das idd een heel goed programma. Heb ik een keer een trial versie van gehad van gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:04 schreef Luckepuk het volgende:Ulead Gif Animator!
Kheb een nieuwe liefde!
![]()
Wow, gaaf!! Vooral diequote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:10 schreef Rottdog het volgende:
De schandalige buit
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een body-warmer voor over de spijkerjas en een spijkerbroek![]()
truitjes!!
Ik zie wel vaker dat jij er in het weekend heeel vroeg bij bent, doe je dat voor je lol? Vroeg ik me afquote:Op zaterdag 14 mei 2005 06:32 schreef daniman het volgende:
[..]
das idd een heel goed programma. Heb ik een keer een trial versie van gehad van gehadMijn Danyel icon heb ik destijds ook in dat programma gemaakt
valt wel mee hoor luchtbel. ik ken luca en ik ken jelle.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het best gewaagd, met twee knullen van die leeftijd op stap gaan!
Ik vind een ander kind van die leeftijd meenemen met de trein enzovoorts wel ff wat anders dan je eigen kind.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef jessie het volgende:
Gewaagd? Hahahaha dan zou ik nooit met me meiden op stap kunnen
Klinkt als gezellig lady-wrb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was dat geworden als ze gewoon de 40 weken had uitgezeten!?
Kreeg net het kaartje in de bus.
W ~ H ~ T
waren het hippe vogels?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:22 schreef daniman het volgende:
Vogels zijn geweldig! Ik heb een leuke meeting gehad vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |