Misschien moet je dan es gaan zoeken naar een lief vriendinnetjequote:
ben ik toch niet de enige die dat af en toe denktquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat jij vaak maar 1 woord post waarbij ik denk "Ehhhh?? Oke?"
en jij kijkt toe zekerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je dan es gaan zoeken naar een lief vriendinnetje![]()
Groter zal alleen passen als hij langwerpiger is, maar dat heeft niet zoveel nut, dus groter kan niet nee. We haalden de achterkant eraf en zo'n kleiner iemand hier kon zo z'n kop erin stekenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welcome back
en:
[quote]Die uitlaten staan mooi zo.
De filter is huge mên.
Groter past er ook niet in of wel?[/quote
dat is verrie naisquote:
Ik denk dat eigenlijk altijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ben ik toch niet de enige die dat af en toe denkt
erm nee, waarom zou ik dat doen ?quote:
Gaaf eh?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ben ik toch niet de enige die dat af en toe denkt
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groter zal alleen passen als hij langwerpiger is, maar dat heeft niet zoveel nut, dus groter kan niet nee. We haalden de achterkant eraf en zo'n kleiner iemand hier kon zo z'n kop erin steken![]()
Ik hoorde net dat hij ook nog gechipt is, en ik ga kijken of ik een geluids fragmentje nog kan maken
* mag ik één extra banaan voor het andere oor voor deze jongeman ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
* mag ik één cursus Engels voor deze jongeman?
Broem, broem, broemquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Jaaah, geluid![]()
.
Hij maakt toch wel een broem geluid hè? geen mwehhhhhhh?
ik begin na de zomer misschien aan een studie welke 100% in het engels isquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
* mag ik één cursus Engels voor deze jongeman?
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je dan es gaan zoeken naar een lief vriendinnetje![]()
Dan hoor ik helemaal niets meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* mag ik één extra banaan voor het andere oor voor deze jongeman ?
Welke dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik begin na de zomer misschien aan een studie welke 100% in het engels is
Maar zij niet op jou ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee..
Ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje.
Een combinatie van het amerikaanse muscle met italiaan tempramentquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Jaaah, geluid![]()
.
Hij maakt toch wel een broem geluid hè? geen mwehhhhhhh?
iets met de ultieme fantasie van de gemiddelde fok!kende jongens hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
erm nee, waarom zou ik dat doen ?![]()
Wel eens gezoend met een meisje?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee..
Ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik begin na de zomer misschien aan een studie welke 100% in het engels is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |