Blokkermedewerkers zijn over het algemeen niet zo aardig om je dat te gevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
hahahaha.. ik zat op het laatst ook hele dagen achter de kassa op een prullenbak. Echt erg.. maarja, we hebben het allemaal overleeft!
ehhm.. bart smit mensjes krijgen toch ook korting bij de blokker of vergis ik me nu weer?
Deal!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef danosa het volgende:
Ik wou dat ik morgen vrij was
Mén ik heb het keidruk gehad vandaag, dus ga maar eens lekker tv kijken in bed
Veel plezier morgen Lady wrb
Daan dat drankje hou je van mij tegoed
LB jij krijgt ook een I.O.Y.
Nappietime
ahhhh.. ze hebben helemaal niks te geenzininhebben, ze MOETEN! stelletje sufkutten daar! Gewoon dwingen! anders zal ik eens met meneerblokker gaan praten!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
Weet ik Banaan maar bij de gewone Blokker hebben ze daar ook met pasje helemaal geen zin in
Leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hmm ik word net gevraagd door goede vrienden om een afspraak te maken voor een etentje met zijn 4en bij Jamie Oliver in Londen in zijn zaak Fifteen...
eerst volgende staatsloterij is de jackpot gewoon voor onsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:55 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb mijn week niet deze week. Maandag nog de restanten van een lichte voedselvergiftiging, Dinsdag ontslag en een blauwe enkel omdat ik mijn autoportier deed dichtgooien met mijn enkel. Woensdag, bijna van de trap gevallen, aan overgehouden gekneusde tenen en dan gisteren een ongelukje met de auto. Ik heb het echt voor elkaar!! Gelukkig is het niets ergs maar ik trek het wel aan op het moment.![]()
![]()
Maar verder gaat alles goed gelukkig!!!![]()
Dan hoef ik niet meer te gaan werken!! Jaaah.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
eerst volgende staatsloterij is de jackpot gewoon voor ons
Ik denkd at ze rustig kan gaan werken vandaag. Die heeft al zoveel pecht gehad deze week dat er toch niets meer bij kanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
RandaIk zou vandaag in bed blijven als ik jou was
ze hoeft niet meer te werken tot het eind van haar contractquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denkd at ze rustig kan gaan werken vandaag. Die heeft al zoveel pecht gehad deze week dat er toch niets meer bij kan
Ben werkeloos!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denkd at ze rustig kan gaan werken vandaag. Die heeft al zoveel pecht gehad deze week dat er toch niets meer bij kan
ja, maar je zegt net dat je dan niet meer hoeft te gaan weken als je in je bed blijft liggen?quote:
*spuit elf*quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet hoe handig poeder is ivm met kindjes maar je kan later de boel weer schoonspoelen evt.
ik ben aanwezig, helpdesk is alleen nog niet gebeld vandaag, niets te doen dus. Lekker zo'n zieke vervangen als je ergens anders genoeg zou kunnen doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:36 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Jij zou nu wel aan het werk moeten zijn!!! Lijkt er niet echt op.![]()
![]()
Ik heb ook nog een stapel liggenquote:
Die stel ik nog even uit, straks, ok?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, tuurlijk komt het goed, maar EERST WEEKEND hoor![]()
Oe klinkt niet verkeerd!quote:Wij zijn lekker een dagje naar het openluchtmuseum geweest voor... 1,10 per persoonMet de krant van vandaag mocht je er gratis in namelijk, omdat ze museum van het jaar geworden zijn. Het was leuk
, en ik heb ook
ouderwetse toverballen
gekocht
I know, maar als je die hordes gisteren zag, daar hielp geen lokdoosje voor. Dat vind ik voor een plotselingen invasie binnen of zo wel heel handig, maar dit was echt niet grappig meer. Vandaar mijn greep naar grover geschut.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
*spuit elf*
Je hebt ook van die lokdoosjes, gewoon te koop bij de bouwmarkt, hoef je ook niet met poeder te klooien
Geweldig!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:46 schreef Luchtbel het volgende:
Ja natuurlijk, de plastichuls in de vorm van een banaan komt eind september op de markt![]()
ET als ik een boor had, dan had ik hem zelf gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |