Ik ben er ook heel blij meequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, een laptop is errug lekker hoor, ik ben nog steeds blij met de onze
*werk afbelt*quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga morgen rotterdam onveilig maken!
Ik doe meequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:49 schreef danosa het volgende:
Zou toch liever een Malibu colaatje drinken nu
Hier ook een ware invasie van die beesten. Eerst een keer in colonne dwars door mijn woonkamer, toen heb ik de plint bij een zijraam los getrokken en de boel helemaal dicht gekit. En toen een lokdoosje in de kamer gezet en toen was het klaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En mieren overal mieren terwijl er nergens meer iets zoetigs meer ligt.
Daarom daaromquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:50 schreef DaanBanaantje het volgende:
goedgoed! wel grappig hoor. Nu viel ik ook wel op door die ENORME buik, maar toch. Zo zie je maar weer hoe klein de wereld eigenlijk is!
Hier een doos die ze spaartquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over Blokker gesproken. Is er hier iemand die de dukaten spaart?
Ik ben net bij de blokker geweest en heb er 16 gekregen maar ik doe er niks mee, meestal als het er eentje is of zo dan gooi ik ze weg maar nu het er 16 zijn.
Iemand die ze wil hebben?
dat is 150 meter bij mijn werk vandaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga morgen rotterdam onveilig maken!
ik ga met luca en een vriendje van luca met de trein en de metro naar het maritiem museum en professor plons.
batterijen voor de digicam liggen al op te laden.......
ik heb dr zin in en de beide jongens zijn ook al in de feeststemming bij het idee van heeeeeeeel lang met de trein
Wat is daar dozerig aan? Niks toch? Ik ben alleen veel te laks met dat soort dingen.quote:
Ik heb nu ook 2 mierenlokdoosjes neergezet, en ik heb hier 2 katten en een hond die die beestjes ook zo leuk vindenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
.
Nu is het achter in de tuin weer feest, ik wist gisteren niet wat ik zag.
Ik heb vorige week bij de Gamma 'mierenpoeder' meegenomen (stond in het ongedierte-verdelg-rek). Het zal wel je reinste troep zijn, maar het werkt als een trein. Poeder strooien bij de ingang van hun nesten en een uurtje later zie je al geen mier meer. Ik heb gisteren dus zo ongeveer mijn halve terras gepakt en nu zijn ze allemaal weg!
Ik weet niet hoe handig poeder is ivm met kindjes maar je kan later de boel weer schoonspoelen evt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |