Ik ben er ook heel blij meequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, een laptop is errug lekker hoor, ik ben nog steeds blij met de onze
*werk afbelt*quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga morgen rotterdam onveilig maken!
Ik doe meequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:49 schreef danosa het volgende:
Zou toch liever een Malibu colaatje drinken nu
Hier ook een ware invasie van die beesten. Eerst een keer in colonne dwars door mijn woonkamer, toen heb ik de plint bij een zijraam los getrokken en de boel helemaal dicht gekit. En toen een lokdoosje in de kamer gezet en toen was het klaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En mieren overal mieren terwijl er nergens meer iets zoetigs meer ligt.
Daarom daaromquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:50 schreef DaanBanaantje het volgende:
goedgoed! wel grappig hoor. Nu viel ik ook wel op door die ENORME buik, maar toch. Zo zie je maar weer hoe klein de wereld eigenlijk is!
Hier een doos die ze spaartquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over Blokker gesproken. Is er hier iemand die de dukaten spaart?
Ik ben net bij de blokker geweest en heb er 16 gekregen maar ik doe er niks mee, meestal als het er eentje is of zo dan gooi ik ze weg maar nu het er 16 zijn.
Iemand die ze wil hebben?
dat is 150 meter bij mijn werk vandaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga morgen rotterdam onveilig maken!
ik ga met luca en een vriendje van luca met de trein en de metro naar het maritiem museum en professor plons.
batterijen voor de digicam liggen al op te laden.......
ik heb dr zin in en de beide jongens zijn ook al in de feeststemming bij het idee van heeeeeeeel lang met de trein
Wat is daar dozerig aan? Niks toch? Ik ben alleen veel te laks met dat soort dingen.quote:
Ik heb nu ook 2 mierenlokdoosjes neergezet, en ik heb hier 2 katten en een hond die die beestjes ook zo leuk vindenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
.
Nu is het achter in de tuin weer feest, ik wist gisteren niet wat ik zag.
Ik heb vorige week bij de Gamma 'mierenpoeder' meegenomen (stond in het ongedierte-verdelg-rek). Het zal wel je reinste troep zijn, maar het werkt als een trein. Poeder strooien bij de ingang van hun nesten en een uurtje later zie je al geen mier meer. Ik heb gisteren dus zo ongeveer mijn halve terras gepakt en nu zijn ze allemaal weg!
Ik weet niet hoe handig poeder is ivm met kindjes maar je kan later de boel weer schoonspoelen evt.
Blokkermedewerkers zijn over het algemeen niet zo aardig om je dat te gevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
hahahaha.. ik zat op het laatst ook hele dagen achter de kassa op een prullenbak. Echt erg.. maarja, we hebben het allemaal overleeft!
ehhm.. bart smit mensjes krijgen toch ook korting bij de blokker of vergis ik me nu weer?
Deal!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef danosa het volgende:
Ik wou dat ik morgen vrij was
Mén ik heb het keidruk gehad vandaag, dus ga maar eens lekker tv kijken in bed
Veel plezier morgen Lady wrb
Daan dat drankje hou je van mij tegoed
LB jij krijgt ook een I.O.Y.
Nappietime
ahhhh.. ze hebben helemaal niks te geenzininhebben, ze MOETEN! stelletje sufkutten daar! Gewoon dwingen! anders zal ik eens met meneerblokker gaan praten!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
Weet ik Banaan maar bij de gewone Blokker hebben ze daar ook met pasje helemaal geen zin in
Leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hmm ik word net gevraagd door goede vrienden om een afspraak te maken voor een etentje met zijn 4en bij Jamie Oliver in Londen in zijn zaak Fifteen...
eerst volgende staatsloterij is de jackpot gewoon voor onsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:55 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb mijn week niet deze week. Maandag nog de restanten van een lichte voedselvergiftiging, Dinsdag ontslag en een blauwe enkel omdat ik mijn autoportier deed dichtgooien met mijn enkel. Woensdag, bijna van de trap gevallen, aan overgehouden gekneusde tenen en dan gisteren een ongelukje met de auto. Ik heb het echt voor elkaar!! Gelukkig is het niets ergs maar ik trek het wel aan op het moment.![]()
![]()
Maar verder gaat alles goed gelukkig!!!![]()
Dan hoef ik niet meer te gaan werken!! Jaaah.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
eerst volgende staatsloterij is de jackpot gewoon voor ons
Ik denkd at ze rustig kan gaan werken vandaag. Die heeft al zoveel pecht gehad deze week dat er toch niets meer bij kanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
RandaIk zou vandaag in bed blijven als ik jou was
ze hoeft niet meer te werken tot het eind van haar contractquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denkd at ze rustig kan gaan werken vandaag. Die heeft al zoveel pecht gehad deze week dat er toch niets meer bij kan
Ben werkeloos!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denkd at ze rustig kan gaan werken vandaag. Die heeft al zoveel pecht gehad deze week dat er toch niets meer bij kan
ja, maar je zegt net dat je dan niet meer hoeft te gaan weken als je in je bed blijft liggen?quote:
*spuit elf*quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet hoe handig poeder is ivm met kindjes maar je kan later de boel weer schoonspoelen evt.
ik ben aanwezig, helpdesk is alleen nog niet gebeld vandaag, niets te doen dus. Lekker zo'n zieke vervangen als je ergens anders genoeg zou kunnen doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:36 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Jij zou nu wel aan het werk moeten zijn!!! Lijkt er niet echt op.![]()
![]()
Ik heb ook nog een stapel liggenquote:
Die stel ik nog even uit, straks, ok?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, tuurlijk komt het goed, maar EERST WEEKEND hoor![]()
Oe klinkt niet verkeerd!quote:Wij zijn lekker een dagje naar het openluchtmuseum geweest voor... 1,10 per persoonMet de krant van vandaag mocht je er gratis in namelijk, omdat ze museum van het jaar geworden zijn. Het was leuk
, en ik heb ook
ouderwetse toverballen
gekocht
I know, maar als je die hordes gisteren zag, daar hielp geen lokdoosje voor. Dat vind ik voor een plotselingen invasie binnen of zo wel heel handig, maar dit was echt niet grappig meer. Vandaar mijn greep naar grover geschut.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
*spuit elf*
Je hebt ook van die lokdoosjes, gewoon te koop bij de bouwmarkt, hoef je ook niet met poeder te klooien
Geweldig!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:46 schreef Luchtbel het volgende:
Ja natuurlijk, de plastichuls in de vorm van een banaan komt eind september op de markt![]()
ET als ik een boor had, dan had ik hem zelf gemaakt![]()
Is elastiek dan niet handiger dan touw? Dan stuitert het gewoon terug.quote:
Ook die zie ik voor me. Een soort rubberen condoomachtig iets waar je die banaan dan in kan frotten zodat hij vast zit. Alleen moet je de laatste helft er dan weer uitlepelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:50 schreef Anitra het volgende:
Geweldig!!!Dan wil ik vast een bestelling plaatsen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook die zie ik voor me. Een soort rubberen condoomachtig iets waar je die banaan dan in kan frotten zodat hij vast zit. Alleen moet je de laatste helft er dan weer uitlepelen.
Nee natuurlijk niet, de onderkant is er vanaf te draaien en met de speciale Gadsie-ontstopper drukt u alles er gewoon uit. Deze is in breedte te verstellen dus te gebruiken bij al uw Gadsieproducten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook die zie ik voor me. Een soort rubberen condoomachtig iets waar je die banaan dan in kan frotten zodat hij vast zit. Alleen moet je de laatste helft er dan weer uitlepelen.
Hoeveel wil je er hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:42 schreef Luchtbel het volgende:
Iemand die wil investeren? Geld en toverballen kunnen in overleg uiteraard gedoneerd worden
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:41 schreef Anitra het volgende:
Oeh tovverballen
Weet je trouwens dat die dingen bijna niet meer te koop zijn?
Heb vorige week een winkeltje gevonden die ze wel had, maar ben een tijd opzoek geweest.
* Loena-tik- gaat goed rondkijken van het weekendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
luca is een uurtje geleden door zijn pa opgehaald. hij is de komende dagen in spijkenisse.
maar derde pinksterdag is hij lekker bij ons
Openluchtmuseum in Arnhem. Is voor ons ongeveer drie kwartier met de brommer (en 2 uur met de trein, dus brommer is beterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
oeeee toverballen.
welk museum ben je geweest miss-d?
Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!! En die foto's willen we zien natuurlijkquote:wij hebben een ontzettend leuke dag gehad.
ik heb een berg foto's gemaakt (in totaal geloof ik 70)
woon jij ook in waterland dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:10 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
* Loena-tik- gaat goed rondkijken van het weekend![]()
....quote:
quote:Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
Ben je ook zoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
morgen dan, want ik ga zo slapen, tis een grooooooooooooooooot park
Ja! Ik heb morgen een Fok!Meetingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:22 schreef clauwheee het volgende:
Gaan er nog mensen iets leuks doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:27 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg net mail van Etos..
Helemaal geen fok-babietjes in de finale van de superbaby-verkiezing![]()
En we hadden nog wel Noah en Melvin als filiaal-winnaars..
Nah zegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:21 schreef Sugar het volgende:
Karin, weet je wat er staat als je op Fok! fossiel klikt?
[..]
![]()
Zo te horen ga je naar de hondenmeetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja! Ik heb morgen een Fok!MeetingNou ja, eigenlijk hebben Casper en Smekkie een Fok!Meeting
Het wordt inmiddels een soort van vouwwagenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:35 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahahaahha de Gadsie 2005!!!![]()
Weet je wat ook nog wel handig zou kunnen zijn. Een groot spatscherm eronder, met eventueel een lekrandje ofzo. Bram drinkt nu uit een gewone beker maar is nog niet zo slim om hem altijd goed op tafel terug te zettenHeb al wat liters melk van de grond moeten dweilen.
hahaha dat denk jij! die dikke buik zit er nog steeds hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:56 schreef Ladybos het volgende:
Daanbanaantje als ik weer eens bij de Prenatal 'moet' zijn kom ik even binnen bij de Blokker hoor ! Hoe kan ik jou herkennen ? Want die dikke buik heb je natuurlijk niet meer ;-)
Heb je die jurk nog gekregen toen? Voor weinig?quote:
das idd een heel goed programma. Heb ik een keer een trial versie van gehad van gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:04 schreef Luckepuk het volgende:Ulead Gif Animator!
Kheb een nieuwe liefde!
![]()
Wow, gaaf!! Vooral diequote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:10 schreef Rottdog het volgende:
De schandalige buit
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een body-warmer voor over de spijkerjas en een spijkerbroek![]()
Ik zie wel vaker dat jij er in het weekend heeel vroeg bij bent, doe je dat voor je lol? Vroeg ik me afquote:Op zaterdag 14 mei 2005 06:32 schreef daniman het volgende:
[..]
das idd een heel goed programma. Heb ik een keer een trial versie van gehad van gehadMijn Danyel icon heb ik destijds ook in dat programma gemaakt
valt wel mee hoor luchtbel. ik ken luca en ik ken jelle.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het best gewaagd, met twee knullen van die leeftijd op stap gaan!
Ik vind een ander kind van die leeftijd meenemen met de trein enzovoorts wel ff wat anders dan je eigen kind.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef jessie het volgende:
Gewaagd? Hahahaha dan zou ik nooit met me meiden op stap kunnen
Klinkt als gezellig lady-wrb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was dat geworden als ze gewoon de 40 weken had uitgezeten!?
Kreeg net het kaartje in de bus.
W ~ H ~ T
waren het hippe vogels?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:22 schreef daniman het volgende:
Vogels zijn geweldig! Ik heb een leuke meeting gehad vandaag!
Maat?quote:
Gijs is lievquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:37 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet waar ik hem moet plaatsen, maar wil toch nog even een piep klein spammetje doen van René dr kadootje Gijs...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs is lievnet als alle Gijsjes overigens
( voor de mensen die dit niet snappen, klik op mijn naam en je weet waarom
)
Stuur Gijs dan maar opquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:46 schreef moussy het volgende:
ow trouwens, voor 2 euro en dan 5,50 verzendskosten
Groeien ze in huis op Luchtbel? En waar is dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:48 schreef Luchtbel het volgende:
Leah!!! Ik weet iemand die babykatjes wegdoet, weet niet of ze inmiddels gereserveerd zijn maar ze mogen in juli dacht ik weg.
Ik moet al huilen bij de gedachte dat ze doodgaanquote:Op zondag 15 mei 2005 00:30 schreef Leah het volgende:
Ik ben inmiddels 4 katten verder, en ik jank me steeds weer helemaal ongelukkig als ze doodgaan,
Je bent denk ik niet de enigequote:Op zondag 15 mei 2005 09:04 schreef Spindizzy het volgende:
Ik moet al huilen bij de gedachte dat ze doodgaan![]()
Ik ook... dan kijk ik naar mn mooie slapende menneke en dan stromen de tranen me over de wangenquote:Op zondag 15 mei 2005 09:04 schreef Spindizzy het volgende:
Ik moet al huilen bij de gedachte dat ze doodgaan![]()
Die je ook weer doorverkoopt?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:30 schreef danosa het volgende:
Die schoentjes voor Jolie zijn super zeg!!!
ik ben ook Ebay verslaafd, laat Oiliy vanuit de US versturen
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef moussy het volgende:
Ja tis echt een kjoetie, maar na deze foto blijft hij in F&F
[afbeelding]
Veendamquote:Op zondag 15 mei 2005 22:30 schreef danosa het volgende:
Waar ga je naar toe Spuuglokje?
Is dit een hintquote:Op zondag 15 mei 2005 22:56 schreef clauwheee het volgende:
Oe tis dak geen auto heb anders was ik die kant ook ff op gereden
Whahah nee hoorquote:
Een echte Groningen meetingquote:Op zondag 15 mei 2005 23:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja zeg, dat zou me toch eens leuk zijn, een mini-meeting![]()
Een abonnement kan daar eigenlijk altijd uit, als je twee keer gaat heb je hem er al uit toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja joh, de dierentuin is hartstikke leuk! Wij hebben een abonnement op de dierentuin in Emmen
Wij vrekken nemen gewoon ons eigen drinken en eten meequote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef danosa het volgende:
Spaar je misschien ook airmiles coolbabe?
ik ga binnekort met deze dingen maar kaartjes van dierenpark Emmen bestellen. Het ís ook gewoon niet meer te betalen, je eet en drinkt ook genoeg in een park, parkeergeld, belachelijke dure foto's , 100 euro is weg
quote:Abonnementen:
persoonlijk ¤ 40,00
echtpaar ¤ 80,00
persoonlijk (65 +) ¤ 34,50
echtpaar (65 +) ¤ 69,00
ieder (klein)kind (3 t/m 18 jaar) ¤ 16,50 (alleen bij volwassene op het abonnement!)
quote:Onze toegangsprijzen voor dit jaar:
Volwassene ¤ 16,50
Kind (3 t/m 9 jaar) ¤ 13,50
65 + ¤ 13,50
Gehandicapten ¤ 13,50
GMTA enzo hè?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wij vrekken nemen gewoon ons eigen drinken en eten meeEn je auto kun je op zondag gratis parkeren daar achter de (ABN?)bank, die met die slagbomen.
dat zeg ikquote:Op maandag 16 mei 2005 00:15 schreef coolbabe het volgende:
Voor Tom hoeven we nog niet naar de dierentuin te gaan, die wordt al blij van een badeendje![]()
Wij hebben een abonnement op Ouwehand. We moeten drie keer gaan en dan hebben we em er al uit.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja joh, de dierentuin is hartstikke leuk! Wij hebben een abonnement op de dierentuin in Emmen
Ja inderdaad, das dus bij Emmen ook zo.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben een abonnement op Ouwehand. We moeten drie keer gaan en dan hebben we em er al uit.
En krijg je bij Emmen ook allerlei cadeaus? Volgens mij krijgen we een zoopdvd of knuffel, gratis toegangskaarten voor AviFauna en nog wat kortingsdingen... best wel leukquote:Op maandag 16 mei 2005 11:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, das dus bij Emmen ook zo.
Ik heb geen idee, wij hebben (nog) geen abonnement, Esmeetje en dr ouders wel en die hebben um er al uit voor dit jaarquote:Op maandag 16 mei 2005 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En krijg je bij Emmen ook allerlei cadeaus? Volgens mij krijgen we een zoopdvd of knuffel, gratis toegangskaarten voor AviFauna en nog wat kortingsdingen... best wel leuk
Oeps, ik dacht dat jij er ook een hadquote:Op maandag 16 mei 2005 11:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wij hebben (nog) geen abonnement, Esmeetje en dr ouders wel en die hebben um er al uit voor dit jaarGeen idee of die er cadeautjes bijkrijgen
We willen er wel eentje hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat jij er ook een had
Wij hadden dit weekend weer willen gaan, maar we zijn vrijdag natuurlijk al weg geweest, dus het wordt lekker volgend weekend
Wij zaten te twijfelen ja of nee, hebben het toen maar niet gedaan, maar kregen een foldertje waarin stond dat als je dezelfde dag nog een abonnement kocht, je de toegangskaarten van die dag in mindering op het abonnementsgeld kreeg. Dat hebben we toen maar gedaanquote:Op maandag 16 mei 2005 11:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We willen er wel eentje hoorHadden we eigenlijk al moeten dan want kan voor ons wel uit, we zijn dit jaar al 2 keer geweest en gaan vast nog wel een keertje.
Das wel een goede dealquote:Op maandag 16 mei 2005 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij zaten te twijfelen ja of nee, hebben het toen maar niet gedaan, maar kregen een foldertje waarin stond dat als je dezelfde dag nog een abonnement kocht, je de toegangskaarten van die dag in mindering op het abonnementsgeld kreeg. Dat hebben we toen maar gedaan![]()
Leuk zeg! Ik heb een paar weken geleden blauwe klompjes voor Tristan gekochtquote:Op maandag 16 mei 2005 15:28 schreef moussy het volgende:
Ik heb net voor Cas zn eerste klompjes gekocht
uiteraardquote:Op maandag 16 mei 2005 15:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Heb je ook een bijpassend overal Moussy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |