quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
zal er wel vaak aan gevoeld worden
Neequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En als je er nou een honda logo op plakt![]()
Gisteren in een blaadje de ULTIEME auto gezien, BMW M6.....10 cilinders, 507 pkquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rode Alfa's zijn nóg lelijker.
Een zilvergrijze, mwah.
Ik heb liever iets anders.
BWMquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
zal ik er nog maar een schep bovenop doen dan; ik ben gastvrouw bij BWM-garage Zwartepoorte
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
zal ik er nog maar een schep bovenop doen dan; ik ben gastvrouw bij BWM-garage Zwartepoorte
ok DaYwALKuRquote:
ik kom snel een keer langsquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
Is het goed als ik woensdag dan ff langskom ?quote:
jep bwm ik heb ook de nieuwe 1 serie gepresent. en daarmee ben ik geholpen door ex miss nederland Sanne de Regt!!!quote:
vertel ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken ook wel honda's die ik lelijk vind heur.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Ballicious het volgende:
@ Kleffe_Dop
Het was weer über lekker, het is er weer uit.
Voor herhaling vatbaar.
Alle Honda Jazz types bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
vertel ?
De CRV zeker?
of dat semi elektrische ding?
waar hebben we het overquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Ballicious het volgende:
@ Kleffe_Dop
Het was weer über lekker, het is er weer uit.
Voor herhaling vatbaar.
en ze verbleekte naast jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep bwm ik heb ook de nieuwe 1 serie gepresent. en daarmee ben ik geholpen door ex miss nederland Sanne de Regt!!!![]()
Wtf is BWM ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep bwm ik heb ook de nieuwe 1 serie gepresent. en daarmee ben ik geholpen door ex miss nederland Sanne de Regt!!!![]()
quote:
toen was ze nog missquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Whoaaahquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
woensdag is vriendlief er weerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het goed als ik woensdag dan ff langskom ?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
emmer
[sub]hoewel een kliko mij beter lijkt nu[/sub
Damn zo erg ben ik zelfs nietquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
woensdag is vriendlief er weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |