M´n moeder heeft een twingoquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee zeg, met de Twingo![]()
[afbeelding]
Kan me niet schelenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Alfa![]()
Heb wel ´s in een Alfa 166 gereden, 3L V6, 24V........NIET normaal zo snel
MBOquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Had je een paar topics terug laten blijken, maar vertel eens je doet mbo of niet?
Net zo grappig als jij het vind om iedere MBO'r uit te lachen grapjurkquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef tijgerwillie het volgende:
ikke heb snoepjes, iemand snoepje???
Ik heb je toch niet zwanger gemaakt hequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen, hoe gaat allemaal hier
hard aan het werk? bezoek aan het huis bleek pas om 3 uur, dus ik heb nu de hele middag vrij (alleen om 14.40 naar de huisarts
)
halloquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen, hoe gaat allemaal hier
hard aan het werk? bezoek aan het huis bleek pas om 3 uur, dus ik heb nu de hele middag vrij (alleen om 14.40 naar de huisarts
)
Dan heb jij nog nooit die nieuwe GT gezien...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Ze zijn lelijk
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb je toch niet zwanger gemaakt he![]()
vrijquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen, hoe gaat allemaal hier
)
jaja krabbel maar terugquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maja nog altijd de waardelooste opleiding die een mens kan doen, Toerisme![]()
Iemand op zijn tenen getrapt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Net zo grappig als jij het vind om iedere MBO'r uit te lachen grapjurk
een kikker, schoolkrijtje, zoute vis, beertjes of heksendropquote:
Mag ik er eens aan draaien dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik noem dat liever harde knopjes!
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit die nieuwe GT gezien...
Doe mij maar het tijgertjequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
een kikker, schoolkrijtje, zoute vis, beertjes of heksendrop
of mij
Oke jij je zin... harde knopjes ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik noem dat liever harde knopjes!
Ik zie geen feateaux ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[afbeelding]
Kan ik niet mooi vinden.
Vooral het harder schreeuwen denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ze werken af en toe ook om me harder en zachter te zetten
zal er wel vaak aan gevoeld wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ze werken af en toe ook om me harder en zachter te zetten
Was je er niet meer dan ? heb je eigenlijk helemaal niet gemistquote:
Liever dom als geen humor hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Iemand op zijn tenen getrapt?dombo
Of sarcasme niet snappenquote:
of een BreEzah naam hebbenquote:DaYwALKuR
die krijg ik er wel van ja, maar ik zit nu veilig binnen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oke jij je zin... harde knopjes ?![]()
En als je er nou een honda logo op plaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[afbeelding]
Kan ik niet mooi vinden.
Piss-off domboquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Liever dom als geen humor hebben
[..]
Of sarcasme niet snappen
[..]
of een BreEzah naam hebben
Laat iedereen in ze waarde je moet toch ergens beginnen
Inscannen en posten maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die krijg ik er wel van ja, maar ik zit nu veilig binnen.
heb de foto's van koninginnedag en 5 mei vandaag opgehaaldje kan zien dat t gepaard ging met veel alcohol
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Liever dom als geen humor hebben
[..]
Of sarcasme niet snappen
[..]
of een BreEzah naam hebben
Laat iedereen in ze waarde je moet toch ergens beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |