toen ook al rechtop zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef Reintje het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de flashmod + XBMC 360!!!
Wat en geil apparaatje! Ook niet zo'n foeilelijke spelconsole vorm meer. (Want, wees eerlijk, PSX / PS2 / Gamecube, allemaal van die loze lelijke kistjes...
Het idee is geloof ik ongeveer gelijktijdig. Scheelt misschien een weekje ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog niet echt alles doorgenomen over de Xbox 360, dus misschien is dit wel een hele domme vraag... maar komt er een wereldwijde release of moet Europa weer langer wachten?
QUAKE 4quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Perfect Dark Zero![]()
DOA4
Test Drive 360
Gears of War
Vanavond 19:30 op MTV toch de Europese presentatie ?
Zeker even kijken..!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Perfect Dark Zero![]()
DOA4<--------------------------------- neppe screens. Wacht maar even
Test Drive 360
Gears of War
Vanavond 19:30 op MTV toch de Europese presentatie ?
Zeker even kijken..!
Op de FP staat toch al een prima linkr?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:35 schreef Sark het volgende:
MTV REVEAL XBOX 360 100 MBIT SERVER het heeft even geduurd maar naar flink wat zeuren hebben ze hem bij bogmon geupload
Die heb ik dan even gemist, maar jezus wat zet Rare zichzelf voor lul met PD0 zeg....quote:
Dat is de link naar het OurColony filmpje..dit is de hele MTV showquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Op de FP staat toch al een prima linkr?
Wat zet MS RARE voor schut, denk ik eerder.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik dan even gemist, maar jezus wat zet Rare zichzelf voor lul met PD0 zeg....
Ik verwacht dat de controllers een 'ingebouwde' accu hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zou het dan ook mogelijk zijn om te spelen zonder batterijen, maar alleen de kabel aangesloten? Dat draadloze is voor mij niet echt een must.
Nee ok, dan is het niet zo gek nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat zet MS RARE voor schut, denk ik eerder.
Die game is ontwikkeld voor de XBOX. Ik denk dat MS ze gepushed heeft het uit te stellen zodat het een X360 release game zou worden.
Maar de game is ontwikkeld op basis van de specs van de eerste XBOX. Niet zo gek dus dat het er totaal niet next-gen uit ziet.
Waarom? De 360 wordt naar alle waarschijnlijkheid standaard met Media Center Extender functionaliteiten geleverd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef Reintje het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de flashmod + XBMC 360!!!
quote:In addition, with built-in Media Center Extender functionality in every system
Wat betreft de PSX ben ik het met je eens, maar de PS2 en de Gamecube vind ik er wel aardig uitzien.quote:Want, wees eerlijk, PSX / PS2 / Gamecube, allemaal van die loze lelijke kistjes...
Ach de PS3 wordt ook gewoon een PS2 met betere graphics. Daar heb ik geen probleem mee ofzo, ik verheug me er zelfs wel op, maar het is net als de X360 niets innoverends. Enige die nog echt voor opschudding zou kunnen zorgen is de Revolution, maar dat vraag ik me ook nog af. Volgens mij denkt iedereen daar teveel over simpelweg omdat er nog zo weinig over bekend is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb net die versie van Xrenity gezien, en ik moet zeggen dat ik nou niet zo onder de indruk ben. Misschien ligt het aan mij hoor. Maar Elijah begint al met te zeggen dat de XBOX 360 het gamen voor altijd zal veranderen... Ik vraag me nog steeds af met wat, want die graphics zijn nou niet echt revolutionair te noemen...
Nee, ik heb het met Sony eens, dit is gewoon een Xbox 1,5. Van de andere consoles moeten we het ook nog maar zien natuurlijk, maar de Xbox 360 maakt nou niet echt indruk op mij.
Wanneer begrijpen die fanboys nou eens dat men simpelweg geen mooiere games KAN programmeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb net die versie van Xrenity gezien, en ik moet zeggen dat ik nou niet zo onder de indruk ben. Misschien ligt het aan mij hoor. Maar Elijah begint al met te zeggen dat de XBOX 360 het gamen voor altijd zal veranderen... Ik vraag me nog steeds af met wat, want die graphics zijn nou niet echt revolutionair te noemen...
Nee, ik heb het met Sony eens, dit is gewoon een Xbox 1,5. Van de andere consoles moeten we het ook nog maar zien natuurlijk, maar de Xbox 360 maakt nou niet echt indruk op mij.
Humor.quote:“The unbelievable Xbox 360 games in development at Electronic Arts will accelerate the industry’s mission to make video games the pre-eminent form of all entertainment.”
Graphics zullen volgens mij niet meer revolutionair worden. Ik bedoel; wij hebben de overstap van 2d naar 3d meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
Virtual reality maar dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Baris het volgende:
[..]
Graphics zullen volgens mij niet meer revolutionair worden. Ik bedoel; wij hebben de overstap van 2d naar 3d meegemaakt.What's next?
Natuurlijk kan het wel, er zit gewoon een leercurve in. Developers moeten feeling krijgen met de nieuwe hardware en development tools, en ervaring opdoen om het maximale uit de console te halen. Die doen ze normaliter op door spellen te produceren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wanneer begrijpen die fanboys nou eens dat men simpelweg geen mooiere games KAN programmeren.
Dit heeft NIKS NAKKES NADA met hardware te maken..
Ik heb het ook over nu.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het wel, er zit gewoon een leercurve in
Movie achtige real time simulatie ofzo? Dat je het verschil niet meer ziet tussen een film of een gamequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Baris het volgende:
[..]
Graphics zullen volgens mij niet meer revolutionair worden. Ik bedoel; wij hebben de overstap van 2d naar 3d meegemaakt.What's next?
als of je wat aan die rumble hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Tware het volgende:
Bah ik had toch wel meer verwacht van microsoft. Het enige wat de xbox 2 heeft zijn beter graphics. En geen eens rumble meer in de controllers
En dat weet jij nu alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanneer begrijpen die fanboys nou eens dat men simpelweg geen mooiere games KAN programmeren.
Dit heeft NIKS NAKKES NADA met hardware te maken.. En Sony maakt zichzelf alleen maar belachelijk, dat zullen we bij de release van de ps3 wel zien. Dat zal namelijk precies zo zijn.
En net als bij de release van de XBOX. Te traag, slechte graphics, yadayadayada. Uiteindelijk werd de ps2 lachend opzij gezet als het om graphics ging..
Maar goed, met je avatar had ik ook niet anders verwacht.
Tuurlijk.. maar dat zou geen revolutionaire overstap zijn dunkt mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:28 schreef Menyo het volgende:
[..]
Movie achtige real time simulatie ofzo? Dat je het verschil niet meer ziet tussen een film of een game
sony ook niet zijn beide aangeklaagtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Tware het volgende:
Bah ik had toch wel meer verwacht van microsoft. Het enige wat de xbox 2 heeft zijn beter graphics. En geen eens rumble meer in de controllers
Zijn die door Nintendo aangeklaagd voor de Rumble Feature?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
sony ook niet zijn beide aangeklaagt
Nee, door een ander bedrijf dat het heeft ontwikkeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zijn die door Nintendo aangeklaagd voor de Rumble Feature?Meen je dat nou echt?
Rofl!
dat je controller als vibrator gebruikt kan worden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef 2nosedT het volgende:
* off topic en erg leek *
wat is een rumble feature![]()
Geen force.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef 2nosedT het volgende:
ah ok.
== force feedback of zit daar een subtiel verschil in?
http://www.xbw.nl/article/555/quote:Verder is het goed om te weten dat de controllers weldegelijk rumble zullen bevatten die naar eigen wens is in te stellen.
Heb het net gehoord idd. Sony en Xbox door dat bedrijf aangeklaagd, Nintendo had het op een andere plaats waardoor het wel mocht. Zoietsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, door een ander bedrijf dat het heeft ontwikkeld.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Tware het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Torrent naar die MTV ding:
http://www.torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=290611
Nintendo heeft nog verdomd weinig losgelaten, dus hoe kun je er achteraan lopen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef twi het volgende:
Wel grappig trouwens dat er wat Nintendo aanhangers nu ineens de marketingpraat van Microsoft & Co afkraken terwel ze er in 't eigen topic blind achterna lopen.
Precies. Maar er zijn hier sommige mensen die een vrij enge man als Reggie op de een of andere manier toch als de heilige zelve zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nintendo heeft nog verdomd weinig losgelaten, dus hoe kun je er achteraan lopen?
Doe eens niet zo overgevoelig zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef twi het volgende:
Wel grappig trouwens dat er wat Nintendo aanhangers nu ineens de marketingpraat van Microsoft & Co afkraken terwel ze er in 't eigen topic blind achterna lopen.
Dat lijkt mij niet echt lekker gamen. Met een helm op gamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef washandje het volgende:
[..]
Virtual reality maar dat duurt nog wel even
Overgevoelig? 't Is alleen typisch. Persoon A zegt exact hetzelfde als persoon B en je lacht A uit waar je elke letter van B gelooft. Wat is daar overgevoelig aan?quote:
De grootste vooruitgang zal ook wel zijn dat er veel meer dingen tegelijkertijd op het scherm kunnen zijn. Grafisch is de huidige Xbox ook nog ruim voldoende, dus zoveel ruimte voor verbetering zal er niet zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:43 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het toch eigenlijk merkwaardig dat ik niet echt iets van 'wow' had toen ik de graphics zag.
Mooi plaatje, maar ik wacht liever op wat meer ingame screenshotsquote:
Ik ben benieuwd of je achteraf nog zegt dat het vet was :pquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:02 schreef spenky het volgende:
nog 29minuten@ MTV
XBOX 360 word vet ga cker eff kijken
Die screens zien er ook goed uit!
Je hebt de games nog geeneens gespeeld en weet nu al dat ze matig zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:12 schreef devv05 het volgende:
Ik vind de filmpjes en screens die ik tot nu toe gezien heb allemaal niet bepaald indrukwekkend, dat tovert een beetje pc er ook wel uit en bovendien zijn het allemaal matige games. Ben benieuwd of ik na half 8 meer onder de indruk ben. Tot nu toe ben ik in iedergeval meer benieuwd naar de PS3 met GT5 en GTA4
Maar misschien stel ik mijn mening na vanavond wel bij.
Viel idd erg tegen, maar het is ook puur om de echte echte mainstreamgamer ervan op de hoogte te brengen dat er een nieuwe xbox aan gaat komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je achteraf nog zegt dat het vet was :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |