Is elastiek dan niet handiger dan touw? Dan stuitert het gewoon terug.quote:
Ook die zie ik voor me. Een soort rubberen condoomachtig iets waar je die banaan dan in kan frotten zodat hij vast zit. Alleen moet je de laatste helft er dan weer uitlepelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:50 schreef Anitra het volgende:
Geweldig!!!Dan wil ik vast een bestelling plaatsen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook die zie ik voor me. Een soort rubberen condoomachtig iets waar je die banaan dan in kan frotten zodat hij vast zit. Alleen moet je de laatste helft er dan weer uitlepelen.
Nee natuurlijk niet, de onderkant is er vanaf te draaien en met de speciale Gadsie-ontstopper drukt u alles er gewoon uit. Deze is in breedte te verstellen dus te gebruiken bij al uw Gadsieproducten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook die zie ik voor me. Een soort rubberen condoomachtig iets waar je die banaan dan in kan frotten zodat hij vast zit. Alleen moet je de laatste helft er dan weer uitlepelen.
Hoeveel wil je er hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:42 schreef Luchtbel het volgende:
Iemand die wil investeren? Geld en toverballen kunnen in overleg uiteraard gedoneerd worden
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:41 schreef Anitra het volgende:
Oeh tovverballen
Weet je trouwens dat die dingen bijna niet meer te koop zijn?
Heb vorige week een winkeltje gevonden die ze wel had, maar ben een tijd opzoek geweest.
* Loena-tik- gaat goed rondkijken van het weekendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
luca is een uurtje geleden door zijn pa opgehaald. hij is de komende dagen in spijkenisse.
maar derde pinksterdag is hij lekker bij ons
Openluchtmuseum in Arnhem. Is voor ons ongeveer drie kwartier met de brommer (en 2 uur met de trein, dus brommer is beterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
oeeee toverballen.
welk museum ben je geweest miss-d?
Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!! En die foto's willen we zien natuurlijkquote:wij hebben een ontzettend leuke dag gehad.
ik heb een berg foto's gemaakt (in totaal geloof ik 70)
woon jij ook in waterland dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:10 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
* Loena-tik- gaat goed rondkijken van het weekend![]()
....quote:
quote:Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
Ben je ook zoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
morgen dan, want ik ga zo slapen, tis een grooooooooooooooooot park
Ja! Ik heb morgen een Fok!Meetingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:22 schreef clauwheee het volgende:
Gaan er nog mensen iets leuks doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:27 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg net mail van Etos..
Helemaal geen fok-babietjes in de finale van de superbaby-verkiezing![]()
En we hadden nog wel Noah en Melvin als filiaal-winnaars..
Nah zegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:21 schreef Sugar het volgende:
Karin, weet je wat er staat als je op Fok! fossiel klikt?
[..]
![]()
Zo te horen ga je naar de hondenmeetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja! Ik heb morgen een Fok!MeetingNou ja, eigenlijk hebben Casper en Smekkie een Fok!Meeting
Het wordt inmiddels een soort van vouwwagenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:35 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahahaahha de Gadsie 2005!!!![]()
Weet je wat ook nog wel handig zou kunnen zijn. Een groot spatscherm eronder, met eventueel een lekrandje ofzo. Bram drinkt nu uit een gewone beker maar is nog niet zo slim om hem altijd goed op tafel terug te zettenHeb al wat liters melk van de grond moeten dweilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |