Pssssshtquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
Daar moet op gezopen worden
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
Daar moet op gezopen worden
Sarah is nog niet compleet, ik heb nog niet de opblaaspop van teardrop en de bril van Balliciousquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:41 schreef tijgerwillie het volgende:
ooh jah, 50 alweer geitje82 waar is sarah???? gefelici flapstaart
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
Die vent is veel te lang voor die auto
Dat zei ik al, die opblaaspop is teruggegaan naar de winkel en is daarna weer gewoon verkochtquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Sarah is nog niet compleet, ik heb nog niet de opblaaspop van teardrop en de bril van Ballicious
De stoelen komen even hoog hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
Die vent is veel te lang voor die auto
Gelukkig, blijkt alweer hoeveel verstand ik ervan hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De stoelen komen even hoog hoor.
Die foto is gewoon van een te hoog punt genomen.
Daarom moet je een broodtrommeltje aanschaffenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit nu aan een bammetje met bezweette kaas omdat het in een plastic zakje heeft gezeten
Daar hebben ze koelkasten voorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit nu aan een bammetje met bezweette kaas omdat het in een plastic zakje heeft gezeten
Gelukkig heb je meer verstand van verzekerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig, blijkt alweer hoeveel verstand ik ervan heb![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van verzekeren![]()
das van zo'n reclame joh kuttekopquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb meer verstand van zeilen
Neeheee want een broodtrommeltje past niet in mijn jaszak, ik neem nooit een tas mee namelijk, mijn bammetjes in plastic zakje gaan elke morgen gewoon in mijn jaszakquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom moet je een broodtrommeltje aanschaffen.
Aluminiumfoliequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neeheee want een broodtrommeltje past niet in mijn jaszak, ik neem nooit een tas mee namelijk, mijn bammetjes in plastic zakje gaan elke morgen gewoon in mijn jaszak![]()
Moet ik hier serieus op ingaan, of zal ik je maar gewoon laten blaten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
das van zo'n reclame joh kuttekop
Laat mij maar gewoon blatenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op ingaan, of zal ik je maar gewoon laten blaten?
Beter te vroeg dan te laatquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef Megter het volgende:
Sorry dat ie een beetje te vroeg was, maar m'n stagebegeleider wilde het 1 en ander bespreken dus ik moest wel op invoeren klikken
Je moet dat zeepje ook niet oprapenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:58 schreef Ballicious het volgende:
schraal
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je moet dat zeepje ook niet oprapen
Dan moet je gewoon tegen je stagebegeleider zeggen, ah flikker toch op man ! ik moet eerst ff een heel belangrijk topic openen op Fok! dus je wacht maar ff !quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef Megter het volgende:
Sorry dat ie een beetje te vroeg was, maar m'n stagebegeleider wilde het 1 en ander bespreken dus ik moest wel op invoeren klikken
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon tegen je stagebegeleider zeggen, ah flikker toch op man ! ik moet eerst ff een heel belangrijk topic openen op Fok! dus je wacht maar ff !
Door een man of door een vrouw ?quote:
Manquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Door een man of door een vrouw ?
Het is verboden terrein voor zequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:08 schreef Ballicious het volgende:
Je kat dan
Nog nooit door een vrouw ervaren ?quote:
Ik heb er last van !!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ja... als je er last van hebt moet je het maar zeggen hoor
![]()
Een onderwerp zoals sex met dieren, heb ik inderdaad last van.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ja... als je er last van hebt moet je het maar zeggen hoor
![]()
Nog niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog nooit door een vrouw ervaren ?
Oooohw oke , duidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog niet.
Ik heb nog nooit een vriendinnetje gehad.
Jij bent soms best vaagquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef Ballicious het volgende:
maxhardcore
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een onderwerp zoals sex met dieren, heb ik inderdaad last van.
Soms ??? Ik vind eigenlijk altijdquote:
Niet in topics die gaan over sex met dierenquote:
Door je brilquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:14 schreef Ballicious het volgende:
Maar waarom vind ijsmeis mij vaag?
Je laat de optie openquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog niet.
Ik heb nog nooit een vriendinnetje gehad.
Welcome backquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:14 schreef PeuRac het volgende:
was ik weer![]()
![]()
HOe vond je de foto's ijsmeis?
Omdat jij vaak maar 1 woord post waarbij ik denk "Ehhhh?? Oke?"quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:14 schreef Ballicious het volgende:
Maar waarom vind ijsmeis mij vaag?
Misschien moet je dan es gaan zoeken naar een lief vriendinnetjequote:
ben ik toch niet de enige die dat af en toe denktquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat jij vaak maar 1 woord post waarbij ik denk "Ehhhh?? Oke?"
en jij kijkt toe zekerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je dan es gaan zoeken naar een lief vriendinnetje![]()
Groter zal alleen passen als hij langwerpiger is, maar dat heeft niet zoveel nut, dus groter kan niet nee. We haalden de achterkant eraf en zo'n kleiner iemand hier kon zo z'n kop erin stekenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welcome back
en:
[quote]Die uitlaten staan mooi zo.
De filter is huge mên.
Groter past er ook niet in of wel?[/quote
dat is verrie naisquote:
Ik denk dat eigenlijk altijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ben ik toch niet de enige die dat af en toe denkt
erm nee, waarom zou ik dat doen ?quote:
Gaaf eh?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ben ik toch niet de enige die dat af en toe denkt
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groter zal alleen passen als hij langwerpiger is, maar dat heeft niet zoveel nut, dus groter kan niet nee. We haalden de achterkant eraf en zo'n kleiner iemand hier kon zo z'n kop erin steken![]()
Ik hoorde net dat hij ook nog gechipt is, en ik ga kijken of ik een geluids fragmentje nog kan maken
* mag ik één extra banaan voor het andere oor voor deze jongeman ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
* mag ik één cursus Engels voor deze jongeman?
Broem, broem, broemquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Jaaah, geluid![]()
.
Hij maakt toch wel een broem geluid hè? geen mwehhhhhhh?
ik begin na de zomer misschien aan een studie welke 100% in het engels isquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
* mag ik één cursus Engels voor deze jongeman?
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je dan es gaan zoeken naar een lief vriendinnetje![]()
Dan hoor ik helemaal niets meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* mag ik één extra banaan voor het andere oor voor deze jongeman ?
Welke dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik begin na de zomer misschien aan een studie welke 100% in het engels is
Maar zij niet op jou ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee..
Ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje.
Een combinatie van het amerikaanse muscle met italiaan tempramentquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Jaaah, geluid![]()
.
Hij maakt toch wel een broem geluid hè? geen mwehhhhhhh?
iets met de ultieme fantasie van de gemiddelde fok!kende jongens hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
erm nee, waarom zou ik dat doen ?![]()
Wel eens gezoend met een meisje?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee..
Ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* mag ik één extra banaan voor het andere oor voor deze jongeman ?
ik ook,alleen niet misschienquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Euhm ik denk dat die fantasie iets verder gaat dan alleen maar kijken hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
iets met de ultieme fantasie van de gemiddelde fok!kende jongens hier![]()
Ze wist het nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar zij niet op jou ?dat zou ik me als man zijnde nou niet kunnen voorstellen eigenlijk
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euhm ik denk dat die fantasie iets verder gaat dan alleen maar kijken hoor
Dat lijkt me wel oké klinkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een combinatie van het amerikaanse muscle met italiaan temprament
Sja, kansje gemist danquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze wist het niet.
Maar we sliepen elke week bij elkaar en als we film keken lagen we tegen elkaar aan.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze wist het niet.
Maar we sliepen elke week bij elkaar en als we film keken lagen we tegen elkaar aan.
Neequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Aaahhww schattig
En nooit haar willen/durven laten weten dat je verliefd op dr was ?
Mijn ouders gaan me überhaubt niet meer sponsoren als ik ga doorsturen, ik kan kiezen: Of medeeigenaar worden en in de zaak komen werken, of mezelf zien te redden, ik beide gevallen moet ik oppleurenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heel goed. Dat wilde ik ook gaan doen, totdat ik erachter kwam dat mn ouders mij dan niet meer gingen sponsoren
![]()
Maar misschien ook niet, dat is toch altijd zo....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Want dan was het misschien over, wat ik net zei
.
je lijkt ernstig op een collega van me, die meent ons dat soort zaken ook mede te moeten delenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:26 schreef Ballicious het volgende:
ik ga poepen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:26 schreef Ballicious het volgende:
ik ga poepen
Info die niemand wilt weten
Misschien ben ik die collega wel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je lijkt ernstig op een collega van me, die meent ons dat soort zaken ook mede te moeten delen![]()
![]()
not possible!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:29 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Misschien ben ik die collega wel...
Mwah, het komt wel een keerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar misschien ook niet, dat is toch altijd zo....
Mja lijkt me ook wel , iemand met een uitstraling zoals jij.....quote:
laat je nog even weten of het gelukt is?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:26 schreef Ballicious het volgende:
ik ga poepen
'k zal maar nier om een emmer vragen he?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mja lijkt me ook wel , iemand met een uitstraling zoals jij.....
doe maar wel, dit is een typisch gevalletjequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
'k zal maar nier om een emmer vragen he?
Doe maar niet nee....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
'k zal maar nier om een emmer vragen he?
liever nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
laat je nog even weten of het gelukt is?
Nee hoor dat was alleen aardig bedoeltquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe maar niet nee....
jullie zien ook alles als slijmen he![]()
wat vertellen???quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mja lijkt me ook wel , iemand met een uitstraling zoals jij.....
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
wat vertellen???
ps snelle jelle, ik heb ze vandaag neit meegenomen
natuurlijk, ik ga nu.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
laat je nog even weten of het gelukt is?
Jappenbakkenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
jij doet geen Hbo, want jij loopt stage bij de Efteling
Wat fijn dat we nu allemaal weten waar jij in rijdtquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wou ff mijn autootje met jullie delen
En straks weer terug met de OV he jongensquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat fijn dat we nu allemaal weten waar jij in rijdt
Ben ik nu voor 1/20e eigenaar dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wou ff mijn autootje met jullie delen
Nee zeg, met de Twingoquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En straks weer terug met de OV he jongens
Nee met een oude opel kadet helemaal rood en dan een gele streep, valt heel goed op niemand heeft zo'n autoquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En straks weer terug met de OV he jongens
wiesoquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je beheerst namelijk niet eens de Nederlandse taal
wijven autoquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee zeg, met de Twingo![]()
[afbeelding]
Alfaquote:
HBO'r met een hyundaiquote:
KuT inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[afbeelding]
M´n moeder heeft een twingoquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan me niet schelenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Alfa![]()
Heb wel ´s in een Alfa 166 gereden, 3L V6, 24V........NIET normaal zo snel
MBOquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Had je een paar topics terug laten blijken, maar vertel eens je doet mbo of niet?
Net zo grappig als jij het vind om iedere MBO'r uit te lachen grapjurkquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef tijgerwillie het volgende:
ikke heb snoepjes, iemand snoepje???
Ik heb je toch niet zwanger gemaakt hequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen, hoe gaat allemaal hier
hard aan het werk? bezoek aan het huis bleek pas om 3 uur, dus ik heb nu de hele middag vrij (alleen om 14.40 naar de huisarts
)
halloquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen, hoe gaat allemaal hier
hard aan het werk? bezoek aan het huis bleek pas om 3 uur, dus ik heb nu de hele middag vrij (alleen om 14.40 naar de huisarts
)
Dan heb jij nog nooit die nieuwe GT gezien...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Ze zijn lelijk
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb je toch niet zwanger gemaakt he![]()
vrijquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen, hoe gaat allemaal hier
)
jaja krabbel maar terugquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maja nog altijd de waardelooste opleiding die een mens kan doen, Toerisme![]()
Iemand op zijn tenen getrapt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Net zo grappig als jij het vind om iedere MBO'r uit te lachen grapjurk
een kikker, schoolkrijtje, zoute vis, beertjes of heksendropquote:
Mag ik er eens aan draaien dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik noem dat liever harde knopjes!
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit die nieuwe GT gezien...
Doe mij maar het tijgertjequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
een kikker, schoolkrijtje, zoute vis, beertjes of heksendrop
of mij
Oke jij je zin... harde knopjes ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik noem dat liever harde knopjes!
Ik zie geen feateaux ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[afbeelding]
Kan ik niet mooi vinden.
Vooral het harder schreeuwen denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ze werken af en toe ook om me harder en zachter te zetten
zal er wel vaak aan gevoeld wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ze werken af en toe ook om me harder en zachter te zetten
Was je er niet meer dan ? heb je eigenlijk helemaal niet gemistquote:
Liever dom als geen humor hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Iemand op zijn tenen getrapt?dombo
Of sarcasme niet snappenquote:
of een BreEzah naam hebbenquote:DaYwALKuR
die krijg ik er wel van ja, maar ik zit nu veilig binnen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oke jij je zin... harde knopjes ?![]()
En als je er nou een honda logo op plaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[afbeelding]
Kan ik niet mooi vinden.
Piss-off domboquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Liever dom als geen humor hebben
[..]
Of sarcasme niet snappen
[..]
of een BreEzah naam hebben
Laat iedereen in ze waarde je moet toch ergens beginnen
Inscannen en posten maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die krijg ik er wel van ja, maar ik zit nu veilig binnen.
heb de foto's van koninginnedag en 5 mei vandaag opgehaaldje kan zien dat t gepaard ging met veel alcohol
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Liever dom als geen humor hebben
[..]
Of sarcasme niet snappen
[..]
of een BreEzah naam hebben
Laat iedereen in ze waarde je moet toch ergens beginnen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
zal er wel vaak aan gevoeld worden
Neequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En als je er nou een honda logo op plakt![]()
Gisteren in een blaadje de ULTIEME auto gezien, BMW M6.....10 cilinders, 507 pkquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rode Alfa's zijn nóg lelijker.
Een zilvergrijze, mwah.
Ik heb liever iets anders.
BWMquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
zal ik er nog maar een schep bovenop doen dan; ik ben gastvrouw bij BWM-garage Zwartepoorte
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
zal ik er nog maar een schep bovenop doen dan; ik ben gastvrouw bij BWM-garage Zwartepoorte
ok DaYwALKuRquote:
ik kom snel een keer langsquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
Is het goed als ik woensdag dan ff langskom ?quote:
jep bwm ik heb ook de nieuwe 1 serie gepresent. en daarmee ben ik geholpen door ex miss nederland Sanne de Regt!!!quote:
vertel ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken ook wel honda's die ik lelijk vind heur.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Ballicious het volgende:
@ Kleffe_Dop
Het was weer über lekker, het is er weer uit.
Voor herhaling vatbaar.
Alle Honda Jazz types bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
vertel ?
De CRV zeker?
of dat semi elektrische ding?
waar hebben we het overquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Ballicious het volgende:
@ Kleffe_Dop
Het was weer über lekker, het is er weer uit.
Voor herhaling vatbaar.
en ze verbleekte naast jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep bwm ik heb ook de nieuwe 1 serie gepresent. en daarmee ben ik geholpen door ex miss nederland Sanne de Regt!!!![]()
Wtf is BWM ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep bwm ik heb ook de nieuwe 1 serie gepresent. en daarmee ben ik geholpen door ex miss nederland Sanne de Regt!!!![]()
quote:
toen was ze nog missquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Whoaaahquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
woensdag is vriendlief er weerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het goed als ik woensdag dan ff langskom ?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
emmer
[sub]hoewel een kliko mij beter lijkt nu[/sub
Damn zo erg ben ik zelfs nietquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
woensdag is vriendlief er weer
En morgen ben je zeker vrij ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
woensdag is vriendlief er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |